Luetellaan rumia/vähemmän kauniita Hollywood-julkkiksia!
Minusta miehistä ainakin Ryan Reynolds ja muut pitkänaamaiset miehet.
Naisista Amanda Bynes, Ashley Tisdale, Kelly Clarkson, Zooey Deschanel, Katy Perry ja kirsikkana kakun päällä rumin ihminen jonka olen K O S K A A N nähnyt: Shauna Sand.
Ketkä ovat teidän mielestänne vähemmän kauniita tai jopa järkyttävän rumia?
Ja ennen kuin joku tekopyhä AV:n moraalipoliisi ehtii tulla sanomaan minua ulkoisesti/sisäisesti rumaksi sanon että Minä olen ihan helvetim ruma ja luonteeltani kusipää.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, minusta melkein kukaan mainituista ei ole ruma! Ehkä tavallisia monet, mutta ei sentään rumia
Joo tää onkin av ja toisessa ketjussa jopa Megan Fox haukuttiin rumaksi/ihan tavalliseksi pulliaiseksi että ei kannata ihan liian vakavasti näitä kommentteja ottaa
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ees lukea ketjua, ap:n viestin vain. Kiva että itse sanoit olevasi kusipäinen, varmaan moni ihan just sitä ajattelikin. Mut jos aletaan muita haukkuun, niin olis ihan reilua, et tekin postaisitte kuvanne, niin saisitte ihan samalla kuulla toistenne mielipiteet iteltänne...
Mä en ole mielestäni koskaan nähnyt rumaa ihmistä, kaikki eivät välttämättä ole minun silmääni maailman kauneimpia tai komeimpia, mutta en silti lähtisi arvostelemaan toisia. Kertoo enemmänkin arvostelijoiden sisäisistä ongelmista kuin arvostelun kohteesta...
Ei nää Hollywoodin julkkikset näe mitä me niistä kirjoitetaan. Vai meinaatko että kävisivät täällä vauvapalstalla tai osaisivat ylipäätään suomea?
Onkohan täällä vähän kateutta ilmassa? Kukaanhan ei sitä myönnä, mutta jännä miten suurin osa näistä "rumiluksista" on nimenomaan naisia. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta miksiköhän jonkun näyttelijän ulkonäkö oikeasti herättää toisissa suoranaista raivoa? Mun mies esim inhoaa Scarlett Johanssonia niin paljon että kieltäytyy katsomasta tämän elokuvia.
Itse en näe sen Mad Menin Don Draper-näyttelijän charmia. Aika tavallisen näköinen kaveri.
Sen miehen charmi taitaa olla siellä housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Miesnäyttelijöistä rumia ovat ainakin Tom Hardy, Jason Statham ja Vin Diesel.
Vin Dieselin kroppa korvaa muut puutteet.
Vierailija kirjoitti:
Tilda Swinton (vai Swanton? No kuitenki). Ei mikään kukkanen naiseksi, miehenä olis ihan ok.
Toinen on Kirsten Dunst! En ole ikinä tajunnut miksi sitä hehkutetaan kaunottarena. Ihme taikinanaama.
Minusta Tilda on jotenkin upea. Käsittämättömän muuntautumiskykyinen ja katseen vangitseva.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämän Miranda, (en muista oikeaa nimeä nyt), ei ollut eikä ole vieläkään mitenkään kaunis. Ei myöskään Kirsten Dunst, on muuten jotenkin samannäköinen Emma Kimiläisen kanssa. Katy Perry olisi varmasti ilman sitä älyttömän paksua meikkiä ihan tavistakin taviksen näköinen. Britney Spears ei ole kovin kaunis.
http://www.celebritywithoutmakeup.net/wp-content/uploads/2014/07/katy-p…
Vierailija kirjoitti:
Sofia Vergara. Silmät liian lähellä toisiaan. Naiset tuntuvat hehkuttavan häntä, varmaan siitä syystä, että on ihan hyvännäköinen muttei kovin kauniskasvoinen - ei herätä kateutta.
Se kroppa...
Mut kyllä ole kade, en tosin naamasta vaan siitä, että on naimisissa ehkä yhden maailma kuumimman miehen kanssa. Niin ja siitä kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlize Theron. Ei ruma mutta plain-looking.
Nyt ei osunut. Kirjaimellisesti häiritsevän kaunis.
Mistä ihmeestä päin katsottuna? Näitä tulee vastaan joka perähikiän raitilla!
Itse en pidä yhtään siitä bridget jones- näyttelijästä. En ole koskaan nähnyt hänen elokuvia koska en pysty tai jaksa katsoa häntä. Christina aguilera, celine dion ja mariah carey eivät ole myöskään hyvännäköisiä vaikka ovatkin hyviä laulajia.
Sofia vergarasta en osaa sanoa onko hän kaunis vai ei. Toisaalta voisi pitää upeana selkeät piirteet ja kaunis vartalo mutta ensimmäisen kerran kun näin hänet Jimmy kimmel and salma hayek videossa luulin että on transu en siis yhtään pitänyt häntä kauniina ja jotenkin vähän jokerimainen naama ehkä "iso suu" tekee vähän sama kun Julia roberts tai Elissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlize Theron. Ei ruma mutta plain-looking.
Nyt ei osunut. Kirjaimellisesti häiritsevän kaunis.
Mistä ihmeestä päin katsottuna? Näitä tulee vastaan joka perähikiän raitilla!
Googlasin. Supertavis pullukka.
Scarlett Johnsonista tulee mieleen Anni Uusivirta en pidä kumpaakaan erityisen kauniina ihan taviksina!
Vierailija kirjoitti:
Kirsten Dunst on hyvin epäviehättävä. Onko yhtään kaunista Kirsteniä tai Kristeniä?
Lähetä liippaa: ainakin Kristin Kreuk on ihan jumalaisen kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, minusta melkein kukaan mainituista ei ole ruma! Ehkä tavallisia monet, mutta ei sentään rumia
Joo tää onkin av ja toisessa ketjussa jopa Megan Fox haukuttiin rumaksi/ihan tavalliseksi pulliaiseksi että ei kannata ihan liian vakavasti näitä kommentteja ottaa
Juu, no mitä kuvia Meganista on pyörinyt, joissa vähän meikkiä ja etenkin naama ennen kauneuskirurgiaa, niin kyllä se ihan tavan pulliaisleima hällekin napsahtaa. Ei mikään kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih! Ryan Reynolds on ihan törkeen komee! Panisin heti jos vaan saisin!!
Ryan Reynolds on aika tavallinen pallinaama. Suosio perustuu siihen, että Ryan on just sellainen "naapurin poika" jonka mammat näkee unissaan lykkäävän kaksosten rattaita pitkin kulosaaren kävelyteitä.
Hannibal King naapurinpoika??
Vierailija kirjoitti:
Sofia vergarasta en osaa sanoa onko hän kaunis vai ei. Toisaalta voisi pitää upeana selkeät piirteet ja kaunis vartalo mutta ensimmäisen kerran kun näin hänet Jimmy kimmel and salma hayek videossa luulin että on transu en siis yhtään pitänyt häntä kauniina ja jotenkin vähän jokerimainen naama ehkä "iso suu" tekee vähän sama kun Julia roberts tai Elissa.
Siisä hänhän on ihan häikäisevä kaunis ja seksikäs. Noh, tämä ketju on toisaalta itkettävän sekopäinen muutenkin: toisiaan kauniimpia ja komeampia julkkiksia haukutaan rumiksi. Huvinsa kullakin. :(
Jennifer Love Hewitt - ihme ettei ole mainittu vielä. Suu ja leuka jotenkin oudon näköiset.
Seth Rogen