SATURDAY NIGHT LIVE SUOMI
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole ollut hyvää huumoriohjelmaa nyt noin 15 vuoteen. Pulkkinen oli viimeisin hyvä. Siskonpeti osittain.
Sen jälkeen, kun MTV3 päätti alkaa tuottamaan näitä Putous-tyyppisiä "huumori"ohjelmia, ei juuri kukaan ole uskaltanut yrittää sketsien tekemistä.
Taso laski kuin lehmänhäntä, ja Putouksen kohdalla ihmisten oli pakko alkaa nauramaan roskalle, koska parempaakaan ei ollut saatavilla.
Triplassa oli muutamia hyviäkin sketsejä. Saattoi olla että ne ekan(tms) jakson ripulivitsit karkoittivat katsojat joten en tiedä näkikö niitä kukaan :)
Äh. Olipas pettymys. Ens viikolla katson Jaajoa.
Kanava vaihtui kun ruutuun tuli toiseen kertaan nicki minajin perse
Kommenteista päätellen oli ihan hyvä päätös katsoa Haluatko miljönääriksi.
Kyllä mä tykkäsin ja nauroin ääneen monessa kohtaa! :D Renny Harlin oli hauska ja kiva kansainvälinen tuulahdus, osasi nauraa itselleen.
W-Tyyli oli myös aikanaan tosi hyvä ja Subilta tuli jenkkien SNL. Oi noita aikoja...
Siis eikö täällä voida tehdä ensimmäistäkään (huumori)ohjelmaa ilman Aku Hirviniemeä ja Niina Lahtista?! Ei vaan jaksa naurattaa.
Jvg:n äänentoistossa oli pakko olla jotain vikaa, jätkien äänet hukkui taustojen sekaan ja niiden naamoiltakin pysty lukemaan et nyt menee vituiks :D
Renny on yhtä tylsä kuin ohjaamansa elokuvat :(
Vierailija kirjoitti:
Ens perjantaina ehkä Sohvaperunat kattoo Snl:ää niin ei oo väliä vaikken nyt tätä kattonutkaan. Jep, odotan sitä ohjelmaa enemmän kuin kaikkia muita kevään uutuushommeleita yhteensä :)
Ooiii! En tiennyt, että tulee toinenkin kausi. Ihanaa, sitä odotellessa :)
P.s. pahoittelut off topicista
Olin sen verran utelias, että katsoin ohjelmaa Haluatko miljonääriksi-ohjelman mainostauoilla. En voi kun ihmetellä, että Suomessa makseta Snl:n tapaisen roskan tekijöille palkkaa.
Kommentteihin viitaten, minusta taas Pulkkinen oli aidosti huono ja w-tyyliä taasen ei pystynyt edes vilkaisemaan ilman myötähäpeää. Wikström oli tosin tässäkin surkea. Ei se vissiin vaan osaa.
Halpis versio aidosta tekeleestä. Usa:ssa sentään musiikkivieras on oikea ja 'hyvä' - täällä isketään ekaan osaan joku total 'nevöhöörd-muka-räp'. Uskomaton moka.
Huhhuh mitä paskaa, en ole katsonut sekunttiakaan ohjelmaa, mutta tiedän että se on paskaa. Kaikki mistä massat tykkäävät on paskaa. Lapsuudessa annettiin luonto ohjelmia eläimistä tähän aikaan illasta, eli jotain kehittävää. Ihmiset nykyään mädättävät mielummin aivojaan.
Vierailija kirjoitti:
Parempi kun putous, mutta tää lopun total pska 'musa'esitys aiheuttaa sen, etten tule tätä enää katsomaan.
Niin, koska jvg tosiaan esiintyy myös jokaisessa tulevassa jaksossa.
Itse katselin lomittain miljonäärin kanssa. Ei kolahtanut, ei liene minun juttuni. Mutta ihmiset ovat erilaisia, samoin ajatusmaailmat ja huumorintajut. Ensi viikolla Chisu, en usko että räjäyttää pankin, joten tuskin katson.
Parasta antia oli JVG, pojat diggaili täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Halpis versio aidosta tekeleestä. Usa:ssa sentään musiikkivieras on oikea ja 'hyvä' - täällä isketään ekaan osaan joku total 'nevöhöörd-muka-räp'. Uskomaton moka.
JVG nevöhöörd??? Pitäisiköhän sinunkin nyt vähän jo siirtyä tähän päivään. Mun 60v anoppinikin tietää kuka on JVG.
Ihan jees, nauroin ääneen muutamaan kertaan. Parasta antia oli yllättäen Rennyn alkujuonto ja Akun Nalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JVG nevöhöörd??? Pitäisiköhän sinunkin nyt vähän jo siirtyä tähän päivään. Mun 60v anoppinikin tietää kuka on JVG.
No kuulepas, järkytetäänpä sua vielä vähän enemmän. Oon musaope. Ja joo, 'tiedän' nimeltä tän jvg:n, mutta hyvää musaa se ei ole - millään kriteereillä. Koska he ei ole musiikintekijöitä. Musiikintekijät soittavat itse. Voisin kirjoittaa tästä aiheesta vaikka miten pitkän postin, mutta en jaksa tuhlata aikaa. Totean vaan liian monen hurahtaneen siihen, mitä musayhtiöt nyt suoltavat - näin on ollut aina ja tulee olemaan vastakin. Musatyylejä on niin paljon, että sieltä tasan jokainen pystyisi löytämään sen mistä 'oikeasti' itse pitäisi, mutta harvalla riittää mielenkiintoa etsiä - joten 'tyydytään' siihen mitä nyt työnnetään markkinoille ja mediaan - senhän täytyy olla hyvää, koska sanotaan, että se on hyvää... Ja ne miljoona kärpästä...
Suomessa ei ole ollut hyvää huumoriohjelmaa nyt noin 15 vuoteen. Pulkkinen oli viimeisin hyvä. Siskonpeti osittain.
Sen jälkeen, kun MTV3 päätti alkaa tuottamaan näitä Putous-tyyppisiä "huumori"ohjelmia, ei juuri kukaan ole uskaltanut yrittää sketsien tekemistä.
Taso laski kuin lehmänhäntä, ja Putouksen kohdalla ihmisten oli pakko alkaa nauramaan roskalle, koska parempaakaan ei ollut saatavilla.