Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa ilmeinen niksisi, jota et ole tiennyt "aina"

Vierailija
06.02.2016 |

Kootaan ketjuun ilmeisiä niksejä, jotka ovat sinulle tai tutullesi olleet suuria oivalluksia, mutta muille ei niinkään... Inspiraation sain tiskiharja tiskikaapissa -ketjusta. Nauretaan uusavuttomuudellemme ja ehkä joku saa oikeastikin hyödyllisiä niksejä.

Kommentit (970)

Vierailija
481/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse availen näitä purnukoilla kumihanskoilla.

Vierailija
482/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoissa on bensatankki aina "repsikan" puolella, tai sillä puolella missä repsikka istuu alkuperämaassa. Japseissa vasemmalla, saksalaisissa oikealla.

Ei oo, minulla ja miehellä on kummallakin japsit ja tankit eri puolilla.

Ainakin minun Volvossani on kuskin puolella, tarkistin eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapsu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoissa on bensatankki aina "repsikan" puolella, tai sillä puolella missä repsikka istuu alkuperämaassa. Japseissa vasemmalla, saksalaisissa oikealla.

Amerikkalaisessa kuljettajan puolella

Höpöhöpöä täysin. Jopa saman merkin autoissa voi olla tankki eri puolella. Melko harvoin, mutta on. 

Ei liity alkuperämaahan.

Saab yhtenä esimerkkinä.

Vierailija
484/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauseen loppuun tulee PISTE. Myös silloin, kun käytetään typerää hymiötä. <PISTE (typerä hymiö)

Se piste tulee kyllä virkkeen loppuun.

Vierailija
485/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ps SE vastas mun snäppiin!!!!!

Ai skedepoju?

Sori tyypit, ollaan unohdettu mikä on whatsapp :D

Joo! Tein siirtoni XD viikonloppua ootellessa omg

Vierailija
486/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi vasta se että uuninluukun saa avattua "kahteen osaan". On helpottanut kovasti uuninluukun pesua sieltä välistä =)

Vierailija
487/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo, minulla ja miehellä on kummallakin japsit ja tankit eri puolilla.

Ainakin minun Volvossani on kuskin puolella, tarkistin eilen.

Joo ei pidä paikkaansa tuo repsikanpuolen sääntö meidän sitikassakaan. Kuskin puolella on, ranskalaisessa autossa.

Vierailija
488/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nenä on tukossa, orgasmi avaan sen. Opin tämän teininä :D

No nyt se selvisi; en ole harrastanut seksiä vuosikausiin, minulla on jatkuvasti poskiontelotulehdus 🤓😠😫😢

Olen 60 - vuotias nainen.

No ei orgasmi vaadi seksin harrastamista! Ainakaan toisen ihmisen kanssa...

Vierailija
489/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii aina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä kohta lukea ketju ajan kanssa, löytyy varmasti hyviä niksejä ja vinkkejä. :)

Jos tunnen että olen tulossa kipeäksi/alkava flunssa, niin vedän hirveät määtä mandariiniä (siis 5-8 kpl) päivässä. Eikä flunssa tulekkaan. Huomaan kyllä lapsestanikin milloin hän on tulossa kipeäksi,joten syötän hänellekin mandariineja. Aina toiminut!:)

Saman asian ajaa 1 g -vahvuiset C-vitamiinit. Kannattaa ottaa muutaman päivän ajan aamuin illoin, vaikka ohjeessa lukee, että vain yksi päivässä. C-vitamiini on vesiliukoinen, eli poistuu elimistöstä virtsan mukana, joten yliannostuksen vaaraa ei ole. Lapselle ehkä 500 mg (eli puolikas tuosta grammaisesta) ja pore- tai pureskeltava tabletti.

No huhhuh!! Vaikka kyseessä onkin vesiliukoinen vitamiini, tuollaiset annokset ovat jo pro-oksidatiivisia eli kääntyvät "itseään vastaan" siinä soluja suojaavassa ominaisuudessa. Ei todellakaan kannata vetää tuollaisia määriä, tämä on mm. syöpälääkäreillä hyvin tiedossa.

Vierailija
490/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nurkan takana on aina vapaa vessa, kassa tai pukukoppi.

Ihmiset jonottavat mitään ajattelematta aina lähimpään....

Koskee erityisesti musiikkitapahtumia, alennusmyyntejä ja lentokenttiä.

Jossain oli että kannattaakin aina mennä kauimmaiseen vessaan koska ne ovat yleensä siistimmässä kunnossa kuin lähinnä ovea olevat vessat, juuri tuosta syystä, että kaikki haluavat aina siihen kaikkein lähimpään vessaan.

Oli muuten aivan päinvastoin. Jos pyttyjä on saman oven takana useita, kannattaa mennä lähimpään, koska kaikki menevät kauimpaan kuvitellen sen olevan vähiten käytetty.

Minä menen aina siihen keskimmäiseen, kun muut valitsevat niitä reunoissa olevia...

