Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan rumia/vähemmän kauniita Hollywood-julkkiksia!

Vierailija
06.02.2016 |

Minusta miehistä ainakin Ryan Reynolds ja muut pitkänaamaiset miehet.

Naisista Amanda Bynes, Ashley Tisdale, Kelly Clarkson, Zooey Deschanel, Katy Perry ja kirsikkana kakun päällä rumin ihminen jonka olen K O S K A A N nähnyt: Shauna Sand.

Ketkä ovat teidän mielestänne vähemmän kauniita tai jopa järkyttävän rumia?

Ja ennen kuin joku tekopyhä AV:n moraalipoliisi ehtii tulla sanomaan minua ulkoisesti/sisäisesti rumaksi sanon että Minä olen ihan helvetim ruma ja luonteeltani kusipää.

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Cruise ja Sean Penn. Etenkin Cruise on superärsyttävännäköinen kamalan nokkansa kanssa.

Vierailija
102/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, minua on usein sanottu Sarah Jessica Parkerin näköiseksi. Nyt tiedän olevani susiruma :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämän Miranda, (en muista oikeaa nimeä nyt), ei ollut eikä ole vieläkään mitenkään kaunis. Ei myöskään Kirsten Dunst, on muuten jotenkin samannäköinen Emma Kimiläisen kanssa. Katy Perry olisi varmasti ilman sitä älyttömän paksua meikkiä ihan tavistakin taviksen näköinen. Britney Spears ei ole kovin kaunis.

Vierailija
104/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilda Swinton (vai Swanton? No kuitenki). Ei mikään kukkanen naiseksi, miehenä olis ihan ok.

Toinen on Kirsten Dunst! En ole ikinä tajunnut miksi sitä hehkutetaan kaunottarena. Ihme taikinanaama.

MITÄÄÄÄÄÄ??? Tilda Swinton on ehkä upein nainen ikinä?!?!?!?!

Vierailija
105/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maggie Gyllenhaal on myös ollut musta jotenkin mummomaisen näköinen taikinaposki. Rumaksi en sanoisi häntäkään. Jennifer Aniston on aivan upea hiuksineen ja timmeine kroppineen, vaikka kasvonsa olivat kauniimmat nuorempana (kuten varmaan meillä kaikilla). Kirsten Dunst on mielestäni söpö, muttei upea kaunotar.

Vierailija
106/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Vergara. Silmät liian lähellä toisiaan. Naiset tuntuvat hehkuttavan häntä, varmaan siitä syystä, että on ihan hyvännäköinen muttei kovin kauniskasvoinen - ei herätä kateutta.

Vierailija
107/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mielestä Penelope Cruz on kaunis, mutta minun silmiin on ruma ja "omituisen" näköinen.

Vierailija
108/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlize Theron. Ei ruma mutta plain-looking.

Vierailija
109/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen mielestä Penelope Cruz on kaunis, mutta minun silmiin on ruma ja "omituisen" näköinen.

Penélope on minusta sellainen peruskaunis latino, mutta hänen kävelynsä näyttää kauhealta. Selvisi, että on nuorempana harrastanut pitkään balettia, joten lonkat on lopullisesti pilalla ja kävelee siksi kuin ankka.

Vierailija
110/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilda Swinton (vai Swanton? No kuitenki). Ei mikään kukkanen naiseksi, miehenä olis ihan ok.

Toinen on Kirsten Dunst! En ole ikinä tajunnut miksi sitä hehkutetaan kaunottarena. Ihme taikinanaama.

MITÄÄÄÄÄÄ??? Tilda Swinton on ehkä upein nainen ikinä?!?!?!?!

Vedonnee joihinkin lesboihin? On kyllä aika ruma nainen, hyvä näyttelijä tosin.

Vierailija
111/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maggie Gyllenhaal ja Kirsten Dunst on aika taviksen näköisiä. Cameron Diaz on oudon näköinen, ei ruma. Jennifer Aniston on mun mielestä kaunis, samoin Sarah Jessica Parker.

Vierailija
112/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andie Mac Dowell. Tasan yksi ilme sillä naisella ja ihan tavis-tantta.

Vierailija
113/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta miksiköhän jonkun näyttelijän ulkonäkö oikeasti herättää toisissa suoranaista raivoa? Mun mies esim inhoaa Scarlett Johanssonia niin paljon että kieltäytyy katsomasta tämän elokuvia.

Itse en näe sen Mad Menin Don Draper-näyttelijän charmia. Aika tavallisen näköinen kaveri.

Vierailija
114/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kareena Kapoor.

Vierailija
115/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlize Theron. Ei ruma mutta plain-looking.

Nyt ei osunut. Kirjaimellisesti häiritsevän kaunis.

Vierailija
116/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahhah, päivittäinen AV-mammojen itsetunnon kohotusketju. Huomenna taas valitetaan kuinka naisilla on niin kovat paineet kauneisihanteiden takia ja miehet vaativat liikoja, sitten seuraavana päivänä itse haukutaan kaikki naiset petolinnun perseiksi.

Vierailija
117/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Amy Schumer! Haluaisin tietää, kuka hänet päästi tämännäköisenä Emmy-Gaalaan?!?!!!?!! Läskit tursuaa mekosta ja hiukset moppina, ei mitään itsekritiikkiä!!

http://i.huffpost.com/gen/3445656/thumbs/o-AMY-SCHUMER-900.jpg?6

Ja näitä tapauksia löytyy Hollywood "tähdistä" valitettavan paljon.

2: Julia Roberts on kaukana anorektikosta, hän ei ole edes laiha.

Et voi mitenkään tietää ulkonäön perusteella onko Robertsilla anoreksia vai ei. Se on mielen sairaus, joka voi iskeä kenelle tahansa painosta riippumatta.

Enkä nyt mitenkään näe, että Schumerin "läskit pursuaisivat mekosta", minun silmääni mekko näyttää kyllä oikean kokoiselle hänen päällään.

Hassua muuten, että joku sanoi Jennifer Anistonin olevan ruma. Mielestäni hän on yksi kauneimmista! :D Mutta mielipideasia.

Vierailija
118/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin monta tavallaan rumaa näyttelijätärtä/viihdetaiteilijaa, jotka ovat kuitenkin jollain lailla karismaattisia ja persoonalliset kasvot ovatkin lopulta todella näyttävät (esim. Uma Thurman, Cate Blanchet, Tilda Swinton), Charlotte Gaingsbourgh, Meryl Streep, Anna Paquin, Chloe Sevigny, Helena Bonham-Carter, Madonna.

Miehissä esimerkkinä tästä efektistä esim. Adriend Brody, Benedict Cumberbach, nuorempi Christopher Walken, Billy Bob Thorton, Javier Bardem. Osa todella kuumia karisman ja persoonallisuuden vuoksi, ei siksi että olisivat oikeasti hyvännäköisiä. 

Suorastaan rumia Hollywood-naisia ovat Sarah Jessica Parker (upea kroppa, karmea naama), Hilary Swank, Maggie Gyllenhaal, Kirsten Stewart, Rumer Willis, Fergie, Kathy Griffin

Mielestäni Jennifer Aniston, Cameron Diaz ja Jennifer Garner ovat epämiellyttäviä, enkä voi ymmärtää, että heitä pidetään seksikkäinä/kauniina.  Monta tavista on tullut jo keskustelussa esille esim. Kirsten Dunst, Carrey Mulligan, Jennifer Lawrence, Scarlet Johansson, Kate Hudson, Kaley Cuoco, Selena Gomez, Lea Michele, Alexa Chung.  Hehkutusta ei voi ymmärtää, kaikki ovat niin taviksia. Monella se on tietty nimenomana suosion kulmakivi olla tavis naapurintyttö.

Miehistä mieleen tulevat Leonardi DiCaprio (eikä ole edes niin hyvä näyttelijä kuin hehkutetaan) ja Ryan Gosling. Gosling on nykyään ihan ok, mutta nuorempana oli vain tosi oudon pitkä naamainen. Hehkutusta en silti ymmärrä. Robert Pattison on myös mies jota en ymmärrä. Ei mitään karismaa, eikä ulkonäkökään niin erityinen, vaikkei varsinainen rumilus olekaan. 

Vierailija
119/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ees lukea ketjua, ap:n viestin vain. Kiva että itse sanoit olevasi kusipäinen, varmaan moni ihan just sitä ajattelikin. Mut jos aletaan muita haukkuun, niin olis ihan reilua, et tekin postaisitte kuvanne, niin saisitte ihan samalla kuulla toistenne mielipiteet iteltänne...

Mä en ole mielestäni koskaan nähnyt rumaa ihmistä, kaikki eivät välttämättä ole minun silmääni maailman kauneimpia tai komeimpia, mutta en silti lähtisi arvostelemaan toisia. Kertoo enemmänkin arvostelijoiden sisäisistä ongelmista kuin arvostelun kohteesta...

Vierailija
120/162 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, minusta melkein kukaan mainituista ei ole ruma! Ehkä tavallisia monet, mutta ei sentään rumia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi