Kärsinyt menkoista jo 30 vuotta!
Suututtaa. Tämä on epäreilua. Mitä miehillä on yhtä p*askaa kuin naisilla nämä? Plus synnytys yms. Ei mitään. Ei yhtään mitään. Kyllä on helvetin epäreilua, aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgh. Mä olen vihainen näissä kivuissani.
Kommentit (7)
Miehet kuolee sukupuuttoon niin eiköhän tämä maailma sitten ole oikeuden mukaisempi, mutta ketä me sitte msyytämme ongelmistamme ja keneen me sitten tuntisimme olevamma parempia ihmisiä.
Apuakin on tarjolla, mars lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Pistän paremmaksi, kärsinyt jo 35v, eikä loppua menkoille näy
Mä en tiedä, että onko mulla lopun alkua jo, kun ovat muuttuneet runsaammiksi ja kivuliaaksi. Luin, että ennen vaihdevuosia voisi näin käydä.
Mutta en mä niitä vaihdevuosi-oireitakaan innolla odota. Niistä kärsii joka päivä monta vuotta, menkkojen takia menee pilalle vain vajaat kaksi viikkoa kuukaudesta.
t.ap
Mahtaako sulla sitä ikäkään olla tuohon vielä riittävästi. 14- vuotias voisi tuollaista epäoikeuden mukaisutta vielä itkeäkin mutta aikuisena jo luulisi osaavan antaa miehille anteeksi synnytyksen yms. Ja hakea apua vaikeisiin kuukautisiin
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako sulla sitä ikäkään olla tuohon vielä riittävästi. 14- vuotias voisi tuollaista epäoikeuden mukaisutta vielä itkeäkin mutta aikuisena jo luulisi osaavan antaa miehille anteeksi synnytyksen yms. Ja hakea apua vaikeisiin kuukautisiin
Niin, ehkä mä olen taantunut tämän kivun takia. Mutta onhan tämä ihan helevetin epäreilua. 30 vuoden jälkeen on vaan mitta täys. Varsinkin kun ovat muuttuneet runsaammiksi, pidemmiksi ja kivuliaiksi.
Pistän paremmaksi, kärsinyt jo 35v, eikä loppua menkoille näy