Miksi vitussa ylläpitö poistelee ketjuja ihan mielivaltaisesti?
Kirjoitin tänne pitkän vuodatuksen elämäni pilaavasta asiasta ja eikös se ketju kadonnut n.10 sek päästä. Kiitti vaan.
Kommentit (22)
Oliko se elämääsi pilaava asia että Suomessa on muualta tulleita ihmisiä?
Mun keskustelua ei tullut koko palstalle, vaikka lähetyksen jälkeen luki että keskustelu lisätty.
taitaa olla asenteessasi vikaa. elämääsi tuskin pilaa mikään muu kuin sinä itse, itse päätät mitä kuuluu elämääsi ja mitä ei. miten reagoit muutoksiin ja miten suhtaudut asioihin.
Koska ne jotka sen tekee saa rahaa siitä. Rahasta kaikki on kyse. 23-07 ei kannata ketään pitää koska se maksaa ja klikkauksia on liian vähän. Ei siis kannata
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan hirviömäinen rumuus. Minulla oli pitkä selostus tästä mutta eipä ole enää. Täältä on alkanut katoilemaan ihan asiallisia ketjuja tuosta vaan, siis arkisistakin aiheista olevia.
Koska bloggaaminen on OIKEAA työtä ja palakoon helvetissä ne ketkä kehtaavat olla eri mieltä
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla jokin pakkomielle. Koita ymmärtää, että kaikki ei aina liity turvapaikanhakijoihin. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muualta tullut ihminen?
Feministejä kritisoiva ketjukin katosi.
Tälle palstalle ei kannata kirjoittaa mitään sellaista, jonka kirjoittamiseen joutuu näkemään vaivaa tai parikymmentä sekuntia kauemmin aikaa. Viesti kuitenkin poistuu erittäin suurella todennäköisyydellä, joten kannattaa vain laukoa lyhyitä typeryyksiä ja one-linereitä.
Vierailija kirjoitti:
Se ketju oli ihme riehumista ja sen ketjun AP ei suostunut edes kertomaan mitä videoita oli katsellut, se oli kyllä aiheellinen poisto.
Minä luulin ensin,että vitussa joku poistelee jotakin. Siis,että sinulla on siellä vehkeessä jotakin ylimääräistä. Otsakkeessa on siis alussa: miksi vitussa... No AP:llä siis on vitussa ylläpito joka pois......
Me maahanmuuttokriitikot olemme sen verran älykästä sakkia, että me ymmärrämme tallettaa ne koneelle. Ne voi laittaa vaikka 100x ja jakaa kaverin kanssa.
Täysin asiallisesta bussikeskustelusta (noin viikko sitten) katosi kommentteja. Samoin se jälkiehkäisyä koskeva keskustelu katosi heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ketju oli ihme riehumista ja sen ketjun AP ei suostunut edes kertomaan mitä videoita oli katsellut, se oli kyllä aiheellinen poisto.
Ihan asiallista keskustelua se oli. Ei edes mitään henkilöhyökkäyksiä, mitä näkee käytännössä joka keskustelussa tällä palstalla.
Tunnen aina kuinka verenpaine nousee kun olen saanut hyvän vastauksen valmiiksi ja viestin lähetettyä tulee se perkeleen "pääsy kielletty" :(
Minulle lävähti jo yhdet bannitkin kun kerroin siinä "miksi naisia vituttaa miesten pelaaminen" (tjsp, ei jaksa tarkistaa) ketjussa omista huonoista kokemuksistani naisten kohtaamasta vittuilusta ja sukupuoleen kohdistuvasta haukkumisesta peliyhteisöissä. Jännä.
Joo, ja äsken hävisi alapesuketju. Juuri kun olin sanomassa sen ap:lle, että hähää, kuulitpas MIESTEN mielipiteen. Kusinen ja ei-vastasaippuapesty sen olla pittää...