Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita naiset jotka elävät miehillee?

Vierailija
06.02.2016 |

Yksi tuttuni on tällainen. Mies sitä mies tätä. Tapaamisia on lähes mahdoton sopia kun pitää olla kotona kun mies tulee töistä ja pitää tehdä ruokaa miehelle, pitää siivota miehelle. Lista on loputon! Jos tapaaminen onnistuukin niin puheenaiheena vain mies ja kuinka on ikävä. Kuitenkin heillä käydessä mies ei ikinä vaadi mitään ja kannustaa viettämään tyttöjen iltoja yms. Rasittavaa...toivoisin että tämä suhteellisen nuori ystäväni tajuaisi että elettävänä on omakin elämä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ärsyttää ja paljon!

Vierailija
2/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuommoinen mitä kuvailit. Tuntuu, että teen itseni arvokkaaksi vain palvelemalla miestä. Kohde voisi kai olla mikä vaan, vaikka hyväntekeväisyys, kunhan saan olla tarpeellinen. Minulla on vakavia itsetunto-ongelmia, enkä koe olevani kiinnostava tai merkityksellinen omana itsenäni. Kiva omistautua jollekin mistä saa kiitosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tyttöjen iltoja vietätte, ryyppäätte ja lähdette baariin?

Vierailija
4/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en periaatteessa jos hän on onnellinen, mutta tietty jos se ilmenee mun dissauksena niin asia on hiukan eri. Mutta en periaatteessa.

Vierailija
5/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tyttöjen iltoja vietätte, ryyppäätte ja lähdette baariin?

Lähinnä jutellaan kun niin harvoin kaikilla työkiireiden vuoksi aikaa nähdä. Viiniä usein tarjolla mutta ei sitä ryyppäämiseksi voi kutsua ja saa halutessaan alkoholittomia juomia. Harvoin baariin kukaan haluaa.

Seurustelen siis itsekin eli en ole mikään villi sinkkunainen. Silti en haluaisi ikinä elää suhteessa jossa palvelen miestä. Teen usein kotitöitä ja ruokaa mutta oletan että aikuinen mies osaa ne tarvittaessa tehdä täysin omatoimisestikin! Lisäksi nautin myös ajasta jolloin emme ole miesystäväni kanssa kaksin ja olen iloinen hänen puolestaan jos hänellä on jotain tapahtumia/matkoja. Uskon että kukaan ei ole onnellinen ollessaan 24/7 saman henkilön kanssa. Vastarakastuneet ovat ehkä eri asia mutta minulla ja tällä tutulla kuitenki jo useampia vuosia suhdetta takana. AP

Vierailija
6/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva katkera keski-ikäinen naisihminen.

Vierailija
7/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omalta elämältäni, josta pidän todella paljon. Mies on kaiken keskipiste, fiksu, huomaavainen ja varakas. On ilo palvella.

Vierailija
8/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oksettaa!! Varsinkin ne joilla ei uraa tai lapsia edes. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
9/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Olen itsekin parisuhdeihminen ja nautin siitä, kun saan "elää miehelle". 

Vierailija
10/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just tuommonen. Itseluottamusta ei ole olemassakaan ja haluan olla tarpeellinen jollekin. Oonkin pelkkä kynnysmatto vailla omia mielipiteitä- tai tahtoa.

Vierailija
11/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen just tuommonen. Itseluottamusta ei ole olemassakaan ja haluan olla tarpeellinen jollekin. Oonkin pelkkä kynnysmatto vailla omia mielipiteitä- tai tahtoa.

Ja pahinta onkin että halveksin muita samanlaisia 😕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi