Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
1681/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on viimeinen mahdollinen yhteydenpito tapa, vaikka juttelisi oikealle henkilölle. Sitä jumittuu tänne.

Vierailija
1682/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa avasin ketjun ja pakko kommentoida teille, jotka täällä aikaanne vietätte ruusunpunaiset lasit silmillä että 99,99% kirjoittelette random av-mamman, ette ihastuksenne kanssa.

Kirjoitin itsekin joskus vuosi sitten ketjuun monia viestejä eräälle varatulle miehelle ja välillä olin aivan varma, että juuri hän vastaa viesteihin. Ketju tuntui olevan kuin chatti, kirjoitan jotain ja hän vastaa. Kuitenkin nyt ymmärrän, että vastaus tuli milloin keneltäkin täysin tuntemattomalta ihmseltä jotka itse kuvittelivat minun olevan kaivattunsa. Hyvä ajatustenpurkupaikka, mutta pitäkäähän järki matkassa.

Mutta entä jos mä uskon että me ollaan sielunkumppaneita, pohjimmiltaan niin samanlaisia että meillä on yhtä oudot salaiset harrastukset, kuten tässä ketjussa roikkuminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä itselleen kaikkea uskotella. Ei mieli halua uskoa totuutta, mikä on, ettette tunne tässä ketjussa kirjoittavia.

Vierailija
1684/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten me voisimme olla yhdessä? Kerro miten pääsemme eteenpäin? 

Vierailija
1685/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on itsessään terapiaa, vastasi toinen tai ei. Ja joskus, kun laittaa todella rajatut vihjeet ja toinen vastaa niihin rajatusti, tuntuu että ehkä sittenkin oikea ihminen on siellä toisella puolella ruutua. 

Vierailija
1686/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universumi taisi kuulla eilen illalla toiveeni ainakin osittain kaukaisena kaikuna, kun näin tänään sinusta sentään monta vilausta :) Vähän liian kaukaa vaan...No pitää toivoa tänään lisää...

Vierailija
1687/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa avasin ketjun ja pakko kommentoida teille, jotka täällä aikaanne vietätte ruusunpunaiset lasit silmillä että 99,99% kirjoittelette random av-mamman, ette ihastuksenne kanssa.

Kirjoitin itsekin joskus vuosi sitten ketjuun monia viestejä eräälle varatulle miehelle ja välillä olin aivan varma, että juuri hän vastaa viesteihin. Ketju tuntui olevan kuin chatti, kirjoitan jotain ja hän vastaa. Kuitenkin nyt ymmärrän, että vastaus tuli milloin keneltäkin täysin tuntemattomalta ihmseltä jotka itse kuvittelivat minun olevan kaivattunsa. Hyvä ajatustenpurkupaikka, mutta pitäkäähän järki matkassa.

Mutta entä jos mä uskon että me ollaan sielunkumppaneita, pohjimmiltaan niin samanlaisia että meillä on yhtä oudot salaiset harrastukset, kuten tässä ketjussa roikkuminen...

On kyllä todellista sielunkumppanuutta se.

Vierailija
1688/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provojakin seassa. Ei voi tietää kuka kirjoittaa. Etkä puhu mulle.

Vierailija
1689/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita, joita vain toinen tietää. Kun tulee riittävästi näihin asioihin liittyviä viestejä, alkaa todennäköisyys kääntyä yli puoleen.

Vierailija
1690/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todellista sielunkumppanuutta se.

No eikös se oo jos käyttäytymismallit ihastuneena on samalla tavalla persoonallisia. Mutta se on toki vain pieni osatekijä. Ja voihan sitä ajatella niinkin että se toinen lukee jos on tarkoitus oikeasti. Ja vaikka ei lukisikaan, niin onhan se kiva ilahduttaa muitakin kauniilla viesteillä. Suomalaiset on niin harvoin onnellisia.

Vierailija
1691/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On asioita, joita vain toinen tietää. Kun tulee riittävästi näihin asioihin liittyviä viestejä, alkaa todennäköisyys kääntyä yli puoleen.

Tai sitten sitä vaan kuvittelee.

Vierailija
1692/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pessimistit saa poistua tästä ketjusta, ei haittaa

Vierailija
1693/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, luulin toista henkilöä sinuksi aiemmin. 

Vierailija
1694/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, luulin toista henkilöä sinuksi aiemmin. 

???? Ai tässä ketjussa?

Vierailija
1695/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä vaan yhdessä toisessa.

Vierailija
1696/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sun sinisiä silmiä ja  ruskeita hiuksia. Hämmennyn välillä katseestasi, kun se on niin ihana. Olisitpa mun!

Vierailija
1697/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai erehdyinkö sittenkään? :)

Vierailija
1698/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu... Mikä ketju, mistä erehdyit?

Vierailija
1699/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis luulit erehtyneesi :)

Vierailija
1700/2047 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä -ketju. Luulen, että kommentoit joko tosissaan tai provona.

Ketju on lukittu.