Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ottaa vielä mieheen yhteyttä?

Vierailija
05.02.2016 |

Tapasin miehen ja meillä oli hauskaa yhdessä (ei seksiä). Löysin miehen Facebookista ja laitoin viestin, vaikuttaisi kuitenkin, että hän ei ole sitä lukenut. Saattaa kuitenkin olla nähnyt kun nykyään on se yhteydenottopyyntö jossa viestin voi lukea ilman että lähettäjä näkee. Kehtaanko enää ottaa yhteyttä muuta kautta, esim. Whatsapissa vai pitäisikö antaa vaan olla? neuvoja kaipaan....

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran niinkin creepy, että googlaamalla selvitin erään miehen työnumeron ja soitin hänelle! 😁 Olimme tavanneet baarissa, mutta tilanne oli vähän hankala, eikä yhteystietoja oltu vaihdettu. Meillä oli oikein kiva ja kiihkeä 1,5 vuoden suhde, joten kannatti olla vähän hullu! Laita ap kaveripyyntö, mutta jos ei reagoi siihen, anna olla.

Vierailija
22/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyikö hauskan pitoon alkoholi,yleensä sellaista hauskuutta ei lasketa miksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nyt vain ottaa yhteyttä niin ei tarvi loppu ikää harmitella.😊

Vierailija
24/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripyyntöä ei hänelle voi laittaa kun kaverin kaveri. Eli en pysty sitä laittamaan. Toi soittaminen olisi kyllä rohkea veto, sillä saisi heti varmuuden verrattuna näihin viesteihin sun muihin. Mutta ei musta taida siihen olla. Whatsapp-viesti siis, siellä ainakin näkisin saiko hän sen ja jos ei vastaa niin selvä peli. Mitäköhän laittaisin siihen?

Vierailija
25/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestii vaa, tuu sit kertoo vastaako. Ehkä ei kun ei vastannu aiemminkaan.

Vierailija
26/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, olen todellakin ollut epätoivoinen creepy, hävettää. Mammapalsta olisi pitänyt löytää joskus ennen kun onnistuin pilaamaan asiani totaalisesti. Jatkossa kysyn aina ensin täältä ja toimin vasta sitten.

Vierailija
27/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveripyyntöä ei hänelle voi laittaa kun kaverin kaveri. Eli en pysty sitä laittamaan. Toi soittaminen olisi kyllä rohkea veto, sillä saisi heti varmuuden verrattuna näihin viesteihin sun muihin. Mutta ei musta taida siihen olla. Whatsapp-viesti siis, siellä ainakin näkisin saiko hän sen ja jos ei vastaa niin selvä peli. Mitäköhän laittaisin siihen?

noo, jos oli tosi kiva tyyppi niin anna mennä vaan :D ite laittaisin jotain "moi, olen se ja se, tavattiin silloin jos muistat vielä. tää tulee varmaan puskista, mutta kanssasi oli kiva jutella joten päätin ottaa yhteyttä." sit kysyisin vaan lamesti kuulumisia tms. tai jos tyyppi haluis vielä nähdä. mutta pliis, tuu tänne kertoo miten käy!!!

t. kolmonen, joka tykkää ilmeisesti antaa (epämääräisiä :D) ihmissuhdevinkkejä ja jolla on flunssan takia liikaa aikaa osallistua tähän keskusteluun

Vierailija
28/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh, olen todellakin ollut epätoivoinen creepy, hävettää. Mammapalsta olisi pitänyt löytää joskus ennen kun onnistuin pilaamaan asiani totaalisesti. Jatkossa kysyn aina ensin täältä ja toimin vasta sitten.

Kerro kaikki!

Vierailija
29/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS laitan viestii niin ajattelin vaan heittää jotain läppää. Kyllä se nyt mut muistaa kun ei tästä ole kuin viikko. Ja onhan whatsapissa se kuva myös. Tavallaan asialla ei edes ole kauheasti väliä, en ole vakavaa suhdetta etsimässä mutta haluaisin vaan saada varmuuden että näkikö ekan viestin vai ei... Ja ois siis kyllä ihan kiva nähdä vielä. Tänää illalla laitan viestiä jos ylipäätään laitan ollenkaan.

Vierailija
30/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro kaikki!

En ikimaailmassa. Menen istumaan tuonne lumihankeen jäähdyttelemään tunteitani ja kierimään häpeässäni.

Vierailija
31/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raportoin sitten hetki hetkeltä jos päädyn laittamaan :D

Vierailija
32/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro kaikki!

En ikimaailmassa. Menen istumaan tuonne lumihankeen jäähdyttelemään tunteitani ja kierimään häpeässäni.

Kerro edes vähän :D Etten tee samaa virhettä!

Vierailija
33/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä on kuitenkin vahva mahdollisuus, että on nähnyt mun ekan viestin + olen stalkannut hänen puhelinnumeron niin aika creepyn rajoilla jo ollaan.

Vierailija
34/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile kepillä jäätä...

Vierailija
35/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jo valmiiksi sen häpeän tunteen joka valuu mun päälle kun se ei vastaa.

Vierailija
36/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että miehelle ain pillu kelpaa. Laita vaa viestiä

Vierailija
37/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään nimessä laita viestiä! Ei ole korrektia selvittää ihmisen numeroa ja sitten laittaa whatsapia täysin pyytämättä. Vaikka en pidä ihmisistä, jotka ovat turhasta mustasukkaisia, niin on se silti ikävää laittaa mies mahdollisesti jopa sellaiseen tilanteeseen, että hän saa viestisi ollessaan tyttöystävänsä seurassa.

Vierailija
38/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos kukaan ei ikinä laittaisi viestiä pyytämättä niin aika tylsää. Tyttöystävä voi toki olla, mutta sitten ei olisi tyttö turhasta mustasukkainen kyllä.

Vierailija
39/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sitä tartte hävetä jos ei vastaa, sit ei kiinnostanut ja pitää sua ehkä stalkkerina mut mitä väliä, jos ette enää tapaa. Eri asia jos ois joku töiden kautta tuttu tai muu, jonka joutuu viel kohtamaa

Vierailija
40/54 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo. Miksiköhän mun on niin vaikee päättää, nuorempana oisin jo laittanu :)