Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä joka pitää Maggie Gyllenhaalia viehättävänä?

Vierailija
06.02.2016 |

Ajatteletko että mies on varmaan älykäs, sillä on huono maku, sillä on hyvä maku vai uskotko hänen olevan vähän tyhmänpuoleinen? Herättääkö mitään mielikuvia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Maggie on kaunis ja jotenkin hienostuneen oloinen, mut pilkettä silmäkulmassa. En mä usko, et ajattelisin hänestä pitävästä miehestä mitään erityistä.

Vierailija
2/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä maggie gyllenhaalista huokuu sellainen aika raaka seksuaalisuus.

Niin, sen takia pitäisin miestä, joka tykkää siitä, jonkin asteisena seksihulluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä maku. Tykkään itsekin.

Vierailija
4/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että tykkää tavallisen ja vaatimattoman näköisistä naisista. Ihmettelisin hiukan, eikö keksinyt yhtään kauniimpaa ihailtavaa, mutta makunsa kullakin. Tuskin on ainakaan kauheen pinnallinen sellainen mies.

Vierailija
5/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen maku. Ehkä mies on joku diplomi-insinööri?Ei kovin viehättävän näköinen nainen kyseessä.

Vierailija
6/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kyllä tullut mitään mielikuvaa miehestä, mutta tämän kysyjästä ajattelin että kaikkea ne ihmiset pohtiikin. Musta on kummallista vetää jotain johtopäätöksiä ihmisen älykkyydestä sen perusteella mikä filmitähti on jossain elokuvassa mieleen. 

Vierailija
7/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Maggien kasvoissa on sellaista menneen maailman viehkoa kauneutta, jotain 1920- lukulaista.

Mieheni mielipidettä en ole kysynyt.

Vierailija
8/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Maggie on oikein viehättävä, joten en ajattelisi mitään erikoista. 

Vierailija
9/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollifriikki.

Vierailija
10/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies on itsekin ihan tavallisen näköinen eikä muutenkaan mikään jokanaisen päiväunien kohde. Sellainen melkoisen tavallinen talliainen, jolla on kuitenkin hyvä koulutus ja työ. Varmaan tulee jotenkin luontaisesti se, että viehättyy sellaisista ns. saavutettavan näköisistä, ihan näteistä naisista, eikä mistään superkaunottarista.

Vierailija
11/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäänä jos noista jonain ylipäätään. Ehdottomasti positiivinen asia! Katsoo ilmeisesti ihan fiksuja leffoja eikä mitään rusina-aivoisille wt-miehille suunnattuja runkkukohellus-elokuvia tyyliin Dude where's my car tmv. Hui oksennus niitä... mutta joo, ehkä ainakin mies mun makuun! Mieluummin vaatimaton ja fiksu kuin joku pullisteleva idiootti. No, makunsa kullakin tietysti.

Vierailija
12/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ajatella, että elämä Maggien kanssa on jotenkin mutkatonta. Ei mitään draamahässäkkää, vaan viihtyisää, naurua, hyväksyntää, sitoutuneisuutta, lupausta yhteiselämästä myötä- ja vastamäessä. Viehättävä, jotenkin teeskentemättömän hyväntuulinen nainen. Ymmärtäisin siis miestä.

Vierailija
13/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen velikin on susiruma, ja silti sitäkin heppua joku kuolaa.

Meitä on moneen junaan.

Vierailija
14/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Olen Maggie Gyllenhaalin näköinen  vähän :)

Vierailija
15/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen velikin on susiruma, ja silti sitäkin heppua joku kuolaa.

Meitä on moneen junaan.

Mä pidin sitä kans aiemmin jokseenkin rumana mutta kun näin leffan Brothers niin huhhuh...upea mies, mieletön karisma ja näytti niin hyvältä...ehkä se vaan ei ole "valokuvauksellinen" nimittäin "liikkuva kuva" olikin sitten jotain ihan muuta.

Vierailija
16/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelisin, että Maggie Gyllenhaalin olemus ja varmaan sitten kanssa roolityöt olisi se mikä hänessä kiinnittää huomiota. Ihan positiivinen juttu, itsekin tykkään (näin ollen ap:n vaihtoehdoista ajattelisin että mies on älykäs ja sillä on hyvä maku, kumma juttu).

Sitä vähän ihmettelisin miten miehen mieltymys on tullut puheeksi, hehe. Outoa se musta on jos fanittaa Maggie Gyllenhaalia. Toisaalta on se sen verran iso nimi, että ei tarvitse olla hc leffaharrastaja sen tunteakseen, mutta ajattelisin ehkä että mies on eläytyvä ja romanttismielinen jos on huomannut.

Ja kaikki tämä olisi tietysti ihan turhaa spekulointia jos olisin ite näyttänyt kuvan MG:stä ja mies sanoisi että "ihan viehättävä". Silloin ajattelisin vaan että ihan perus.

Vierailija
17/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Maggie Gyllenhaal on viehättävä, joten sinänsä siinä ei olisi mitään kummallista. Mutta eihän hän ole sellainen silikoni-vetyperoksidiblondi ja leffaroolitkin olleet enemmän "fiksuja", joten ennemmin pitäisin hänestä viehättynyttä miestä keskivertoa älykkäämpänä, joka kaipaa myös naisessa jotain älyllistä kiinnostavuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi