Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotto vei suoraan tililtäni rahaa!! Miten se voi olla mahdollista???

Vierailija
05.02.2016 |

Kertokaa miten voi olla mahdollista ottaa henkilökohtaiselta tililtäni rahaa??

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä. Ihmiset elää jossain ihme pikavippi-maailmassa. Kyllä mun ystäväpiirissä rahavaikeuksien resepti on ollut joku seuraavista tai yhdistelmä: avioero, työttömyys toisella tai kummallakin, asuntoa ei saa myytyä, perintötalo ei mene kaupaksi eikä ole varaa veroja, lapsen vakava sairaus ja toisen töistä pois jäänti, yrityksen kastuminen, puolison kuolema. Ikäviä juttuja, jotka voivat iskeä yllättäen.

Vierailija
42/83 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja nämä pikku lintukodoissaan elelijät eivät vaan ole vielä nähneet elämästä sitä raadollista puolta. Sitä avioeroa tai vakavaa sairastumista esimerkiksi. Ehkä se empatiakykykin sitten kehittyy jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viiden tonnin auto, tilillä tonni, kymppitonnin ulosostot, palkasta otettiin 25% ulosottoa kun olin töissä, mutta nyt kun olen työtön niin ei mee mitään, velka senkun kasvaa vaan siellä virastossa, mutta tukirahoihin ja tiliin ei ulostusmies pääse.

Vierailija
44/83 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan vääntää rautalangasta, ulosotto ei pääse suoraan tiliin, vaan tuloihin, eli ulosotto iskee siihen väliin, ennenkuin rahat ovat sinulla, ulosotto ottaa palkasta, veronpalautuksesta ja perinnöstä, joku taisi jo mainitakin siitä

Vierailija
45/83 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/83 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulosotto voi nostaa tililtäsi rahaa, vaikka sinulla on ulosotossa velkaa.

Ainoastaan palkasta ja jos sinulla on omaisuutta, oikeudenpäätöksellä voi realisoida pakkohuutokaupalla.

Vierailija
47/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan palkasta ja jos sinulla on omaisuutta, oikeudenpäätöksellä voi realisoida pakkohuutokaupalla.

No kyllä vain ottivat suoraan omalta tililtäni! En viitsi tähän kuvakaappausta laittaa jotta uskoisitte mutta siellä on saajana Ulosotto ja maksutapahtumaa en ole itse tehnyt.

Kyllä tämmöinen on minunkin mielestä uskomatonta. En todellakaan pakoile ulosottoa tai piilottele varoja (?!) Olen työtön tällähetkellä.

Ulosottomiehelle olen sanonut että minä haluan maksaa velkani pois ja yritän hoitaa ne mahdollisimman pian. Ei olisi tarvinnut väkisin ottaa. Kuitenkin kyse alle 150 eurosta eikä mistään tuhansista euroista. AP, edelleen hämmentynyt.

Vierailija
48/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö sinulle silti suojaosuus?

Kaikki suojaosuuden ylittävä tulo kuuluu ulosotolle, vaikka olisitkin työtön, ja kaikki suojaosuutta suuremmat ulosotot ovat laittomia.

Näin yksinkertaista.

Vierailija
49/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tosiaan tililtäkin voi viedä. Ihan omasta kokemuksesta tiedän. Tuli vain jälkikäteen ilmoitus. Mulla oli s bonukset S - tilille menneet pitkään ja ne ulosotto kävi viemässä .

Vierailija
50/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä vain ottivat suoraan omalta tililtäni! En viitsi tähän kuvakaappausta laittaa jotta uskoisitte mutta siellä on saajana Ulosotto ja maksutapahtumaa en ole itse tehnyt.

Kyllä tämmöinen on minunkin mielestä uskomatonta. En todellakaan pakoile ulosottoa tai piilottele varoja (?!) Olen työtön tällähetkellä.

Ulosottomiehelle olen sanonut että minä haluan maksaa velkani pois ja yritän hoitaa ne mahdollisimman pian. Ei olisi tarvinnut väkisin ottaa. Kuitenkin kyse alle 150 eurosta eikä mistään tuhansista euroista. AP, edelleen hämmentynyt.

Vierailija
51/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala mä en oo tiennyt. Jotenkin raiskattu olo kun yhtäkkiä huomaat jonkun käyneen sun tilillä :( Näkeekö ne kaikki mun tilitapahtumat jne? AP

Mitä????! Pakko tyhjentää tili heti voi helvetin helvetti

Vierailija
52/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
53/83 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/83 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin ulosotto vei tililtä ja jätti suojaosuuden. Ilmoitus tulee muuten ulosmittauksen jälkeen ei ennen, joten yllärinä tulee.

Vierailija
55/83 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ulosotoista tulee ilmoitus.

Myös työttömyyskorvaus yms ovat ulosmitattavia.

Ei pidä trollailla vakavilla asioilla.

Vierailija
56/83 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas mietityttää tuo suojaosuus... Jos joku siis kituuttaa suojaosuudella niin, että saa hiukan säästöön siitäkin. Ajanmittaan säästöä siis karttuu, mutta ihan laillisesti. Voiko uo viedä nämäkin säästöt? Vaikka niistä olisikin jo kertaalleen viety maksusuunnitelman mukaan summa...?

Mitä sanoo laki?

Kannattaa tehdä vapaaehtoisesti maksusuunnitelma uomiehen kanssa, kun maksat kiltisti ja ajallaan niin ei ne sulta säästöjä vie. varsinkaan jos velka ei mikään suunnaton ole eikä säästöt

Vierailija
57/83 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/83 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä valitus ulosottoon joutumisesta. Ikäväähän se on kun rahat katoavat tililtä. Mutta joku toinen kaipaa niitä rahoja, ja on oikeutettu niihin. Eli käytännössä APllä oli toisten rahaa tilillään, ja ne siirrettiin oikealle omistajalleen.

Vierailija
59/83 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä valitus ulosottoon joutumisesta. Ikäväähän se on kun rahat katoavat tililtä. Mutta joku toinen kaipaa niitä rahoja, ja on oikeutettu niihin. Eli käytännössä APllä oli toisten rahaa tilillään, ja ne siirrettiin oikealle omistajalleen.

No olet kyllä aivan oikeassa. Tililläni oli jollekkin toiselle kuuluvaa rahaa. Mutta enhän minä valita ulosottoon joutumisesta. Olenhan tähänkin asti maksanut kiltisti. Ja siksi juuri tuntuu uskomattomalta että olenkin kuin joku suuri rikollinen jolta pitää väkisin ottaa rahat tililtä. En vaan voi ymmärtää. Onneksi ei ole enää paljon velkaa ja toivottavasti saan töitä nopeasti. AP

Vierailija
60/83 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos velkaa on alle 150€ ja olet työtön, niin keräille vaikka pulloja sen summan eteen ja maksa pois. Ei ole tekemätön paikka. Siis oikeasti.