Minkälaista nuorta naista mielestänne miehet eivät koskaan lähesty siinä mielessä?
Kommentit (13)
minuakaan ei melkein ikinä lähestytä :( olen tuo sama joka aloitti keskustelun että vain mustat miehet lähestyy...
KUVAILKAA millaista, älkääkä sanoko "minua", vitun narsistit! HUOH. ap
Ap ei taida tietää, mitä narsisti tarkoittaa.
ok
-19 v
-hoikka,ei kuitenkaan mikään malli
-pitkät vaaleat kauniit hiukset
-amk-opiskelija
-tykkää eläimistä ja on herkkä mutta tarvittaessa hyvinkin temperamenttinen,tykkää matkustaa,rohkea
-pukeutuu siististi,melko naisellisesti
-meikkaa
Vierailija kirjoitti:
ok
-19 v
-amk-opiskelija
-tykkää eläimistä ja on herkkä mutta tarvittaessa hyvinkin temperamenttinen,tykkää matkustaa,rohkea
-meikkaa
Seinäruusu?
En tiedä muista, mutta minun on vaikeuksia lähestyä naista, joka on vähää suuremmassa huiterissa ja vetää norttia posket lommolla. Ja samaan aikaan kun hän tervehtii heilauttaen kättään hän kiroaa selkänsä (kun se taas on p:nä) jatkaakseen sitten, ettei hän nyt yleensä näin mutta kun siis toi ja toi -jokin muu kuin hän itse- on tähän humalatilaan syynä ja siksi hän kertomansa mukaan voi nyt käyttäytyä niinkuin nyt käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok
-19 v
-amk-opiskelija
-meikkaa
Seinäruusu?
emmä nyt tiiä...oon se sama joka valitti kun mustat lähestyy.en mä tiedä mikä on syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok
-19 v
-amk-opiskelija
-meikkaa
Seinäruusu?
emmä nyt tiiä...oon se sama joka valitti kun mustat lähestyy.en mä tiedä mikä on syy.
luonteelta siis rohkea ja puhelias jne.
En voi sanoa itseäni, koska on muutamia yrityksiä... Ja muuta syytä en tiedä kun sen, että olen neitsyt ja se varmaan sitten näkyy ulospäin sen verran... Tai sitten vaan luulevat minua helpoksi saaliiksi tai palkkioksi. Sensijaan parisuhdetta ei ole eikä näillänäkymin tule.
Ei edes satunnaista tanssimista/pussailua yökerhon tanssilattialla jonkun siedettävän miekkosen kanssa?
Hiljaista ja asiallista. Vakavan näköistä.
Minua. Paitsi sitten kun tuntevat minut ja joskus harvoin kännissä.