Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SATURDAY NIGHT LIVE SUOMI

Vierailija
06.02.2016 |

Nyt se alko, mitä mieltä?

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpis versio aidosta tekeleestä. Usa:ssa sentään musiikkivieras on oikea ja 'hyvä' - täällä isketään ekaan osaan joku total 'nevöhöörd-muka-räp'. Uskomaton moka.

JVG nevöhöörd??? Pitäisiköhän sinunkin nyt vähän jo siirtyä tähän päivään. Mun 60v anoppinikin tietää kuka on JVG.

Mä oon kuullu baarien UG räppi illoissa ku nistit heittää parempaa settiä freestylenä alkeellisen biitin päälle toisinkuin nää studio gangstat (cheek ym)

Vierailija
62/155 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpis versio aidosta tekeleestä. Usa:ssa sentään musiikkivieras on oikea ja 'hyvä' - täällä isketään ekaan osaan joku total 'nevöhöörd-muka-räp'. Uskomaton moka.

JVG nevöhöörd??? Pitäisiköhän sinunkin nyt vähän jo siirtyä tähän päivään. Mun 60v anoppinikin tietää kuka on JVG.

No kuulepas, järkytetäänpä sua vielä vähän enemmän. Oon musaope. Ja joo, 'tiedän' nimeltä tän jvg:n, mutta hyvää musaa se ei ole - millään kriteereillä. Koska he ei ole musiikintekijöitä. Musiikintekijät soittavat itse. Voisin kirjoittaa tästä aiheesta vaikka miten pitkän postin, mutta en jaksa tuhlata aikaa. Totean vaan liian monen hurahtaneen siihen, mitä musayhtiöt nyt suoltavat - näin on ollut aina ja tulee olemaan vastakin. Musatyylejä on niin  paljon, että sieltä tasan jokainen pystyisi löytämään sen mistä 'oikeasti' itse pitäisi, mutta harvalla riittää mielenkiintoa etsiä - joten 'tyydytään' siihen mitä nyt työnnetään markkinoille ja mediaan - senhän täytyy olla hyvää, koska sanotaan, että se on hyvää... Ja ne miljoona kärpästä...

Hyvä yritys. Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellanen ku odotin. Suomalaisilla rippikoulusketseillä yritetään tehdä maailmanluokan huumoria

Vierailija
64/155 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämäkö se ohjelma on? Katson uusintaa ja joo... Siis mä odotin paljon enemmän, vaikuttaa aika huonolta, ja mainoksia satelee. Kuka tuota jaksaa katsoa kun ei muuta kuin mainosta mainoksen perään. Kaipaan vanhaa putouss-ohjlemaa.

Vierailija
65/155 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL toi jvg:n dj esitti kokoajan et tekee jotain xD vääntää namikoita ja kattoo pimeetä läppärin ruutua.... mutjoo ei tästä ohjelmasta jääny muuta mieleen ku mainokset mut eipä mulla ollukaan mitään odotuksia tästä kun tietää mitä nää koomikot aina heittää....

Vierailija
66/155 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en kuoki ihmisten sukujuhlissa.

Vierailija
67/155 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nauranu kertaakaan. Starbucks- ja miljonääri- sketsissä hymähdin. Ei ollu oikein hauska.

Vierailija
68/155 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeeta pettymys Huoh ei osata

Vierailija
69/155 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP.

Vierailija
70/155 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi Love ja Starbucks sketsit ihan jees. 

Tuliko JVG:n laulu nauhoista?? JOtenkin laimee musaesitys.

Vierailija
71/155 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla Chisu - hohhoijaa...Sitten vielä Hjallis ja Jenni Vartiainen seuraavissa jaksoissa - ei jumalauta miten tylsää!!

Vierailija
72/155 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö täällä voida tehdä ensimmäistäkään (huumori)ohjelmaa ilman Aku Hirviniemeä ja Niina Lahtista?! Ei vaan jaksa naurattaa.

Totta. Nämä niitten jutut on niin kuluneita ja väsyneitä, ei saman vitsin toistaminen naurata. Näillä kummallakin on sekä se oma osaaminen että se "huumori" niin heikkoa ja ohutta että ei siitä vaan revi huumoria pidemmän päälle. Ei tule mitään uutta ja nokkelaa. Näiden yhden vitsin ja yhden ilmeen ihmeiden huippuhetki oli ja meni jo.

Vierailija
73/155 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettakaa ohjelma,aivan kamalaa teennäistä paskaa.

Vierailija
74/155 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu vaikutti paremmalta hostilta kuin Renny. Lupaavaa.

Vierailija
75/155 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei auto sä oot vaan niin tilava" :D

Vierailija
76/155 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa paketissa

Vierailija
77/155 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täyttä paskaa. Kertaakaan en ole vielä nauranut.

Vierailija
78/155 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ensimmäistä kertaa, vielä huonompi kuin osasin odottaa ja odotin jotain todella huonoa.

Vierailija
79/155 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vuoristorataa ohjelman laatu.. 

Vierailija
80/155 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin tämä "keksi tunniksi hauskoja sketsejä viikossa" on liian vaikea homma: muissa ohjelmissa kaikki ovat olleet minusta hauskoja. Ei noita käsikirjoittajiakaan ole yhtä paljon kuin USA:n versiossa. Ja pitää miellyttää sekä lapsia että aikuisia..muuten saisivat aikaan parempaa jälkeä.