Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehet, kertokaa, millainen on (luonteeltaan) kiinnostava nainen!

Vierailija
06.02.2016 |

vaikuttaisi siltä, että tällä palstalla on tavoitettavissa myös miehiä. tiedän, että kysymykseni on mahdoton vastata ja aika tyhmäkin, mutta kaipaisin nyt silti teidän pohdintoja aiheesta! tämä on täysin subjektiivista, mutta millaista persoonaa ja henkisiä ominaisuuksia naisessa pidätte viehättävinä ja mielenkiintoisina? varsinkin kumppaniehdokkaassa siis. ja kaikki ulkonäkö-, varallisuus- yms. seikat olisi kohdallaan, vaan henkisellä ja älyllisellä puolella merkitystä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ota kaikkea annettuna. Maailmankuva ei ole omaksuttu kyseenalaistamatta blogeista, elokuvista ja muista mainoksista. Montako aikuista miestä tunnet jotka avoimesti haluavat elää kuin Ihmemies tai Bond? Sen sijaan moni nainen tavoittelee häpeilemättä jotain Sinkkuelämää tai supermallielämää.

Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Ja missä näitä naisia on? Olen vilpittömän utelias, kun en tunne naistyypin edustajia. Tunnen naisia ikähaarukalla 24-64, suurin osa tosin on 30-45 -vuotiaita. Ihan tavallisia pulliaisia tavallisine toiveineen kuten minäkin. Pk-seudulla tämä.

Ja tuonkin, lainaamasi viestin, joku kävi poistamassa.... On tämä kyllä tollojen hommaksi mennyt tämä palsta. Siis vielä entistä enemmän. Ja tämä olisi sitten viesti 28/22, jos ei väliin ehtinyt muita, eli kuusi poistettua viestiä eikä pari sivua edes kirjoitettu. Ja sitten tämäkin poistetaan kohta.

Vierailija
22/46 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ota kaikkea annettuna. Maailmankuva ei ole omaksuttu kyseenalaistamatta blogeista, elokuvista ja muista mainoksista. Montako aikuista miestä tunnet jotka avoimesti haluavat elää kuin Ihmemies tai Bond? Sen sijaan moni nainen tavoittelee häpeilemättä jotain Sinkkuelämää tai supermallielämää.

Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Ja missä näitä naisia on? Olen vilpittömän utelias, kun en tunne naistyypin edustajia. Tunnen naisia ikähaarukalla 24-64, suurin osa tosin on 30-45 -vuotiaita. Ihan tavallisia pulliaisia tavallisine toiveineen kuten minäkin. Pk-seudulla tämä.

Ja tuonkin, lainaamasi viestin, joku kävi poistamassa.... On tämä kyllä tollojen hommaksi mennyt tämä palsta. Siis vielä entistä enemmän. Ja tämä olisi sitten viesti 28/22, jos ei väliin ehtinyt muita, eli kuusi poistettua viestiä eikä pari sivua edes kirjoitettu. Ja sitten tämäkin poistetaan kohta.

Eiku olihan se viellä sielä....hupsis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kostea, halukas ja iloisesti omastaan antava. Synnyttämiskelpoinen, lapsirakas.

Ehsottomasti tärkeintä Naaraassa.

Vierailija
24/46 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme et miehet tykkää musta ku oon just se rauhallinen, taiteellinen, omasta mielestäni tarpeeksi älykäs, kiinnostunut pohtimaan syvällisiä ja ajankohtaisia asioita ja rakastan seikkailla ja tehdä uusia asioita. Miinuksena voi tosin olla impulsiivisuus ja toisinaan mielialanvaihdot. Olen myös aika hidas jos pitää lähtee jonnekkin ja aina myöhässä XD Itseni laittaminen edustavaksi on tosin tärkeää että mies saa olla ylpeä kauniista naisestaan

Vierailija
25/46 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka

Vierailija
26/46 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällinen, fiksu, huumorintajuinen ja pohtiva. Ajattelee omilla aivoillaan, kyseenalaistaa ja on empaattinen. Ei bimbo tai narsisti.

Vierailija
27/46 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, hauska, positiivinen, ei feministi

Miten ihmeessä määrittelet feminismin, kun tunnut suhtautuvan siihen niin kielteisesti?!

Minulle feministi tarkoittaa esim. ihmisoikeuksia ja samankaltaisia mahdollisuuksia ja kohtelua sukupuolesta riippumatta tai ettei ketään käytetä hyväksi tai sivuuteta epäasiallisin perustein. Onko siinä mielestäsi jotain väärää?

Vierailija
28/46 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
29/46 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä määrittelet feminismin, kun tunnut suhtautuvan siihen niin kielteisesti?!

Minulle feministi tarkoittaa esim. ihmisoikeuksia ja samankaltaisia mahdollisuuksia ja kohtelua sukupuolesta riippumatta tai ettei ketään käytetä hyväksi tai sivuuteta epäasiallisin perustein. Onko siinä mielestäsi jotain väärää?

Nykyiset eniten äänessä olevat ja näkyvät feministit herättävät lähinnä myötähäpeää. Esim. Roosa Meriläinen ja Saara Särmä. Agenda on jotain hyvin hämärää käsitesekasotkua, josta ei ota erkkikään selvää. 

Vierailija
30/46 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ennakkoluuloton, uskalias, ei-neitimäinen. Sellainen joka on innoissaan lähdössä vaikka testaamaan seinäkiipeilyä tai frisbeegolfia. 

Ennakkoluuloton voi vaikkapa tarkoittaa hallusinogeeneistä tai tutkimuskemikaaleista kiinnostumista, tai vaikkapa ennakkoluulottomasti menee favelaan brasiliassa.

Uskalias? Panee tuntemattomia ilman suojaa?

Voisitko avata hiukan näitä piirteitä, kun niistä on kuitenkin löydettävissä montakin negatiivista asiaa. Käviskö vaikka nainen, joka pelaa lätkää? Vai meneekö raja siinä, ettei saa olla parempi kommentoijaa urheilussa vaikka onkin "ei-neitimäinen"?

Vierailija
31/46 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset eniten äänessä olevat ja näkyvät feministit herättävät lähinnä myötähäpeää. Esim. Roosa Meriläinen ja Saara Särmä. Agenda on jotain hyvin hämärää käsitesekasotkua, josta ei ota erkkikään selvää. 

Silti maissa, jossa feminismiä ei ole, menee kaikista huonoimmin.

Vierailija
32/46 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen, huolehtiva.

Vierailija
33/46 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti,mukava ei vaadi kuuta taivaalta.Eikä korosta minä,minä,minä.Ei mitään instapimuja.Luonnollinen,ei esitä mitään.

Vierailija
34/46 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kommentteja miehiltä! Tunnistan näistä itseni eli toivoa on 😍

Vierailija
35/46 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, positiivinen, empaattinen ja sosiaalinen.

Vierailija
36/46 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimismi. Lisäksi pitää omata palavaa intohimoa johonkin harrastukseensa ja omiin kiinnostuksenkohteisiin. Eli pitää ihmisellä olla asioita, joita jaksaisi tehdä vaikka kuinka paljon. Telkkarin katsominen ja palstailu ei vielä riitä, mutta muut harrastukset kyllä.

Vierailija
37/46 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naikkosett kirjoitti:

Ei mikään ihme et miehet tykkää musta ku oon just se rauhallinen, taiteellinen, omasta mielestäni tarpeeksi älykäs, kiinnostunut pohtimaan syvällisiä ja ajankohtaisia asioita ja rakastan seikkailla ja tehdä uusia asioita. Miinuksena voi tosin olla impulsiivisuus ja toisinaan mielialanvaihdot. Olen myös aika hidas jos pitää lähtee jonnekkin ja aina myöhässä XD Itseni laittaminen edustavaksi on tosin tärkeää että mies saa olla ylpeä kauniista naisestaan

vaatimattomuus ehdottomasti sulla se juttu.

Vierailija
38/46 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Optimismi. Lisäksi pitää omata palavaa intohimoa johonkin harrastukseensa ja omiin kiinnostuksenkohteisiin. Eli pitää ihmisellä olla asioita, joita jaksaisi tehdä vaikka kuinka paljon. Telkkarin katsominen ja palstailu ei vielä riitä, mutta muut harrastukset kyllä.

ääh mä en yhtään ymmärrä tällaisia ihmisiä ja tuntuu että teitä on nettideitit pullollaan. Mitä jos se oma juttu on itsensä kehittäminen hyväksi ihmiseksi, läheisistään huolehtiminen ja välittäminen, onnellisuuden ja tasapainon löytäminen elämässä. Mikä ihme ihmisillä nykyään on, kun luullaan että luonne on sama kuin joku harrastus, itsekkin harrastan ja olen urheilullinen, mutta ei se ole yhtä kuin mun luonne.

Vierailija
39/46 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kun naisen kanssa voi myös keskustella kaikenmailman asioista. Sekin on tärkeää että osaa suhtautua seksiin luontevasti. Jos ei pysty niin ei suhteesta tule mitään. Seksi on parisuhteen kivijalka jonka päälle tulee kaikki muu. Älykkyys, huumorintaju, empaattisuus ovat kaikki piirteitä joita löytyy hyvästä naisesta.

Vierailija
40/46 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka on sitä mieltä että seksivälineet haetaan k-raudasta.