Uudet Temptation Island -sinkkukaunottaret julki. Mitkä kaunottaret??
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko ketju piti jo aiheesta tehdä? Miten joku voi vielä tänä päivänä rehellisesti yllättyä jos ip-lehtien otsikot eivät vastaa omaa käsitystä? Ihan tavallisia, nättejä suomalaisia naisiahan nuo on. Mielenkiintoista olisi nähdä rumaksi ja läskiksi haukkuvien omat pärstät ja perseet.
Kuka on haukkunut rumaksi ja läskiksi? Minustakin nuo tytsyt on ihan nättejä, sellaisia tavallisia suomalaisia, joita näkee kadulla päivittäin. Kaunottariksi heitä ei mielestäni voi kutsua, mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni. Jonkun toisen silmään he voivat vaikuttaa kaunottarilta tai jopa maailman kauneimmilta.
Esim. 4. jonka kommenttia on moni mamma jopa peukuttanut. Edellisessä aihetta käsittelevässä ketjussa myös kilpailijoiden rumuudesta ja läskiydestä oli paljon puhetta.
Onko kuvakulma huono vai onko lähes kaikki persjalkaisia?
Vierailija kirjoitti:
sun miehesi panisi mielellään noita kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts, en ole vielä siirtynyt miehiin. Hetero olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei ole persjalkaisuus ollut vielä koskaan este miehen saannille ;)
Eve ja Henna on mun suosikkeja!!!
Eikö tuossa ole ne tehtävät ja niistä suoriutuminen tärkeämpää kuin ulkonäkö.
En katsele telkkaria vaikka omistan sellaisen. jotenkin aivottomia ohjelmia tulee nykyään.
Kuva on kuva... liikkuva kuva vasta tuo kokonaisuuden ja persoonan esille :)
No voi jösses vaan tämän keskustelun aloittajalle. Kauneus on makuasia. Se että sinä halveksut muiden makua kertoo sinusta sen että olet aika katkera ja henkisesti kehittymätön.
Mites sen edellisen temptation islandin ketjun kommentit jasminasta? Siellä oli kyllä niin järkyttävää juttua että... Mutta nyt ollaan kyllä niin sivistynyttä että ketään ei tuomita ulkonäön perusteella. Aika tekopyhää.
Jos nuo on taviksia niin minä taidan olla melkoinen suohirviö!
Vierailija kirjoitti:
Mites sen edellisen temptation islandin ketjun kommentit jasminasta? Siellä oli kyllä niin järkyttävää juttua että... Mutta nyt ollaan kyllä niin sivistynyttä että ketään ei tuomita ulkonäön perusteella. Aika tekopyhää.
Ei vaan ollaan menty parempaan suuntaan. Sun tekisi mieli vaan haukkua niiden ulkonäköä niinkö?
Jokainen nainen on nykyään kaunotar.