Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sainpas aamuraivot, kihisen vihasta

Vierailija
05.02.2016 |

Eksäni haukkui minua edeltävän eksänsä lyttyyn, tämä aiheutti kuulemma todella pahaa taloudellista vahinkoa eksälle jne. Ennen minun tapaamistani ex oli ollut puoli vuotta sinkku. Teinpä tässä sitten salapoliisityötä, löysin eksäneksän instagramin, selailin kuvia, selailin tykkäilyjä... Ja eksäni oli tykkäillyt tämän ämmän kuvista PARI KUUKAUTTA ENNEN MINUUN TUTUSTUMISTA!!!!!!!!! Sain kamalan raivarin ja olisin varmaan hakannut sen kusettajan jos olisi eksynyt näköpiiriini... Siis jumalauta minulle se paskakasa antoi ymmärtää, ettei todellakaan ole ikinä enää missään tekemisissä niin pahantahtoisen ämmän kanssa + ei muutenkaan ole tekemisissä eksiensä kanssa koska ei näe siinä mitään järkeä. Onko se helvetin kusipää valehdellut minulle kaikesta!!!! Haluaisin kovasti uskoa eksän vilpittömyyteen, koska ex esim. itki monesti minun nähteni, kun oltiin riidelty, kun piti erota ennen seuraavaa tapaamista, puhelimessa... Ei kai niin tunteellinen ihminen VOISI kusettaa järjestelmällisesti.... Ei kai... Olen raivona!!! VIHAAN kaikkea mikä liittyy siihen kusipäähän, ihan joka ikistä asiaa. Ainiin ja eksä lähti instagramista koska halusi osoittaa, ettei se ole hänelle tärkeä paikka ja sanoi itse ettei koe pakottavaa tarvetta olla siellä. No missäköhän hän on heti erottuaan minusta?? No siellä helvetin teini-instagramissa tietenkin! On hän Tinderinkin ehtinyt koluta läpi, vaikka sekin oli "ei minua varten" ja lässynlää. En tiedä onko ex siellä edelleen vai ei. Vittu miten voi ihminen saada raivon valtaan.

Yritin myös miettiä siltä kantilta tätä valehtelu-hommaa, että ex ei jäänyt kertaakaan kiinni mistään isosta, ja voin myöntää ratsanneeni hänen puhelimensa muutamaan otteeseen (en muuten kadu pätkääkään, en vaikka tein sen useamman kerran ja täysin tiedostaen kuinka väärin se tavallaan on)

Tavallaan, koska minulle oma etuni tulee aina olemaan ykkönen. Tarkoittaa sitä, että teen vaikka vähän kiellettyjä asioita, jos voin siten varmistaa, ettei minua sumuteta 10-0.

Vittu vittu vittu vittu vittu minua raivostuttaa se kusettaja, MIKSI IKINÄ SEKAANNUIN SIIHEN KASAAN PASKAAAAAA !!!!!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pidä teineistä, ei edes teinit itse. Kuuluu siihen ikään. Ö-luokan juttuja ja homodiivaakin suuremmat elkeet eli ihan klassisesti paljon melua tyhjästä, myrsky pikkiriikkisesssä kaffekupposessa. Kiviäkin kiinnostaa.

Vierailija
42/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö oikeasti tajua että eksä valehteli minulle päin naamaa ja siksi olen raivona? Outoa ettei mene jakeluun... Hän oli tykkäillyt eksänsä kuvista (JO SILLOIN EX) pari kk ennen kuin tapasi minut. Sitten sanoi minulle ettei ole missään tekemisissä sellaisen ämmän kanssa, inhoaa yli kaiken tätä jne. Minulle ei tullut mieleenkään epäillä asiaa. Koska uskoin ja luotin 10000000%. Menikö jakeluun?

Miksi hemmetissä joku tykkäilee inhoamansa ihmisen kuvista, niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän