Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
1801/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wink wink?

Vierailija
1802/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaisia :-*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän tyhmä enkä tajunnut. :)

Vierailija
1804/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wink wink?

;) ..ja viittaus tyypille joka heitti yhteen aiempaan viestiin wink wink. Taisin tajuta. 

Vierailija
1805/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin laittaa sulle tänään viestiä. En laittanut, mutta mielessä silti olet edelleen.

Laita ihmeessä! Sitä toivonkin enemmän kuin mitään. Sinäkin oot mielessä koko ajan

Vierailija
1806/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ettet ikinä laita ja hyvä niin. 

Vierailija
1807/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

siitä on jo aikaa kun viimeksi näimme. Liikaa aikaa. Sanoit, että toivot tapaavasi minut - ja teknisesti ottaen tapasimme, mutta silloin en ollut juurikaan oma itseni, se kun sattui olemaan yksi niistä päivistä, ymmärräthän - mutta etäisyys on toiminut tehokkaana esteenä näkemisellemme ja nyt aika on rakentunut kiilaksi katkoen puheyhteytemme.

Tiesitkö, että kiinalaisessa ja japanilaisessa kansantarustossa on kertomus siitä, kuinka nilkkaamme (tai pikkurilliin, jos kysyt japanilaisilta) on sidottu punainen lanka yhdistämään meidät sielunkumppaneihimme? Se lanka ei koskaan katkea, ainoastaan venyy tai sotkeutuu. Jokin osa minussa uskoo, että sinä olet lankani toisessa päässä. Kukaan muu ei koskaan ole kyennyt vaikuttamaan minuun tällä tavalla.

En tiedä, mitä halusin oikeastaan sanoa. Ehkä vain kertoa, etten ole unohtanut sinua enkä vielä menettänyt toivoani (vaikkakin joskus toivon määrä tuntuu olevan pienempi kun sateen määrä Saharassa).

Ehkä syreenit jo kukkivat, kun seuraavan kerran tapaamme. En ole unohtanut, kuinka niistä pidit. Ehkä tuon niitä sinulle, kun tapaamme.

Mutta sitä ennen joudun toivottamaan hyvää yötä tätä kautta.

Vierailija
1808/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä siellä. Nähdään viikon päästä, ehkä. Mitä jos oikeasti puhuttaisiin kunnolla näistä tunteista silloin? Tai vaan pussattaisiin, jos puhe on yliarvostettua. Nojoo en mä uskalla pussata heti ja ei me voidakaan, koska muitakin liittyy tähän tarinaan. Mut soitaanko, että tää ei jää vaan haavekatseiden tasolle silloin? :) Jonkin pitää muuttua. mä meen muuten hulluksi.

Vierailija
1809/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on hiihdelty vähän eri suunnissa. Hyvä kun suksi luistaa kuitenkin. Tsemppiä huomiselle!

Kelle / minnepäin tämä viesti menee? T. Hiihtäjä (myös kuvainnollisesti)

Miehellehän tämä. Sille komealle ja hauskalle :)

Vierailija
1810/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä vihreitä silmiäsi, parransänkeäsi...

mihin menee ?

Tre

Vierailija
1811/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä siellä. Nähdään viikon päästä, ehkä. Mitä jos oikeasti puhuttaisiin kunnolla näistä tunteista silloin? Tai vaan pussattaisiin, jos puhe on yliarvostettua. Nojoo en mä uskalla pussata heti ja ei me voidakaan, koska muitakin liittyy tähän tarinaan. Mut soitaanko, että tää ei jää vaan haavekatseiden tasolle silloin? :) Jonkin pitää muuttua. mä meen muuten hulluksi.

Pitää miettiä asiaa.

Vierailija
1812/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyytionkelma.

Vierailija
1813/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen enemmän halailijatyyppiä. Pussailu ei ehkä niin mun juttu. Paitsi kaulapusut...

Vierailija
1814/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sopii.

Vierailija
1815/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään usko, että tulit jäädäksesi. Mä todella ikävöin sua. Tulin paljon vastaan. Nyt olisi sun vuoro.

Vierailija
1816/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää sinulle ihastukseni ! ♡

Vierailija
1817/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks kohta on pääsiäinen. Oletettavasti ainakin olet silloin maisemissa joten on mahdollista törmäillä. "Vahingossa" tietty....;)

Vierailija
1818/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks kohta on pääsiäinen. Oletettavasti ainakin olet silloin maisemissa joten on mahdollista törmäillä. "Vahingossa" tietty....;)

Nähdään vaan pääsiäisen aikoihin. Olen ollut viime aikoina pahalla päällä, mutta toivottavasti pääsiäiseen mennessä taas normaali. 

Vierailija
1819/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle kuuluu? 

Vierailija
1820/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sulla on synttärit?

Ketju on lukittu.