Lue keskustelun säännöt.
Apua tietokoneen kanssa? Luultavasti helppo ongelma
05.02.2016 |
Yritän kirjoittaa sillä esim. Sähköpostiin kirjautuakseni, niin se avaa jotain uusia ikkunoita ym.ylimääräistä niistä kirjaimista. Miten tämä korjataan?
Kiitos etukäteen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tarkoitat varmaan läppäriä. Paina se fn nappi pois päältä.