Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et saa orgasmia?

Mies kysyy
06.02.2016 |

Naisille kysymys: Jos seksi tuntuu hyvältä, miksi et laukea? Mikä menee pieleen, jos kuitenkin ensin kiihotut ja haluat seksiä mutta et sitten vain saa orgasmia, et millään tavalla? Auttaisi omassa suhteessa tämän asian ymmärtäminen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, oisin sanonut että moni nainen saa orgasmin vain klitoriksen kautta mutta jos ei kerta millään tavalla saa... Voisiko sitten olla paikkojen puutuminen kyseessä? Olet liian kovakourainen? Mikset kysy siltä omalta naiseltasi?

Vierailija
2/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se ei vaan onnistu. Pitää tuntea toinen hyvin, että pystyn olemaan täysin rento. Välillä myös miehet ei jaksa nuolla tarpeeksi kauan, tai jotkut eivät nuole ollenkaan. Yleensä liian vähäinen esileikki, yhdynnässä en tule koskaan. Yhdynnän jälkeen jos mies jatkaa käsillä koskettelua tai nuolemista niin se on kaikkein varmin tapa tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon aina ollut vaan hidas. Kiihotun kyllä nopastikin, mutta orgasmin saanti vaatii kärsivällistä kielitaitoa. Välillä se on musta itsestäkin noloa, kun vaan kestää, mut en mä sille mitään voi. Pelkässä yhdynnässä en tuu, vaikka siitä pidänkin. Mulle riittää, että mies hoitelee mut loppuun asti silloin kun mennään pitemmän kaavan mukaan. Pikasessiot sit pikasessioina.

Vierailija
4/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi omaa orgasmin saantiakin kovasti tietää tähän vastaus..

Vierailija
5/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, oisin sanonut että moni nainen saa orgasmin vain klitoriksen kautta mutta jos ei kerta millään tavalla saa... Voisiko sitten olla paikkojen puutuminen kyseessä? Olet liian kovakourainen? Mikset kysy siltä omalta naiseltasi?

Kysymisestä ei ole hyötyä, jos toinen ei osaa (tai halua) sanoa, mikä on pielessä. Tai mikä pahempaa jos toinen sanoo saavansa, vaikka ei taatusti saa.

Vierailija
6/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on korvien välissä. Se on monimutkaista. Vaatii paljon kiihottumista ja oikeanlaista liikettä.

En ole ikinä tullut kenenkään hiplaamisesta tai nuolemisesta, paitsi oman käden.

Vibraattori on ainut jolla tulee varmasti.

Vierailija
7/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnän jälkeen aloita hyväilemään klitorista kädellä ja samalla nuole toista nänniä.. Tuo on helppo tapa tulla minulla. Btw kännissä en muuten tule juuri koskaan..

Vierailija
8/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii oikeanlaista kosketusta ja liikettä oikeaan kohtaan/kohtiin, ilman neuvomista ei yleensä onnistu, ja neuvomisesta taas fiilis ehkä vähän menee. Tuntuu hyvältä, joskus todella hyvältä, mutta ei pääse ns. rajan yli, että saisi orgasmin. 

Vierailija
9/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saannut orgasmia toisen kanssa. Vain yksinään. Olen kyllä halukas seksiin, mutta en vain saa sitä orgasmia ja se on mulle ihan ok. En ole koskaan kokenut sitä ongelmaksi, koska pidän muuten seksistä ja läheisyydestä toisen kanssa. Mä vain tiedän, että se toinen ei koskaan tule onnistumaan saamaan mulle sitä orgasmia, joten miksi ottaa paineita siitä. En ole edes maininnut asiasta kumppanilleni, koska se aiheuttaisi ihan turhaa ahdistusta hänelle, kun mitään ei kuitenkaan ole tehtävissä. Sitä paitsi olen ihan tyytyväinen näinkin. Ei se orgasmi ole mikään must.

Vierailija
10/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yleisin syy on se, ettei mies nuole klitorista tarpeeksi kauan vaan lopettaa välillä tehdäkseen jotain muuta. Jos klitoriksen kiihottaminen on yhtäjaksoista ja oikeanlaista vaikka parin minuutin ajan, niin melko varmasti tulen parin minuutin sisään, jos olen mitenkään kiihottunut. Jos taas mies lopettaa, jatkaa, lopettaa taas niin voi kestää 20 minuuttia tai en saa ollenkaan. Paras tekniikka mulle on se, kun klitorista nuolee ensin hellästi, sitten kovempaa, sitten laittaa sormen sisään ja liikuttelee aika nopeasti g-pistettä vasten. Mies tekee usein niin, että nuolee, sitten sormea, sitten nuolee. Mun pitäisi selittää, miten se kuuluu tehdä... Aluksi se teki jotenkin luonnostaan oikein, enkä joutunut selittämään! Tuntuu oudolta alkaa nyt uudestaan opettamaan, kun seksiä on kuitenkin jonkin aikaa harrastettu jo. Varmaan pitäisi silti.

Vierailija
11/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ois kiva mustakin tietää.

N21

Vierailija
12/22 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä ei tunnu sillä tavalla hyvältä, mikä edeltää orgasmia. En ole fyysisesti kovin kiihottunut yhdynnässä, mutta jollain tapaa se tuntuu silti ihanalta.

Miehen käden avulla saan orgasmin alle puolessa minuutissa, vaikka en suoraa kosketusta klitorikseen kestäkään.

Vierailija
13/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan käy niin, että se orgasmi ei kerta kaikkiaan ole tulossa, ihan kuin lasiseinään törmäisi *ponk*. Voi tuntua tosi hyvältä ja voin kiemurrella ja nytkähdellä ja uikuttaa, mutta orgasmi ei kuitenkaan ole lähellä.

Kuitenkin itsekseni saatan saada hyvin eleettömiäkin orgasmeja, vähemmän kiihottuneena.

Uskoisin että tässä on kyse jostakin omista tunne-elämän systeemeistä, eikä varmastikaan mistään tekniikkavirheestä, tuskin edes väärästä kumppanista. Siinä mielessä tuntuu hölmöltä nuo kommentit, että kun vaan kiihottaa klitorista ja vasenta nänniä, niin kyllä se siitä. Samoin ehkä myös kommentit, että jos vaan saa itsekseen niin saa kyllä harjoittelemalla kumppaninkin kanssa.

Uskon että itse tarvitsisin tosi vahvan ja ristiriitaisen tunnevyöryn, että kumppanin kanssa homma etenisi sinne orgasmiin asti, ja siihen tietysti myös hyvältä tuntuvaa stimulointia. Hyvältä tuntuva stimulointi jo on ja jotain tunteitakin, mutta se lasiseinä vaan on enkä tiedä millä sen purkaisi.

Miksiköhän ap on saanut niin paljon alapeukkuja?

Vierailija
14/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan osalle vaikea ymmärtää ja uskoa, että se miten itse asiat kokee ei ole useinkaan rinnastettavissa muiden kokemaan. Orkun esteet ovat usein miten henkistä laatua ja toisinaan fyys.stimulaatioon liittyvää ja varsin usein molempiin ja vieläpä vaihtelevasti liittyen kokonaistilanteeseen. Aina näitä asioita ei varmaksi tiedosta asianomainenkaan joten kohtuutonta on vaatia, että kumppanikaan osais nämä nyanssit automaattisesti herkkyydellään aistia ja huomioida. Ihanaa, että näitä saa harjoitella ja opetella ja mieluiten tietty nii, että orgasmin hakemisesta ei silti tule pelkkä suoritus eikä seksistä niin suorituskeskeistä. Useimmat miehet haluaisivat kokea sen, että saavat naisensa tulemaan ja pitävät sitä rakastajan taitojensa mittarina vaikka asia ei niin yksinkertainen olekaan, että orgasmin saamisen vastuu olisi täysin kumppanilla. Tästä täälläkin aina välillä partaa pärryytetään. Seksuaaliseen itsetuntoon nämä saamiset tahtovat heijastua niin miehillä kuin naisilla. Kovin usein nainenkin alkaa asiaa vatvoa ja osaamattomuuttaan tai haluttavuuttaan, tiukkuuttaan tai kroppaansa mielessään syytellä jos kumppani ei yhdynnässä noin vaan tulekaan. Ja pohtivat asioita samoin miehetkin ja itsestään syitä hakevat vaikka muuta joskus antavat ymmärtää. Voi kumpa kaikki saisivat keskustelutaitoisen ja turvallisen aikuisen kumppanin jonka kanssa asioita voi yhdessä turvallisesti etsia ja opetella ja onnistua ja epäonnistua ja jatkaa mukavaa harjoittelua. Panostakaa hyvän kumppanin etsimiseen se on jo puolitiessä kohti hyviä orkkuja vaikka ei siltikään niiden tae.

Vierailija
15/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla erilaisilla vibroilla saa varmasti ja nopeasti. Yhdynnässä voi käyttää penisrengasta, jossa klitoriskiihotin mukana. Tai sitten mies hyväilee muuten esim. delfiinit, magic wand jne. ja pysyyhän nämä omassakin kädessä seksin aikana. Todella kiihottuneena laukeaa helposti pelkällä suuseksillä tai käsipelillä. Mutta henk.koht. tykkään leluista ja vaihtelusta. Orgasmi vaatii silti pohjalle hyvää suhdetta ja luottamusta, jotta uskaltaa antaa palaa täysillä mitään häpeämättä.

Vierailija
16/22 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kertomaan mikä tuntuu oikein hyvälle ja hiplaa eri paikoista. Kuuntele kehon kieltä ja mitä suusta tulee.. Meillä on näillä opeilla saatu orkut jokapäiväisiksi

Vierailija
17/22 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemalla en ole ikinä saanut orgasmia ja en taida halutakaan saada niin. Saan olemalla miehen päällä tai sormilla (miehen tai omilla) tai vibroilla. Jään kyllä ilman, ellei tunnepuoli ole kohdillaan tai lämmittelyt jäävät puolitiehen. Sanon kyllä, mikä tuntuu hyvältä tai uuden kumppanin kanssa näytän kädestä pitäen kuinka toimia. Tuskin on yhtä tai kahta oikeaa tapaa, joilla naiselle voi antaa orgasmin. Monella miehellä tuntuisi olevan opettelun tai kuuntelun paikka naisten kanssa. Jos yhden naisen kanssa pätee tietyt kuviot, voi toiselle ne olla turn off.

Vierailija
18/22 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hormonaaliset syyt (esim. stressi pitkittyessään tekee sen ettei himot ole kohdillaan vaikka toista haluaisikin), eli joinakin aikoina halut on hormonien takia niin kateissa että ei tule edes masturboitua, vaikka toisina aikoina olisi ihan kiimassa

- korvien väli: nykyinen kumppani on ensimmäinen jonka kanssa olen tullut (vaikka yksin tullut melko helposti), koska on niin vapautunut olo, lisäksi merkkaa kumppanin kyky lukea toisen reaktioita eli sitä mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei

- paineet laueta: jos kumppani turhautuu laukeamattomuudesta niin siitä rupeaa ottamaan paineita ja sitten ei takuulla laukea

- myös kommunikaatio: pitää kertoa mikä tuntuu hyvältä, jos ei puhuta mistään niin toinen saattaa tehdä asioita jotka ei edes tunnu hyvältä (esim. omalla kohdallani moni on ollut aivan liian kovakourainen, esim. hangataan klitorista yhdellä sormella tai tökitään kielenkärjellä)

- uskomus, että nuoleminen on se millä kaikki naiset tulee -en minä vaan, se vaan ei tunnu oikeanlaiselta

Vierailija
19/22 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisista syistä en saa orgasmia yhdynnässä, kuten ei moni muukaan, enkä toistaiseksi ole saanut suuseksillä. Pitää saada rentoutua kunnolla niin kestää vähemmän aikaa, muuten voi jäädä väliin. Itsekseni saan nopeasti.

Vierailija
20/22 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, etten ole tarpeeksi rentoutunut tai mies etenee liian nopeasti ja/tai ei osaa kosketella naista (on kovakourainen tms.). Olen harrastanut paljon seksiä eri miesten kanssa, enkä ole vielä koskaan lauennut kenenkään kanssa ja syyt ovat juuri nuo mainitsemani. Pitää olla tosi hyvä olo miehen kanssa, että pystyisin rentoutumaan sängyssä. Tämän vuoksi en enää harrasta irtosuhteita tai hyppää sänkyyn nopeasti suhteen alussa. Haluan tutustua mieheen kunnolla, haluan molemmin puolista kunnioitusta ja rakkautta syntyvän sekä luottamusta, niin enköhän ala laukeamaan. Yksikseen ei mitään ongelmaa mulla laueta.