Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa alistua, mutta MITÄ teen?

Vierailija
16.02.2006 |

Olen yleensä melko estoton, mutta samalla en kun tulee kyseeseen juuri tuo alistuminen. Joten jos vaan saan tarpeeksi rohtia aion antaa hänelle " kunnon panon" tänään ;o)

Tarvitsen toki teiltä vinkin mitä siis kannattaisi tehdä hänelle?

Mitä sanoa jne....

ISO kiitos etukäteen

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan riittää noin aluksi, että sidot hellästi kiinni sängynpäätyyn ja kiusaat kunnolla. sitten ei muuta kuin ratsastamaan!

jos taas miehesi selkeästi ilmaisee mitä haluaa - eikun kokeilemaan! ties vaikka syttyisit itsekin ihan uudella tavalla.

Vierailija
2/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy jo ennestään käsiraudat (miehen " edellisestä" elämästä ;o)) mutta ei ole sängynpäätyä *heh*

Ja sitten on se toinen " ongelma" että mies sanoo; yllätä! Ei kerro sen enmmän mitä minun pitäisi tehdä tai sanoa...

Vierailija:

varmaan riittää noin aluksi, että sidot hellästi kiinni sängynpäätyyn ja kiusaat kunnolla. sitten ei muuta kuin ratsastamaan!

jos taas miehesi selkeästi ilmaisee mitä haluaa - eikun kokeilemaan! ties vaikka syttyisit itsekin ihan uudella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanotaan kanssa aina et " tee ihan mitä itse haluat" . Mulla putoo omat halut aina ihan alas koska sit mulle tulee sellainen epävarmuus siihen tekemiseen. Ja siitä menee mielekkyys. Eriasia olis, jos toinen edes kerran ihan reilusti sanoisi mistä pitää ja mikä ei tunnu niin hyvältä

Vierailija
4/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua siitä, mitä EI saa tehdä, onko esim piiska ok, entäs peppuun kajoaminen, tukistaminen.... Ja sen jälkeen menet omien halujesi mukaan, Jos mies haluaa oikeasti ALISTUA, pistä se polvilleen lattialle, kädet selän takana raudoissa ja silmät sidottuna ja pane palvelemaan sinua. Ja jos ei miellytä, piiska heilumaan.

Vierailija
5/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se alkaa valittaa, totea ankarasti, että täällä määrään minä. Jos vielä valittaa, lopeta handjobin anto.

Vierailija
6/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota hiukan spermaa sormepäähäsi ja sivele sitä kiusoitellen miehesi huulille ja pyydä tätä imemään sormesi puhtaaksi.

Muista myös myöhemmässä vaiheessa runkata se uudelleen kovaksi, ja ratsasta sen päällä kiusoitellen. Mieti myös, voisiko sen nännejä hiukan rääkätä sormilla tai pyykkipojilla tai jotain...

Vierailija
7/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mies onkin sinun käytössäsi ihan tyystin. Kokeilepa huviksesi vaikka tiputtaa pari tippaa kuumaa steariinia miehen rinnalle ja sitten viilentää sitä kohtaa jääpalalla. Tai päinvastoin.

Käske pysymään hiljaa ja jos ei tottele, niin läimäytä takamuksiin pieni isku. Jos ei vieläkään pysy hiljaa, läimäytä kovempaa.

Vierailija
8/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai olette keskustelleet joskus mitä toinen haluaa tai

jos teillä seksifilmejä, katso löytyykö sieltä mistä miehesi " haaveilee"

ja ei muuta kuin rohkeasti toteutat

Tai toiseksi toteuta mitä itse haluaisit miehellesi tehdä

hänhän alistuu!!

NAUTI

-mici-

Vierailija
9/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sido vaikkapa sängyn pohjalautoihin kiinni jos ei sängyssä päätyjä. Sitten eikun ratsastamaan naaman päällä ja jos ei nuole sinua miellyttävästi, niin pienellä nipistelyllä, läpsimisellä tai vastaavalla laitat tottelevaiseksi.

Sitä ennen voitte aloittaa vaikkapa siten, että käsket miehesi vaihtaa uikkarin päälle ja sen jälkeen imuroida koko kämppä sinun istuessasi vaikkapa sohvalla nauttien miehesi tuomaa juomaa.

Vierailija
10/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa että rankaiset häntä ja sitähän ei itse pyydetä joten anna mennä vaan eläkä kysele. Ei sen aina tarvi olla edes seksiä kunhan hän tuntee alistuvansa. Itse nöyryytän häntä mm. kotitöillä pelkkä essu päällä ja heilutan piiskaa. Lauantai aamuna esim. piiskaan kunnolla ja puen sille söpön essun päälle ja siivoamaan  pylly paljaana. Itse lähden kaupungille vaikka ostoksille. 

Vierailija
11/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei ole maininnut turvasanaa? Sopikaa turvsanasta jonka mies pitää sanoa kun menee liian pitkälle ja sitten lopetat heti kun kuulet sen!

Vierailija
12/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanotaan kanssa aina et " tee ihan mitä itse haluat" . Mulla putoo omat halut aina ihan alas koska sit mulle tulee sellainen epävarmuus siihen tekemiseen. Ja siitä menee mielekkyys. Eriasia olis, jos toinen edes kerran ihan reilusti sanoisi mistä pitää ja mikä ei tunnu niin hyvältä

Tuo nyt on aivan hölmöä, ettei toivomuksista ja mieltymyksistä puhuttaisi etukäteen. Tietenkin pitää puhua, sekä rajoista että mieltymyksistä.

Vierailija
13/15 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi sen peppua sauvalla... ja nuoleta spermat pois pillustasi.

Vierailija
14/15 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse edes sitoa mitään jos teille intiimi hyvä suhde. Voit mennä hänen luokseen, pukeutuen kauniiseen itsevarmaan pukuun. Ottaa hänen pepusta kiinni ja kuiskata hänen korviinsa "aion panna sinua", jonka jälkeen heität miehen sänkyyn. Riisut hänet ja laitat hänen erektiossa olevan peniksen sisääsi ilman lämmittelyä ja hypit hänen päällään agressiivisesti ainoastaan ajatellen omaa nautintoasi. 

Vaimo teki mulle näin ja sain ihanan orgasmin ja sydän meinas hyppiä kun oli ihanan intohimoinen olo

Vierailija
15/15 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa alistua, niin ei hän silloin halua sinulle kertoa, mitä sinun pitää tehdä, koska sehän pilaa koko idean alistumisesta. Sun täytyy vaan pomottaa, olla aktiivinen, voit joko sitoa miehen tai sitten käskeä miestä tekemään eri juttuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän