Kelpaisinko minä kenellekään miehelle? Epäilen vahvasti
- Kohta 25vuotias
- Erittäin eläinrakas, omistan 3 koiraa, koirat ovat kooltaan 12kg, 34kg ja 80kg
- Haluan asua maalla ja asun nytkin
- Tykkään mökkeillä paljon
- Viihdyn luonnossa
- En käy koskaan baareissa, käytän kyllä alkoa välillä mutta kotona
- En polta ollenkaan
- Olen huumorintajuinen, pohdiskeleva, välillä itsepäinen, omat mielipiteet omaava, hyvin kuuntelevainen, auttavainen, rauhallinen
- Tummat, paksut hiukset takapuoleen asti, siniset silmät, C tissit, 10kg ylipainoa
- Tykkään pelata pleikkarilla, lukea kirjoja, lenkkeillä, tehdä ruokaa, leipoa, katsoa elokuvia
- Olen kuntoutustuella (traumaperäinen stressihäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko), en kykene aina menemään kauppaan tai mihinkään, missä paljon ihmisiä.
- Ei ammattia (juurikin kyseisten sairauksien vuoksi)
- Musiikkimaku rock, metallia ja iskelmä mutta monen muunlainenkin menee
- Omistan auton ja ajokortin
- Elokuvista eniten tykkään katsoa kauhua, vähiten romanttisia ja komedioita
- Asun ok-talossa vuokralla
- Tykkään paljon seksistä
- Vaikka tykkäänkin seksistä, en kuitenkaan ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja
- Olen 164cm
Kommentit (63)
Suurin miinus itselleni olisi nuo kolme koiraa, mutta kyllähän niitä koirarakkaita miehiäkin löytyy.
Ooksä semmone kulahtaneen näkönen hevimuija joka pitää susipaitoja :D jotenki sain semmosen kuvan
Eli kyllähän miehet on sinua huolineet jos tiedät pitäväsi seksistä paljon!! Onko sinulla kavereita vai olisiko mies sitten kaikki kontaktisi muihin ihmisiin?
En ole mikään kulahtanut hevimuija :D Apua jos tuosta saa semmosen kuvan! En pukeudu mitenkään rock tyylisesti, vaan ihan normaalisti. Eikä ole mustia hiuksiakaan, vaan tummanruskeat. Tykkään kyllä susista, mutta en omista susipaitoja :D
AP
Ei ole kavereita. On muutamia nettikavereita vaan.
AP
Vaikutat kivalta tyypiltä. Jos olisin mies niin kyllä mulle vois kelvata :-)
Ihan normaali nainen olet. En löytänyt mitään kohtaa, miksi et kelpaisi miehille. Miksi ajattelet niin? Itse olen sitä mieltä, että suurin turn-off voi olla nuo koirat, mutta onhan koirarakkaita miehiäkin. Luulis, että sulla ois paljonkin vientiä? Normaali mies haluaa rinnalleen normaalin naisen. Kai siellä maaseudulla on sinkkumiehiäkin?
Sosiaalisten tilanteiden pelko on sinussa ehdottomasti se isoin kysymysmerkki. Myös ystävien ja kavereiden puute kiinnittää huomioni, se asia ei ole ikinä hyvä ja kertoo paljon ihmisestä ja hänen tavastaan elää ja olla. Ei kiitos, ehkä joku toinen huolisi.
Missä päin Suomea asut / haluat asua?
Todellakin kelpaisit. Maalla asuminen tulisi vaan käytännön ongelmaksi, koska tuskin saisin töitä sieltä
En pystynyt lukemaan kolmen koiran jälkeen eteenpäin. Tuo on niin iso pala nieltäväksi, että sen jälkeen ei pysty ajattelemaan enää mitään muuta. Näin, että lista jatkui vielä pitkälle, mutta kyllä se tyssäsi tuohon kolmeen koiraan, joista suurin painaa saman verran kuin aikuinen mies. Miksi kukaan mies haluaisi sekaantua tuollaiseen kuvioon?
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt lukemaan kolmen koiran jälkeen eteenpäin. Tuo on niin iso pala nieltäväksi, että sen jälkeen ei pysty ajattelemaan enää mitään muuta. Näin, että lista jatkui vielä pitkälle, mutta kyllä se tyssäsi tuohon kolmeen koiraan, joista suurin painaa saman verran kuin aikuinen mies. Miksi kukaan mies haluaisi sekaantua tuollaiseen kuvioon?
Sama täällä. Tosin olen allerginen koirille, niin on se ja sama onko niitä yksi vai viisi kun yhtään ei saisi olla.
Laihdutat 15 kg ja lahtaat koirat niin voin sanoa, että kelpaat varmasti 80% miehistä.
Kuitenkin valitettavasti se, että omistaa kolme koiraa on iso turn-off monelle miehelle. Dog-lady. Mut varmasti sulle ottajia silti löytyy, kun vaan alat katsella semmoisia perusnössöjä.
Asun P-Pohjanmaalla tällä hetkellä, mutta itseä kiinnostaisi kovasti muuttaa Lappiin :) Myös Keski-Suomen alue voisi olla varteen otettava vaihtoehto, mutta mihinkään kaupunkeihin en tosiaan halua. Joku pieni, viihtyisä maalaispitäjä on mun mieleen.
No, kavereita ei ole, koska en juurikaan sellasia ole koskaan kaivannut. Kumppanin haluaisin kyllä, mutta muita ihmisiä en niinkään tarvitse välttämättä ympärilleni. Viihdyn paljon yksin ja onhan mulla koirat. Toki joskus on hetkiä, kun mietin, että olisi kiva kun ois joku yksikään hyvä ystävä. Mutta ei pakollista olla :)
AP
Kuulostat vähän minulta, tosin minulla ei ole koiraa, eikä autoa ja asun keskellä Tukholmaa. Mutta luonteesi ja mieltymyksesi täsmäävät melkein joka kohdassa kanssani, ja itsellänikin on PTSD :).
N20
Ihmetyttää miten omistat auton ja vuokraat omakotitaloa noilla statseilla. Ilmeisesti kuntoutustuki on aika korkea? Mutta ihan kivalta kyllä vaikutat. Kauheaa myöntää, mutta minulle pahin on tuo 10 kilon ylipaino, mikäli se tarkoittaa painoindeksi 25:n ylittäviä kiloja. 25:n painoindeksilläkin ihminen näyttää semipulskalta. Olen kyllä todella pinnallinen.
Miten sinä pystyt pitämään autoa ja ruokkimaan kolme koiraa ammatittomana ja kuntoutustuella? Oletko varma, että tuo 80-kiloinen koira on koira eikä esimerkiksi naapurin karvainen mies, joka on muuttanut luoksesi asumaan?