Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sainpas aamuraivot, kihisen vihasta

Vierailija
05.02.2016 |

Eksäni haukkui minua edeltävän eksänsä lyttyyn, tämä aiheutti kuulemma todella pahaa taloudellista vahinkoa eksälle jne. Ennen minun tapaamistani ex oli ollut puoli vuotta sinkku. Teinpä tässä sitten salapoliisityötä, löysin eksäneksän instagramin, selailin kuvia, selailin tykkäilyjä... Ja eksäni oli tykkäillyt tämän ämmän kuvista PARI KUUKAUTTA ENNEN MINUUN TUTUSTUMISTA!!!!!!!!! Sain kamalan raivarin ja olisin varmaan hakannut sen kusettajan jos olisi eksynyt näköpiiriini... Siis jumalauta minulle se paskakasa antoi ymmärtää, ettei todellakaan ole ikinä enää missään tekemisissä niin pahantahtoisen ämmän kanssa + ei muutenkaan ole tekemisissä eksiensä kanssa koska ei näe siinä mitään järkeä. Onko se helvetin kusipää valehdellut minulle kaikesta!!!! Haluaisin kovasti uskoa eksän vilpittömyyteen, koska ex esim. itki monesti minun nähteni, kun oltiin riidelty, kun piti erota ennen seuraavaa tapaamista, puhelimessa... Ei kai niin tunteellinen ihminen VOISI kusettaa järjestelmällisesti.... Ei kai... Olen raivona!!! VIHAAN kaikkea mikä liittyy siihen kusipäähän, ihan joka ikistä asiaa. Ainiin ja eksä lähti instagramista koska halusi osoittaa, ettei se ole hänelle tärkeä paikka ja sanoi itse ettei koe pakottavaa tarvetta olla siellä. No missäköhän hän on heti erottuaan minusta?? No siellä helvetin teini-instagramissa tietenkin! On hän Tinderinkin ehtinyt koluta läpi, vaikka sekin oli "ei minua varten" ja lässynlää. En tiedä onko ex siellä edelleen vai ei. Vittu miten voi ihminen saada raivon valtaan.

Yritin myös miettiä siltä kantilta tätä valehtelu-hommaa, että ex ei jäänyt kertaakaan kiinni mistään isosta, ja voin myöntää ratsanneeni hänen puhelimensa muutamaan otteeseen (en muuten kadu pätkääkään, en vaikka tein sen useamman kerran ja täysin tiedostaen kuinka väärin se tavallaan on)

Tavallaan, koska minulle oma etuni tulee aina olemaan ykkönen. Tarkoittaa sitä, että teen vaikka vähän kiellettyjä asioita, jos voin siten varmistaa, ettei minua sumuteta 10-0.

Vittu vittu vittu vittu vittu minua raivostuttaa se kusettaja, MIKSI IKINÄ SEKAANNUIN SIIHEN KASAAN PASKAAAAAA !!!!!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhali.

Mieti nyt hyvä ihminen miten paljon annat sinulle ei-tärkeän ihmisen vaikuttaa tunnemaailmaasi!

Paras kosto on olla iloinen, onnellinen ja tyyni ja näyttää että yksin pystyt mihin vaan, että oli lottovoitto että pääsit eroon tuollaisesta.

Tiedän kyllä että oli onni päästä eroon.. Mutta raivostuttaa.. Tuollainen valehtelu.. Ja että minä olen langennut siihen!! Ja samalla se aito itku.. Useamman kerran.. Miten vitussa joku voi olla samaan aikaan niin perkeleen feikki ja aito?! ARGH!!!

Vierailija
22/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan terve?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So..kannattako saada vatsanpuruja ja näppyjä leukaan jostain mikä ei edes kuulu sulle enää..

mut jos toi raivo auttaa sua läpi eron niin anna mennä..mut älä ala miksikään lapselliseksi piinaavaksi exäksi kun olet nyt noin täpinöissäsi...

Minulle on näköjään valehdeltu järjestelmällisesti päin naamaa, se on pointtina tässä. Ei eron jälkeen näy tykkäilyjä mutta pari vaivaista kuukautta ennen minua kyllä. Ja tällöin eksän ei pitänyt olla missään tekemisissä tämän HIRVEÄN ÄMMÄN kanssa. Mutta koki tarpeelliseksi tykkäillä silti kuvista ja valehdella minulle. Minä elin onnellisen tietämättömänä totuuksista ja nyt yritän ymmärtää että mitä helvetin vittua oikeasti... Ihminen joka itki minun edessäni monta kertaa!! Silmät kosteina lähti aina luotani ja itki puhelimessa ikävää... Se sama ihminen teki jotain noin paskamaista minulle !!

Vierailija
24/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan terve?

Oletko ihan tyhmä? Et tajua homman pointtia.

Vierailija
25/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhali.

Mieti nyt hyvä ihminen miten paljon annat sinulle ei-tärkeän ihmisen vaikuttaa tunnemaailmaasi!

Paras kosto on olla iloinen, onnellinen ja tyyni ja näyttää että yksin pystyt mihin vaan, että oli lottovoitto että pääsit eroon tuollaisesta.

Tiedän kyllä että oli onni päästä eroon.. Mutta raivostuttaa.. Tuollainen valehtelu.. Ja että minä olen langennut siihen!! Ja samalla se aito itku.. Useamman kerran.. Miten vitussa joku voi olla samaan aikaan niin perkeleen feikki ja aito?! ARGH!!!

Toi on vielä pientä. Ystäväni hakee juuri eroa, raskaana ollessaan kun sai tietää että miehellään oli toinenkin naikkonen viereisellä paikkakunnalla, viimeisillään raskaana hänkin. Ollut aina ihana ja huomaavainen, nyt kuitenkin oli alkanut katoilla ja kytännyt sairaalloisesti puhelintaan ja jäi lopulta kiinni kun puhui puhelimessa tämän toisen naisen kanssa, kun mies luuli ettei vaimonsa ollut kotona.

Vierailija
26/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ja exän ex. Mitä nyt ylipäätään vatvot jotain exää ja sen ex-exää.

Vierailija
27/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääse yli ällötyksestä, kuvotuksesta, raivosta, halveksunnasta.. Halveksun kaikkea eksään liittyvää, hänen sukuaan, hänen asuinpaikkaansa, ihan kaikkea... Ällöän hänen perhettään, ällöän hänen eksiään, ällöän sitä että uskoin ja luotin vaikka olisihan minun pitänyt helvetti soikoon tajuta merkit!!! Verkkokalvoilleni on iskostunut kusipään perheenjäsenten naamat, ÄLLÖTTÄÄ!!! Heissä on jotain sanoinkuvaamattoman halveksuttavaa ja inhoan heistä joka ikistä. Kusipäitä, tyhmiä, juntteja, kaksinaamaisia, outoja..

Sun elämästä tulee tosi raskas, jos kaikkeen aiot suhtautua samalla paatoksella. Ex on ex, älä tuhlaa energiaa siihen.

Tässä on kyse siitä että minä olen ilmeisestikin elänyt valheessa!! En voi käsittää miten niin aidosti tunteitaan näyttänyt ihminen voi valehdella noin törkeästi!! Eri asia olisi jos ex olisi muutenkin ollut tosi tunteeton, mutta kun ei ollut...

Vierailija
28/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se mies rukka oli tehnyt väärää? En ymmärrä...

Mitä pahaa on tykätä toisen kuvista?

Sulla taitaa olla liian pieni pururata nyt tai sitten olet kovin nuori.

Vierailija
29/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhali.

Toi on vielä pientä. Ystäväni hakee juuri eroa, raskaana ollessaan kun sai tietää että miehellään oli toinenkin naikkonen viereisellä paikkakunnalla, viimeisillään raskaana hänkin. Ollut aina ihana ja huomaavainen, nyt kuitenkin oli alkanut katoilla ja kytännyt sairaalloisesti puhelintaan ja jäi lopulta kiinni kun puhui puhelimessa tämän toisen naisen kanssa, kun mies luuli ettei vaimonsa ollut kotona.

Ei minun elämääni vaikuta tuollaiset random asiat, vaan minun oman elämäni tapahtumat. Eivät ne ole vertailuasioita vaan minun elämäni tapahtumia jotka aiheuttavat ongelmia!

Vierailija
30/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it! Et ole maailman napa

Vierailija
31/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä se mies rukka oli tehnyt väärää? En ymmärrä...

Mitä pahaa on tykätä toisen kuvista?

Sulla taitaa olla liian pieni pururata nyt tai sitten olet kovin nuori.

Minun eksäni valehteli ettei ole missään tekemisissä edellisen(kään) eksänsä kanssa koska tämä on kamala ämmä ja aiheuttanut pahoja ongelmia minun eksälleni (sama mies). Pari kk ennen minun kuvioihin astumistani eksä oli tykkäillyt eksänsä kuvista. Siis sen "kamalan ämmän" jonka kanssa ei ollut missään tekemisissä! Jos olisin tämän tiennyt en olisi pommin varmasti ikinä sekaantunut valehtelevaan paskaan. Eksä ei ole mikään raukka vaan kusipää ja valehtelija.

Vierailija
32/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Get over it! Et ole maailman napa

Tämä on minun elämäni ja olen sen napa. Ja tämä asia on ollut ihan vitunmoista kusetusta ja olen siitä raivona koska en edes osannut aavistaa tällaista. Luotto oli luja kuin mikä... :@

Vierailija
33/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukut ja ämmittelet eksän eksää? Eihän hän sinulle mitään ole tehnyt.

Vierailija
34/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, siis ennen sinun tapaamistasi? Ja vakoilet koko ajan miehesi tekemisiä? Annatko myös hänen vakoilla itseäsi? Erotkaa ja laita pääsi kuntoon. Miksi edes yrittää parisuhdetta jos koko ajan vakoilee ja epäilee toista?

Vierailija
35/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itsekinhän olet stalkannut eksääs. :/

Vierailija
36/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa elää loppuelämäsi kissan ja suklaan kanssa.

Suklaa ei kysele eikä tuomitse, se ymmärtää. Ja kissalle voit kertoa tuskasi, ei sillä että se siitä mitään välittäisi, mutta se kuuntelee sujuvasti.

Vierailija
37/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä esität täällä uhria katsoisit peiliin et säkään puhdas pulmunen kävit penkomassa puhelinta ja sanoit et kadu tekoa vaikka oli väärin, nyt sinä teit väärin toiselle.

Exäsi haukkui toista exää sun kuullen, ja ennen sinua oli tykänyt exän kuvista, tässä aloit ylireagoimaan ja sanot valehteluksi... missä tässä valehdeltiin? Kerro ihmeessä.

Ensinnäkin sä haluat olla maailman napa ja pinnallinen nainen, että en jää ihmettelemään kuinka monta exää tulee olemaan.

Ymmärrän et tykänyt mitä exäsi teki, mutta teillä olisi mennyt paremmin jos hyväksyisit exän menneisyyden ja miksi aloitte seurustelemaan jos toinen valitsi sut?

N. 20

Vierailija
38/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhali.

Ei minun elämääni vaikuta tuollaiset random asiat, vaan minun oman elämäni tapahtumat. Eivät ne ole vertailuasioita vaan minun elämäni tapahtumia jotka aiheuttavat ongelmia!

Olet elämäsi suurin ongelma.

Vierailija
39/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet, muistakaa nyt hyvät ihmiset ottaa se lääkityksenne.

Vierailija
40/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä avautuminen. No onneksi miessukupuoli ei menetä mitään vaikka ap eläisi sinkkuna koko lopun elämänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan