Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan naisystävä menkkapäissään

Vierailija
06.02.2016 |

Poikani oli naisensa kanssa käymässä meillä. Heidän lähdettyään rupesin siivoilemaan ja löysin vessan roskiksesta käytettyjä siteitä ja tamponeja! Siis hyi! Mitähän mahtoi tyttö ajatella että tykkään jättämästään "lahjasta"? Jatkossa aion piilottaa vessan roskiksen hänen kyläillessään!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä on sentään menkat et ainakaan vielä ei oo paksuna.

Vierailija
2/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö roskat kuulu roskikseen Porvoossa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta ! toivottavasti tajuaa ens kerralla pistää taskuu ne ja ottaa kotia mukaa!

Vierailija
4/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina vieraillessa suljen käytetyt siteet minigrippussiin ja sujautan käsilaukkuun. Ei tulisi mieleenkään jättää verirättejä muille siivottavaksi... Ap

Vierailija
5/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin ne sitten pitää laittaa? :D

Vierailija
6/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa ens kerralla piilottaa ne sun tyynyn alle.

Vierailija
7/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina vieraillessa suljen käytetyt siteet minigrippussiin ja sujautan käsilaukkuun. Ei tulisi mieleenkään jättää verirättejä muille siivottavaksi... Ap

Ja sitten seuraavassa kahvilassa lompakkoa esiin kaivaessa nämä verirätit minigrip-pussissa leviää tiskille epähienosti. 

Vierailija
8/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten seuraavassa kahvilassa lompakkoa esiin kaivaessa nämä verirätit minigrip-pussissa leviää tiskille epähienosti. 

Ei ole käynyt kuunaan...Ap

Vierailija
9/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän parhaat naurut :D

Vierailija
10/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kannata pitää vessassa vessaroskista, jos sinne ei saa mitään laittaa. :D Ja parempi tamponit roskissa kuin ripustettuna ikkunalaudalle siistissä rivissä.

Vierailija
11/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*oksu* Hyi vittu oikeesti.

Vierailija
12/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, ei jatkoon. 

Vierailija
13/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinne ap:n vessaROSKIKSEEN saa laittaa, jos ei roskia?

Vierailija
14/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap kaivelee vessan roskista? Itse tyhjennän sen aina ilman, että teen mitään inventaariota sen sisällöstä.

Vierailija
15/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc roskiksessa pidetään pussia joten sen siivoaminen käy helposti. Miksi sitten roskis jos sinne ei roskia saa laittaa. Teillä varamaan pitää likaiset astiatkin viedä mukana pesuun!

Vierailija
16/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ne muka oli kylässä, kun ihan siteitä JA tamponeja löytyi jopa useampia? Ja miksi, oi miksi edes tongit wc:n roskista??

Vierailija
17/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko provon/porvoon huutajat antaa joskus näitten tarinoitten jatkuvan? Piöaatte koko ketjun

Vierailija
18/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko provon/porvoon huutajat antaa joskus näitten tarinoitten jatkuvan? Piöaatte koko ketjun

Jos joku tekisi joskus hyvän provon niin katsotaan sitten.

Vierailija
19/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, voisin ihan kuvitella oman anoppini tonkimassa roskikset lähtömme jälkeen :'D hän nyt on muutenkin outo, tunkee nenänsä joka kohtaan ja on tietävinään kaikesta kaiken, toivottavasti ap ei ole samanlainen. Luulisi muutenkin aikuisella ihmisellä (jolla on ainakin yksi lapsi) elämän realiteetit olevan sen verran selvät, että ymmärtää miten naisen kroppa toimii.