Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko te jättää koiran kaupan ulkopuolelle?

Vierailija
05.02.2016 |

Siis yksin siihen ulos. Ettekö pelkää, että joku vahingoittaisi sitä, kaappaisi sen tai päästäisi irti tms?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä. Enkä ymmärrä ihmisiä, jotka jättävät.

Vierailija
2/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä koskaan, ihmisissä on niin paljon hulluja mielenvikaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkäisi, että joku vahingoittaisi sitä, kaappaisi sen tai päästäisi irti, mutta sen sijaan pelkäisin koiran reaktioita. Meillä on huonosti sosiaalistunut koira, joka pelkäisi tuollaista paikkaa, ja vaikka se ei aggressiivinen olekaan, en luottaisi täysin siihen, etteikö se voisi reagoida aggressiivisesti ahdistuessaan todella paljon ollessaan yksin. Joten lähinnä pelkäisin sitä, että koira vahingoittaisi jotakuta, esim. lasta. En jättäisi.

Vierailija
4/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ja ihmettelen miten jotkut hullut sitä tekevät vielä nykyäänkin.

Noh, ehkä sillä koiralla ei ole kaikille niin väliä...

Vierailija
5/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä ellei ole niin pieni kauppa että pystyy pitämään näköyhteyden lähes koko ajan. Koira on kyllä iso ja epäluottavainen vieraita kohtaan mutta hulluja ihmisiä on nykyään ihan liikaa, en luottaisi etteikö joku kävisi vaikka myrkkyä antamassa.

Vierailija
6/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Meidän perheessä on doberman, hitokseen on ystävällinen, luonteeltaan ihan kultainen noutaja. Mutta jo lenkilläkin on muutamat juopot tulleet härnäämään ja hyökkineet päälle, heidän mielestään jotenkin hauskaa, kun ovat tunnistaneet koiran dobberiksi, niin mitä sitten jos jättää kaupan ulkopuolelle?

Vierailija
7/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Ja aina kun näen etenkin pikkukoiran kaupan ulkopuolelle sidottuna niin annan omistajan kuulla kunniansa. Kerran, kun oli lisäksi kylmä, päätin ettei omistaja tule muutamassa minuutissa kaupasta ulos niin otan koiran mukaani ja ilmoitan itse kotoa poliisille tehneeni sen. Vaikka siitä olisi sakot tullut niin ehkä poliisin yhteydenotto olisi pistänyt omistajankin miettimään tekoaan.

Vierailija
8/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Ja aina kun näen etenkin pikkukoiran kaupan ulkopuolelle sidottuna niin annan omistajan kuulla kunniansa. Kerran, kun oli lisäksi kylmä, päätin ettei omistaja tule muutamassa minuutissa kaupasta ulos niin otan koiran mukaani ja ilmoitan itse kotoa poliisille tehneeni sen. Vaikka siitä olisi sakot tullut niin ehkä poliisin yhteydenotto olisi pistänyt omistajankin miettimään tekoaan.

*hali* sulle :) :)

Vierailija
9/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jätän. Ei koiria mihinkään kauppaan sisälle viedä; saman pitäisi koskea rääkyviä kakaroita.

Vierailija
10/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jätän. Ei koiria mihinkään kauppaan sisälle viedä; saman pitäisi koskea rääkyviä kakaroita.

Ei taas tätä kakarat-kaupan-ulkopuolelle-provoa. Pliis.

Vierailija
11/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mihin viittaat. Jos olet sitä mieltä että on muiden hyvin käyttäytyvien asiakkaiden asia kuunneella kurittomien lapsukaisten kiukuttelua olet väärässä. Sama juttu että eläimiä ei viedä kauppaan; kyseessä hygieniariski.

Vierailija
12/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan jättää lyhyiden kauppareissujen ajaksi. Olen ehkä hieman liian luottavainen asuinseutuni turvallisuuteen. 

Vierailija
13/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mihin viittaat. Jos olet sitä mieltä että on muiden hyvin käyttäytyvien asiakkaiden asia kuunneella kurittomien lapsukaisten kiukuttelua olet väärässä. Sama juttu että eläimiä ei viedä kauppaan; kyseessä hygieniariski.

Viittaan just tohon. Ei jatketa tätä.

Vierailija
14/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jättänyt 15 vuoteen. Silloin jätin joskus, mutta kävi niin että lähikaupan edestä romanit veivät koirani. Onneksi tulin ulos niin että näin perinneasuisen romaninaisen kävelyttämässä koiraani ja juoksin perään. Hän väitti vielä että on hänen koira, mutta kun sanoin että jos sen pannassa on killutin jossa lukee mun koiran nimi Pinja ja mun puhelinnumero, niin lienee selvä että on minun. Antoi koiran sitten minulle ja vieläkin selitteli erehtyneensä, ei toki aikoneensa varastaa koiraa...

Vierailija
15/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää uskalla. Viimeksi kun jätin ja olin vain jotakuinkin 10 minuuttia kaupassa, niin koira oli viety. Kävi hyvä tuuri ja onni onnettomuudessa, kun rikosilmoituksen jälkeen vakuutus korvasi koiran ja saatiin uusi paljon parempi koira tilalle. Tätä nykyistä en enää viitsi jättää ulkosalle, kun en usko, että vakuutusyhtiö jatkuvasti näitä korvaisi ja kuitenkin saisi jonkun ihan paskan koiran tilalle, niin kuin se ensimmäinen oli.

Vierailija
16/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yksin siihen ulos. Ettekö pelkää, että joku vahingoittaisi sitä, kaappaisi sen tai päästäisi irti tms?

Ei tulisi pieneen mieleenkään ei ainakaan pääkaupunki seudulla. Ja täällä kyllä tultas siitä myös sanomaan jos meinaisi jättää.

Ainakin pääsee koirastaan eroon helposti sillä lailla.

Vierailija
17/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskallan, jos käyn hakemassa jotain. Koira on hyvin isokokoinen, rauhallinen ja ystävällinen, muttei lähde kenenkään mukaan. Asuinalue on rauhallinen, vähän kuin pieni kylä, vaikka onkin Helsingin keskustassa. Iso osa asukkaista tuntee toisensa ainakin ulkonäöltä. Aikaisemmissa asuinpaikoissani en ole uskaltanut koiraa jättää, mutta täällä uskallan. Samoin moni muukin, jopa pienten rotujen omistajat. Täällä kyllä ihmiset puuttuisivat, jos joku koiraa härnäisi tai yrittäisi varastaa. Ihme kyllä. En ihan heti aio muuttaa pois :) 

Vierailija
18/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juppe P. kirjoitti:

En enää uskalla. Viimeksi kun jätin ja olin vain jotakuinkin 10 minuuttia kaupassa, niin koira oli viety. Kävi hyvä tuuri ja onni onnettomuudessa, kun rikosilmoituksen jälkeen vakuutus korvasi koiran ja saatiin uusi paljon parempi koira tilalle. Tätä nykyistä en enää viitsi jättää ulkosalle, kun en usko, että vakuutusyhtiö jatkuvasti näitä korvaisi ja kuitenkin saisi jonkun ihan paskan koiran tilalle, niin kuin se ensimmäinen oli.

Aika veijari sinäkin siinä, oikein vääräleuka, varmasti vietiin. :)

Vierailija
19/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juppe P. kirjoitti:

Kävi hyvä tuuri ja onni onnettomuudessa, kun rikosilmoituksen jälkeen vakuutus korvasi koiran ja saatiin uusi paljon parempi koira tilalle.

Kuulostaa jotenkin aika hurjalta. Itse olen aina ollut koiriini niin kiintynyt, että edes tavalla tai toisella vaikean koiran (sairas, vaikea luonne) menetys ei ole koskaan ollut helppoa, sellaista että olisin voinut todeta että hyvä että meni niin saan paremman tilalle.

Vierailija
20/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupungissa en jätä, mutta mökkikylällä jätän paikallisen grillinpitäjän vahdittavaksi kauppareissun ajaksi. Aina on koira ollut paikallaan ja pätkän makkaraakin saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi