Onko se harvinainen tapa harrastaa seksiä että mies hieroo klitorista samalla kun panee?
Meillä lähes aina seksi menee niin ja saan aina erittäin rajun huuto-orgasmin muutamassa minuutissa vaikka seksi alkaa muna sisään - tyyliin. Miehen ei edes tarvitse hieroa kuin hetki joten välillä hieroo parikin orkkua. Välillä pitää hetken taukoa. Mutta onko se tosiaan harvinaista että mies huolehtii lähes aina noin naisen saamisesta, mikäli emätinorkkuja ei tule?
Kommentit (50)
M44, joo on varmaan kätevämpää miehelle olla huolehtimatta naisen orgsmista, joka n. 70% naisista ei pelkällä panoliikkeellä tapahdu. Onneksi mieheni pystyy keskittymään yhtä aikaa useampaan asiaan... Ja kun se ei minuuttia paria kauempaa vie (yhteensä), yleensä ei hiero loppuun asti kerralla. Joskus mies pysäyttää panemisen ja pysyy sisällä hieroessaan mutta parhaalta se tuntuu kun tekee molempia.
Ehkä olen sikäli mutantti että toimin seksissä kuten kai miehet yleensä: haluan heti suoraan yhdyntää, laukean nopeasti (hieromalla) enkä välitä jälkihalailusta. Laukeamiseni jälkeen mies onneksi yleensä panee vielä hyvän tovin ihan omaksi ilokseen (ja/tai hieroo toisen orkun mulle samalla).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mies yrittään joskus tehdä tuota mutta kiellän koska mun mielestä se pilaa sen panemisen/rakastelun (kumpaa sillä kertaa harrastetaan). Tykkään panemisesta vaikka en orgasmia sillä tavalla saakaan, ei se orgasmi minulle mikään elinehto ole. Saan parhaat orgasmit kun mies ottaa suihin jne. ja se riittää. Silti useimmiten haluan vain panna.
Hei vaan rakas vaimoni! Mä haluaisin kuitenkin sormettaa sua samalla koska on ihana kuulla sun vaikeroivan ja tuntea sun sykkeen orgasmin aikana kun et nykyään saa orgasmia pelkällä jyystämisellä. Olen yrittäny sormettaa panemisen aikana hellästi ja rajumminkin, olen yrittänyt ohjata sun omia sormia saattamaan itsesi huippuun mutta ei. En ymmärrä miksi annat mun panna sua vaikka tunnin tai kaksi mutta en saa sormettaa samalla? Mä pidän kynnet kurissa, jopa viilaan terävät pois etten satuttaisi sinua mutta en saa sormettaa... Pelkkä pitkä paneminen tuntuu minusta vaan työstämiseltä vaikka ääntelystä/hengittämisestä huomaan sinunkin nauttivan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ikinä tyytyisi seksiin jossa joutuu itse huolehtimaan omasta orgasmistaan. Ap
En kyllä ikinä tyytyisi yhdyntään, jossa en saisi emätinorgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ikinä tyytyisi seksiin jossa joutuu itse huolehtimaan omasta orgasmistaan. Ap
En kyllä ikinä tyytyisi yhdyntään, jossa en saisi emätinorgasmia.
No sitten kuulut niihin 30% naisista jotka siihen kykenevät. Ap
Vierailija kirjoitti:
M44, joo on varmaan kätevämpää miehelle olla huolehtimatta naisen orgsmista, joka n. 70% naisista ei pelkällä panoliikkeellä tapahdu. Onneksi mieheni pystyy keskittymään yhtä aikaa useampaan asiaan... Ja kun se ei minuuttia paria kauempaa vie (yhteensä), yleensä ei hiero loppuun asti kerralla. Joskus mies pysäyttää panemisen ja pysyy sisällä hieroessaan mutta parhaalta se tuntuu kun tekee molempia.
Ehkä olen sikäli mutantti että toimin seksissä kuten kai miehet yleensä: haluan heti suoraan yhdyntää, laukean nopeasti (hieromalla) enkä välitä jälkihalailusta. Laukeamiseni jälkeen mies onneksi yleensä panee vielä hyvän tovin ihan omaksi ilokseen (ja/tai hieroo toisen orkun mulle samalla).
Ap
Mutta ymmärrätkö, että harvinaista ei ole se että mies hieroo, vaan harvinaista on että nainen laukeaa voimakkaasti muutaman minuutin hieronnasta ja panemisesta. Kiva toki että teillä sujuu. Mutta ikävä yleistävä vaikutelma tässä ketjussa, vähän niin kuin miten muut ei ole tajunneet samaa tekniikkaa tai viitsi nähdä samaa vaivaa. Ei minusta sinun mies erityisesti "huolehdi sinun orgasmeista", sinähän laukeat kun vähän sormea näyttää. Enemmän vaivannäköä se vaatii, jos lämmittelee ja sormettelee kolme varttia ennen kuin pääsee edes siihen panovaiheeseen.
40vuotta sitten aloitettiin kaksi sormella 18vuotiaana.Ihanasti pyöritti kevyesti hieroin.
Sit kun oltiin naimisissa niin mieheni nuoli monesti sain ennenkuin mies alkoi työntää.
Sitten vibrat huh niintä aikoja.
Hyvän orgasmin sain kun mies työnsi kalun sisään paikalleen ja mä sauvalla vibrasin.
Myös monesti mies vibra tykkää siitä ja näkee mun orgun. Ainut mikä siinä on ei seisokki tahdo kestää ja orgun jälkeen nainti ei aina mukavvas.
Mut siskot hyvät muistakaa kouluttaa miehet että ne osaa tehdä orgguja ja palkitkaa
Vierailija kirjoitti:
40vuotta sitten aloitettiin kaksi sormella 18vuotiaana.Ihanasti pyöritti kevyesti hieroin.
Sit kun oltiin naimisissa niin mieheni nuoli monesti sain ennenkuin mies alkoi työntää.
Sitten vibrat huh niintä aikoja.
Hyvän orgasmin sain kun mies työnsi kalun sisään paikalleen ja mä sauvalla vibrasin.
Myös monesti mies vibra tykkää siitä ja näkee mun orgun. Ainut mikä siinä on ei seisokki tahdo kestää ja orgun jälkeen nainti ei aina mukavvas.
Mut siskot hyvät muistakaa kouluttaa miehet että ne osaa tehdä orgguja ja palkitkaa
Kaivoit esiin ihan 10 v vanhan ketjun tämän kertoaksesi.
En kehtaa. Jos pyytäisin, niin se tunne, mikä siitä syntyy (nega) voittaisi sen, jos se tuntuisikin joltain. Pelkään, että miestä ällöttää koskea sinne mutta ei viiti vaan sanoa että olen hänestä hävettävä. Sama siinä, että miestä vois inhottaa jos mä haluan sellaista tehdä.
Mun mielestä koko seksi on noloa ja ainoa, mitä voimme tehdä ilman noloutta ovat asiat, joita mies haluaa tehdä, koska itse en voi ehdottaa mitään. Ja en siis suostu tietenkään sellaiseen, mistä en itse pidä. Mies tietää tämän, muttei tee mitään.
Hirveetä, että yhä on vallalla se ajatus, että miehen orgasmi on tärkein, eikä "mulla ole niin väliä". Paljon hukkaan heitettyä nautintoa, naiselta pois. En ikinä suostuisi!
Oma mies osaa aivan helposti hyväillä klitorista samalla kun panee, ja se orgasmi tulee helposti ja voi että se on silloin iso ja pitkä! Mies on aina hyvin innoissaan ja nauttii kovasti kun saan. Näin sen pitää mennäkkin.
Miehen sormet ovat aivan eri kuin joku vempain, saati omat sormet.
Opettakaa miehiänne.
Mitä seksiäse sellainen on, jossa nainen ei saa - se on masturbaatiota. Valitettavasti vallalla on yleinen käsitys, että seksi on sama kuin yhdyntä. ja puhutaan vain seksi asennoista, eli asennoista joissa mies penetroi. Ja sehän ei ole kuin harvalle naiselle tyydyttävää. Tällainen on vain omaksuttu ja hyväksytty.
Se kun nyt vaan on erilaista miehelle ja naiselle ja eri tavat, ja vain se miehen tapa on ns. hyväksytty. Eikö olis kaikkien etu laajentaa käsitystä seksistä yleensä? Olisi hyväksi kummallekkin sukupuolelle.
Ole hyvä ja eroa miehestäsi ettet pilaa hänen elämää.