Vierailija
491/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankkitunnareista voi ottaa kuvan;) näin voi hoitaa pankkiasiat silloinkin kun se on lappu on hukassa. Niinkuin mulla nyt :D

Toivottavasti sulla on myös puhelimen muistissa esim. yhteystiedoksi naamioituna nettipankkitunnus ja -salasana. Eikun nehän on tietty kirjoitettuna siihen valokuvattuun listaan. Puhelinvaras kiittää :)

Mua ihmetyttää nämä teidän niksit. Voiko oikeasti olla ihmisiä jotka ei muista nettipankkitunnusta ja salasanaa ulkoa? Mitä teidän muistiinne sitten yleensä tarttuu jos ei edes tuon vertaa? Mulla ne on ainakin aina olleet vain omassa päässä, kukaan ei voi silloin saada niitä tietoonsa.

Sivuun menee, mutta: Olin kesäapulaisena pankissa aikana, kun ihmiset vielä asioivat henkilökohtaisesti tiskillä. Useimmat asiakkaat eivät muistaneet tilinumeroaan ulkoa tai monet eivät vaivautuneet edes antamaan pankkikirjaa tai numerokorttia, joten mahdollisuuksia oli kaksi: kirjoittaa lista numeroista ja/tai opetella tilinumerot ulkoa, koska oli liian aikaa vievää kiireisessä konttorissa lähteä etsimään asiakasrekisteristä pankin takaosasta asiakkaan tietoja. Kesän lopussa osasinkin vakiasiakkaiden numerot ulkoa, vaikka he eivät muistaneet edes yhtä, omaansa. Niin osasivat tietysti muutkin työntekijät. Kaikki "huonomuistiset" asiakkaat olivat muuten miehiä, naisilla oli aina antaa numero.

Pankkivirkailijan onkin helpompi muistaa tilinumerot kuin asiakkaan, koska virkailija muistaa miten numero muodostuu, ja muistaa helposti numerosta esim. pankkiin viittaavan osan joka on  kaikilla omilla asiakkailla sama.

Myös pitkät viitenumerolitaniat on helpompi kirjoittaa oikein, kun hahmottaa miten ne muodostuvat. Usein niissä viitteissä on sisällä päivämäärä ja asiakastunnus, ja lopussa joku tarkistusnumero.

Vierailija
492/970 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton bensatankin puolen voi helposti tsekata kojelaudan mittaritaulun bensamittarin vieressä olevan nuolen suunnasta.

Vierailija
493/970 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

POMODORO (ital.)= Tomaatin näköinen ajastinkello!!!

yrität hädissäsi keksiä niin...

https://en.wikipedia.org/wiki/Pomodoro_Technique

Vierailija
494/970 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hammasharjalla voi pestä lavuaarin reunat ja lattialistoista töhnät

- hammastahnalla + tiskiharjalla kirkastuu kyplyhuoneen lavuaari

- laktoositon mauistamaton jugurtti poistaa hiivatulehduksen- joka päivä jogurttia ainakin 2 dl ( ennen käytin hiivan estolääkkeitä- en enää 20 vuoteen)

- osta vain mustia sukkia- aina pari löytyy

Vierailija
495/970 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
496/970 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten iät tietyllä luokalla muistaa helposti kellotaulun avulla. Ikä ja luokka-aste ovat aina kellotaulun vastakkaisella puolilla. Esim. Ekaluokkalainen on seitsenvuotias ja 12-vuotias käy kuudetta luokkaa. Helpottaa sukulaislasten kanssa.

Tämä toimii siis vain silloin, kun muistaa että sääntö koskee vain kesäloman aikaan syntyneitä. Ja päättelee sen mukaan iän/luokan, jos lapsi on syntynyt kevätlukukauden tai syyslukukauden aikana.

Muutoin kyllä hyvä vinkki!

Minä olen aina ajatellut tuon niin, että ne iät täytetään sinä vuonna kun mennään kyseiselle luokalle.

Vierailija
497/970 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yllätyin naisen siteiden hyödyistä! Enää ei pieni savi saa oloani kiusaantuneeksi.

Vierailija
498/970 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tapanasi on uppoutua liian pitkäksi aikaa esim. netin äärelle somettamaan tai lukemaan vauvasivuston keskustelupalstan niksejä, niin tee POMODORO! Laita siis munakello (= pomodoro ital.) soimaan tietyn ajan kuluttua, niin hoksaat havahtua taas ympärilläsi olevaan maailmaan.

Hei neropatti, pomodoro ei suinkaan tarkoita munakelloa, vaan tomaattia. Pomodoro (italiaa) = tomaatti

Kummatkin oikeassa lue lisää linkistä

http://www.gradutakuu.fi/2010/02/18/pomodoro-tekniikalla-tehokkuutta-ja…

Vierailija
499/970 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton bensatankin puolen voi helposti tsekata kojelaudan mittaritaulun bensamittarin vieressä olevan nuolen suunnasta.

Ainakaan Audi A6:ssa vm. 2004 ei ole kyseistä nuolta.

Vierailija
500/970 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ps SE vastas mun snäppiin!!!!!

Ai skedepoju?

Sori tyypit, ollaan unohdettu mikä on whatsapp :D

Joo! Tein siirtoni XD viikonloppua ootellessa omg

Tää toimii myös niksinä: Kommunikoi odottamattomissa paikoissa ja palstoilla lastesi kanssa. Jutelkaa livenä myöskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi