Kestoliivinsuojat äitiyspakkauksessa 2015
Olen tykästynyt äitiyspakkauksesta (2015) saamiini kestoliivinsuojiin ja haluaisin ostaa niitä lisää. Tyhmyyksissäni olen jo hävittänyt kaikki äitiyspakkauksen laput, eikä itse kestoliivinsuojissa lue valmistajan nimeä. Googlellakaan en tietoa löytänyt. Tietäisikö joku täällä kyseisten kestoliivinsuojien valmistajan?
Kyseiset liivinsuojat ovat tavallista isompia ja niissä on jokin sydänlogo.
Kommentit (5)
Minä taasen totesin ne aivan kamaliksi :) Eivät ime hyvin, ovat siis heti litimärät, ja näkyvät kamalina muhkuroina paidan läpi :P
Passaavat kaiketi toisen kokoiselle etumukselle.
Kiitos vastauksista! Close Parents näyttääkin olevan brittiläinen merkki. Olisin luullut, että äitiyspakkaukseen valikoitaisiin kotimaisia tuotteita.
Vierailija viesti 1, kiitos tarjouksesta, mutta itse en asu lähelläkään pk-seutua.
Vierailija viesti 3, minulla nuo imevät parhaiten kestoliivinsuojista mitä minulla on. Onko sinulla näitä parempia kestoliivinsuojia ja osaatko suositella merkkiä? Piti tarkistaa peilistä ja minulla nuo eivät näy muhkuroina paidan läpi.
Minulla on kestoliivinsuojia kolmea eri merkkiä (joista minkään nimi ei ole tallessa) ja nämä Close Parentit ovat selvästi parhaat. Kokeilemistani liivinsuojista kaikista parhaiksi olen todennut Natusanin kertakäyttöiset, mutta en halua käyttää jatkuvasti kertakäyttöisiä.
Oletko facebookissa? Liity äitiyspakkauskirppikselle. Voisin kuvitella että siellä noita on tarjolla :)
Minulla kaapissa käyttämättömät äp pakkauksen liivinsuojat (2015). Voin ne antaa. Asun pk seudulla.