SATURDAY NIGHT LIVE SUOMI
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpis versio aidosta tekeleestä. Usa:ssa sentään musiikkivieras on oikea ja 'hyvä' - täällä isketään ekaan osaan joku total 'nevöhöörd-muka-räp'. Uskomaton moka.
JVG nevöhöörd??? Pitäisiköhän sinunkin nyt vähän jo siirtyä tähän päivään. Mun 60v anoppinikin tietää kuka on JVG.
No kuulepas, järkytetäänpä sua vielä vähän enemmän. Oon musaope. Ja joo, 'tiedän' nimeltä tän jvg:n, mutta hyvää musaa se ei ole - millään kriteereillä. Koska he ei ole musiikintekijöitä. Musiikintekijät soittavat itse. Voisin kirjoittaa tästä aiheesta vaikka miten pitkän postin, mutta en jaksa tuhlata aikaa. Totean vaan liian monen hurahtaneen siihen, mitä musayhtiöt nyt suoltavat - näin on ollut aina ja tulee olemaan vastakin. Musatyylejä on niin paljon, että sieltä tasan jokainen pystyisi löytämään sen mistä 'oikeasti' itse pitäisi, mutta harvalla riittää mielenkiintoa etsiä - joten 'tyydytään' siihen mitä nyt työnnetään markkinoille ja mediaan - senhän täytyy olla hyvää, koska sanotaan, että se on hyvää... Ja ne miljoona kärpästä...
Hyvä yritys. Ei mulla muuta.
Just sellanen ku odotin. Suomalaisilla rippikoulusketseillä yritetään tehdä maailmanluokan huumoria
Ai tämäkö se ohjelma on? Katson uusintaa ja joo... Siis mä odotin paljon enemmän, vaikuttaa aika huonolta, ja mainoksia satelee. Kuka tuota jaksaa katsoa kun ei muuta kuin mainosta mainoksen perään. Kaipaan vanhaa putouss-ohjlemaa.
LOL toi jvg:n dj esitti kokoajan et tekee jotain xD vääntää namikoita ja kattoo pimeetä läppärin ruutua.... mutjoo ei tästä ohjelmasta jääny muuta mieleen ku mainokset mut eipä mulla ollukaan mitään odotuksia tästä kun tietää mitä nää koomikot aina heittää....
Periaatteessa en kuoki ihmisten sukujuhlissa.
Mä en nauranu kertaakaan. Starbucks- ja miljonääri- sketsissä hymähdin. Ei ollu oikein hauska.
Suomi Love ja Starbucks sketsit ihan jees.
Tuliko JVG:n laulu nauhoista?? JOtenkin laimee musaesitys.
Ensi viikolla Chisu - hohhoijaa...Sitten vielä Hjallis ja Jenni Vartiainen seuraavissa jaksoissa - ei jumalauta miten tylsää!!
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö täällä voida tehdä ensimmäistäkään (huumori)ohjelmaa ilman Aku Hirviniemeä ja Niina Lahtista?! Ei vaan jaksa naurattaa.
Totta. Nämä niitten jutut on niin kuluneita ja väsyneitä, ei saman vitsin toistaminen naurata. Näillä kummallakin on sekä se oma osaaminen että se "huumori" niin heikkoa ja ohutta että ei siitä vaan revi huumoria pidemmän päälle. Ei tule mitään uutta ja nokkelaa. Näiden yhden vitsin ja yhden ilmeen ihmeiden huippuhetki oli ja meni jo.
lopettakaa ohjelma,aivan kamalaa teennäistä paskaa.
Chisu vaikutti paremmalta hostilta kuin Renny. Lupaavaa.
"Hei auto sä oot vaan niin tilava" :D
Aivan täyttä paskaa. Kertaakaan en ole vielä nauranut.
Katson ensimmäistä kertaa, vielä huonompi kuin osasin odottaa ja odotin jotain todella huonoa.
Ihan vuoristorataa ohjelman laatu..
Vissiin tämä "keksi tunniksi hauskoja sketsejä viikossa" on liian vaikea homma: muissa ohjelmissa kaikki ovat olleet minusta hauskoja. Ei noita käsikirjoittajiakaan ole yhtä paljon kuin USA:n versiossa. Ja pitää miellyttää sekä lapsia että aikuisia..muuten saisivat aikaan parempaa jälkeä.
Mä oon kuullu baarien UG räppi illoissa ku nistit heittää parempaa settiä freestylenä alkeellisen biitin päälle toisinkuin nää studio gangstat (cheek ym)