Onko se harvinainen tapa harrastaa seksiä että mies hieroo klitorista samalla kun panee?
Meillä lähes aina seksi menee niin ja saan aina erittäin rajun huuto-orgasmin muutamassa minuutissa vaikka seksi alkaa muna sisään - tyyliin. Miehen ei edes tarvitse hieroa kuin hetki joten välillä hieroo parikin orkkua. Välillä pitää hetken taukoa. Mutta onko se tosiaan harvinaista että mies huolehtii lähes aina noin naisen saamisesta, mikäli emätinorkkuja ei tule?
Kommentit (50)
Jep. Se on kumma miten kuitenkin volyymin saa pidettyä alhaalla tarvittaessa mutta sitten pitää ah-niin-huutaa koska huuto-orgasmi. hah. Keskittyisi siihen nauttimiseen ennemmin ja antaisi luontaisten äänien tulla huudon sijaan.
Mun mies ei hiero koskaan. Enkä minäkään. En saa orgasmia. Mutta minua nolottaisi pyytää, saati alkaa hoeroa sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Se on kumma miten kuitenkin volyymin saa pidettyä alhaalla tarvittaessa mutta sitten pitää ah-niin-huutaa koska huuto-orgasmi. hah. Keskittyisi siihen nauttimiseen ennemmin ja antaisi luontaisten äänien tulla huudon sijaan.
Jotkut vain ovat herkempiä huutamaan synnytyksessäkin kuin toiset. Se on ihan luontaista ääntelyä sekin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei hiero koskaan. Enkä minäkään. En saa orgasmia. Mutta minua nolottaisi pyytää, saati alkaa hoeroa sitä itse.
Harmittaa sun puolesta.Kun ett saa kunnon klitta hierontaa.esim nuolee ja samalla antaa klitalle hierontaa.Itse tykkään antaa naiselle.Oletko kokeillu mitää sensileluja?Ei sitä ole nolo pyytää. Näytät miehelles mikä tekee hyvää ja mistä kohtaa.
Ei hiero. Minä käytän kyllä vibraa samalla useinkin. En tajua miten tuon pitäisi edes onnistua suurimmassa osassa asentoja, miehen käsi menisi ihan luonnottomaan kulmaan. Pituuseroa yli 40cm, että johtunee kai siitä... Ei haittaa, en ole ikinä saanut sormetuksella muutenkaan, en ymmärrä miltä sen pitäisi tuntua kun ei ne sormet, omat tai miehen, tunnu yhtään miltään klitoriksella. Siis ei yhtään miltään. Kieli ja vibra aivan eri juttu sitten taas...
Normaalia se on. Meillä se on ollut yleistä jo tuhansia kertoja, sillä en saa orgasmia muulla tavalla yhdynnässä. Ja niin kuin eräs toinenkin totesi täällä, miehen sormet saavat aikaan pidemmän ja voimakkaamman orgasmin kuin omat sormet. Meillä on iso pituusero, 30 cm mutta onneksi miehellä on sen verran pitkä, että käsi mahtuu hyvin väliin. Kun mies on takana, hänen on vaikea ylettyä klittaani, joten sitä asentoa harrastamme vain harvoin. Parhaat asennot on meritähti (minä selälläni, mies kyljellään sivullani) ja ratsastus. Lähetyssaarnaajassa mies lepää vasemman olkapäänsä varassa minun oikealla puolellani. Lisämaustetta asentojemme monimutkaisuuteen tuo se, että pidän siitä, että miehen vasemman käden keskisormi on siellä toisessa reiässä, mutta vain yhden nivelen verran. Se lisää orgasmini voimakkuutta. Monet asentomme näyttävät ulkopuolisen silmissä akrobatialta, mutta onneksi olemme molemmat melko sutjakoita eikä niistä tule suonenvetoja tms. Orgasmini saanti kestää noin puoli tuntia ja siksi olemme 3-4 asennossa yhdynnän aikana.
N41
Tosimies nuolee samalla kun panee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa sun puolesta.Kun ett saa kunnon klitta hierontaa.esim nuolee ja samalla antaa klitalle hierontaa.Itse tykkään antaa naiselle.Oletko kokeillu mitää sensileluja?Ei sitä ole nolo pyytää. Näytät miehelles mikä tekee hyvää ja mistä kohtaa.
En kehtaa. Jos pyytäisin, niin se tunne, mikä siitä syntyy (nega) voittaisi sen, jos se tuntuisikin joltain. Pelkään, että miestä ällöttää koskea sinne mutta ei viiti vaan sanoa että olen hänestä hävettävä. Sama siinä, että miestä vois inhottaa jos mä haluan sellaista tehdä.
Mun mielestä koko seksi on noloa ja ainoa, mitä voimme tehdä ilman noloutta ovat asiat, joita mies haluaa tehdä, koska itse en voi ehdottaa mitään. Ja en siis suostu tietenkään sellaiseen, mistä en itse pidä. Mies tietää tämän, muttei tee mitään.
tedis kirjoitti:
Tosimies nuolee samalla kun panee.
Tätä olen vaimollekin sanonut, mutta ei tuo vieläkään halua toista naista mukaan leikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ikinä tyytyisi seksiin jossa joutuu itse huolehtimaan omasta orgasmistaan. Ap
Voisi olla aika mielenkiintoista, jos mies ajattelisi samoin. "Kulta ratsastele sä vaan siinä, kun mä en viitti tehdä mitään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa. Jos pyytäisin, niin se tunne, mikä siitä syntyy (nega) voittaisi sen, jos se tuntuisikin joltain. Pelkään, että miestä ällöttää koskea sinne mutta ei viiti vaan sanoa että olen hänestä hävettävä. Sama siinä, että miestä vois inhottaa jos mä haluan sellaista tehdä.
Mun mielestä koko seksi on noloa ja ainoa, mitä voimme tehdä ilman noloutta ovat asiat, joita mies haluaa tehdä, koska itse en voi ehdottaa mitään. Ja en siis suostu tietenkään sellaiseen, mistä en itse pidä. Mies tietää tämän, muttei tee mitään.
Mitähä.me nyt keksittäs?Voisko toimia vaikka saunassa.Sanoisit yhtä äkkiä ett.Mä.haluun ett sä nuolet mun pillua nyt.Kuulostaakoha liian härskiltä?Voisko jotku kivat seksiasut toimi piristeenä?Semmoset puolikuppiliivit ja läpinäkyt pikkarit esim.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jotain huonoja kokemuksia taustalla vai miten se on niin noloa? Ei kai omia toiveita tietty pakko ole kertoa, mutta kyllähän se varmaan omaa nautintoa lisää. Olisiko kirjoittaminen helpompaa kuin sanominen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä koko seksi on noloa ja ainoa, mitä voimme tehdä ilman noloutta ovat asiat, joita mies haluaa tehdä, koska itse en voi ehdottaa mitään. Ja en siis suostu tietenkään sellaiseen, mistä en itse pidä. Mies tietää tämän, muttei tee mitään.Onko sulla jotain huonoja kokemuksia taustalla vai miten se on niin noloa? Ei kai omia toiveita tietty pakko ole kertoa, mutta kyllähän se varmaan omaa nautintoa lisää. Olisiko kirjoittaminen helpompaa kuin sanominen?
En tiedä miksi se on niin noloa. Ei ole huonoja kokemuksia, mutta olen aina ollut tällainen. Pelkään, että mies nauraisi tai että hän pitäisi mua ällönä enkä tajua miksi se tuntuisi kauhealta, mutta se vain tuntuu jo ajatuksenakin halvaannuttavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä koko seksi on noloa ja ainoa, mitä voimme tehdä ilman noloutta ovat asiat, joita mies haluaa tehdä, koska itse en voi ehdottaa mitään. Ja en siis suostu tietenkään sellaiseen, mistä en itse pidä. Mies tietää tämän, muttei tee mitään.Mitähä.me nyt keksittäs?Voisko toimia vaikka saunassa.Sanoisit yhtä äkkiä ett.Mä.haluun ett sä nuolet mun pillua nyt.Kuulostaakoha liian härskiltä?Voisko jotku kivat seksiasut toimi piristeenä?Semmoset puolikuppiliivit ja läpinäkyt pikkarit esim.?
Jos mies sanois äkkiä niin se ehkä toimis, tosin ei ehkä saunassa. Ja en kehtaa laittaa tuollaisia alusvaatteita, vaikka onkin ihan ok-kroppa, koska pelkään, että jos mieheltä tulisi jotenkin väärä reaktio (ei ois tarpeeksi innoissaan vaikkapa) niin ne asut ja yritys lentäisi seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä koko seksi on noloa ja ainoa, mitä voimme tehdä ilman noloutta ovat asiat, joita mies haluaa tehdä, koska itse en voi ehdottaa mitään. Ja en siis suostu tietenkään sellaiseen, mistä en itse pidä. Mies tietää tämän, muttei tee mitään.Mitähä.me nyt keksittäs?Voisko toimia vaikka saunassa.Sanoisit yhtä äkkiä ett.Mä.haluun ett sä nuolet mun pillua nyt.Kuulostaakoha liian härskiltä?Voisko jotku kivat seksiasut toimi piristeenä?Semmoset puolikuppiliivit ja läpinäkyt pikkarit esim.?
Jos mies sanois äkkiä niin se ehkä toimis, tosin ei ehkä saunassa. Ja en kehtaa laittaa tuollaisia alusvaatteita, vaikka onkin ihan ok-kroppa, koska pelkään, että jos mieheltä tulisi jotenkin väärä reaktio (ei ois tarpeeksi innoissaan vaikkapa) niin ne asut ja yritys lentäisi seinään.
Taitaa olla se solmu nyt sielä sun miehen puolella.Sun pitäs aatella hetki omaa hyvän olon tunnetta tai mikä tuntus hyvältä.Miehes vois kokeilla edes.Sehän vois vaikka tykätä.Itse ainaki nautin/kiihotun kun näen ett toinen tykkää jostai jutusta.Jos vaikka pidät vähän taukoo seksin antamisessa.Jos miehellä alkas halut ja mielikuvitus lentää?Vaikka vähän kiusottelet suihkussa sheivaat itteäs kun mies on vieressä esim?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä koko seksi on noloa ja ainoa, mitä voimme tehdä ilman noloutta ovat asiat, joita mies haluaa tehdä, koska itse en voi ehdottaa mitään. Ja en siis suostu tietenkään sellaiseen, mistä en itse pidä. Mies tietää tämän, muttei tee mitään.Onko sulla jotain huonoja kokemuksia taustalla vai miten se on niin noloa? Ei kai omia toiveita tietty pakko ole kertoa, mutta kyllähän se varmaan omaa nautintoa lisää. Olisiko kirjoittaminen helpompaa kuin sanominen?
En tiedä miksi se on niin noloa. Ei ole huonoja kokemuksia, mutta olen aina ollut tällainen. Pelkään, että mies nauraisi tai että hän pitäisi mua ällönä enkä tajua miksi se tuntuisi kauhealta, mutta se vain tuntuu jo ajatuksenakin halvaannuttavalta.
Mäkin olin ennen tuollainen ahdistunut ja estynyt, onneksi mies on silti aina tajunnut hieroa kun en muuten tule... Estyneisyys lähti melkein heti kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn, eli suosittelen tekemään saman jos käytät sellaista! Enää mikään seksiin liittyvä ei nolota eikä ahdista. Ap
Mun mies yrittään joskus tehdä tuota mutta kiellän koska mun mielestä se pilaa sen panemisen/rakastelun (kumpaa sillä kertaa harrastetaan). Tykkään panemisesta vaikka en orgasmia sillä tavalla saakaan, ei se orgasmi minulle mikään elinehto ole. Saan parhaat orgasmit kun mies ottaa suihin jne. ja se riittää. Silti useimmiten haluan vain panna.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies yrittään joskus tehdä tuota mutta kiellän koska mun mielestä se pilaa sen panemisen/rakastelun (kumpaa sillä kertaa harrastetaan). Tykkään panemisesta vaikka en orgasmia sillä tavalla saakaan, ei se orgasmi minulle mikään elinehto ole. Saan parhaat orgasmit kun mies ottaa suihin jne. ja se riittää. Silti useimmiten haluan vain panna.
Minulle orgasmi on elinehto! Joskus harvoin kun käy niin ettei mies sitä seksin aikana hiero, otan sen sitten vessassa suihkulla heti yhdynnän jälkeen ja sellainen kerta ei kyllä tavaksi tule. Saan voimakkaimmat orkut juuri miehen sormista muna sisässä, nuolenta on taas muuten jo ajatuksena erittäin kiihottava mutta orkku siten ei ole ihan yhtä voimakas kuin hieromalla saatu. Vibraattoreita käytön aika harvoin, orkku niilläkin tulee toki mutta paikat jotenkin ärtyvät siten ettei pysty jatkamaan orkuttelua vaikka haluaisikin toisin kuin sormilla saadun o:n jälkeen... Ap
Oot mutantti, suurin osa naisista ei saa noin helposti. Muutenkin on kätevämpää jos nainen itse hieroo omaa värkkiään ja mies keskittyy panemiseen.
M44
Kyllä meillä mies hieroo myös jos on sellaindn asento, mutta ehkä minä itse useammin, se on ehkä jotenkin helpompaa:)