Pojan naisystävä menkkapäissään
Poikani oli naisensa kanssa käymässä meillä. Heidän lähdettyään rupesin siivoilemaan ja löysin vessan roskiksesta käytettyjä siteitä ja tamponeja! Siis hyi! Mitähän mahtoi tyttö ajatella että tykkään jättämästään "lahjasta"? Jatkossa aion piilottaa vessan roskiksen hänen kyläillessään!
Kommentit (19)
Eikö roskat kuulu roskikseen Porvoossa ?
kauheeta ! toivottavasti tajuaa ens kerralla pistää taskuu ne ja ottaa kotia mukaa!
Itse aina vieraillessa suljen käytetyt siteet minigrippussiin ja sujautan käsilaukkuun. Ei tulisi mieleenkään jättää verirättejä muille siivottavaksi... Ap
No mihin ne sitten pitää laittaa? :D
Pitää muistaa ens kerralla piilottaa ne sun tyynyn alle.
Vierailija kirjoitti:
Itse aina vieraillessa suljen käytetyt siteet minigrippussiin ja sujautan käsilaukkuun. Ei tulisi mieleenkään jättää verirättejä muille siivottavaksi... Ap
Ja sitten seuraavassa kahvilassa lompakkoa esiin kaivaessa nämä verirätit minigrip-pussissa leviää tiskille epähienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten seuraavassa kahvilassa lompakkoa esiin kaivaessa nämä verirätit minigrip-pussissa leviää tiskille epähienosti.
Ei ole käynyt kuunaan...Ap
Vierailija kirjoitti:
Päivän parhaat naurut :D
Ei kai kannata pitää vessassa vessaroskista, jos sinne ei saa mitään laittaa. :D Ja parempi tamponit roskissa kuin ripustettuna ikkunalaudalle siistissä rivissä.
Vierailija kirjoitti:
*oksu* Hyi vittu oikeesti.
Mitäs sinne ap:n vessaROSKIKSEEN saa laittaa, jos ei roskia?
miksi ap kaivelee vessan roskista? Itse tyhjennän sen aina ilman, että teen mitään inventaariota sen sisällöstä.
Wc roskiksessa pidetään pussia joten sen siivoaminen käy helposti. Miksi sitten roskis jos sinne ei roskia saa laittaa. Teillä varamaan pitää likaiset astiatkin viedä mukana pesuun!
Kauanko ne muka oli kylässä, kun ihan siteitä JA tamponeja löytyi jopa useampia? Ja miksi, oi miksi edes tongit wc:n roskista??
Voisitteko provon/porvoon huutajat antaa joskus näitten tarinoitten jatkuvan? Piöaatte koko ketjun
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko provon/porvoon huutajat antaa joskus näitten tarinoitten jatkuvan? Piöaatte koko ketjun
Jos joku tekisi joskus hyvän provon niin katsotaan sitten.
Hah, voisin ihan kuvitella oman anoppini tonkimassa roskikset lähtömme jälkeen :'D hän nyt on muutenkin outo, tunkee nenänsä joka kohtaan ja on tietävinään kaikesta kaiken, toivottavasti ap ei ole samanlainen. Luulisi muutenkin aikuisella ihmisellä (jolla on ainakin yksi lapsi) elämän realiteetit olevan sen verran selvät, että ymmärtää miten naisen kroppa toimii.
No sillä on sentään menkat et ainakaan vielä ei oo paksuna.