Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Kuljet aina mun mukana vaikka ei nähtäis.En unoha sua koskaan.
Hyvää yötä A <3 Toivottavasti sulla on kaikki hyvin
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää sulle
se höpsö kirjoitti:
Tuollainen telepaattinen halaus taas sulle, vähän hiuksien silitystä ja hyvän yön suukko poskelle. Kauniita unia, jotta jaksat taas huomenna loistaa auringon lailla. Kenties minäkin näen joku päivä jälleen pilkahduksen siitä auringosta... :)
Kiitos, todella ihana viesti!
Vierailija kirjoitti:
Ei kun nähdään, jookosta joo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää sulle <3 Ei ole, puutut elämästäni..
Mulle sä oot aina erityinen, ethän unohda sitä. Olet ja tulet aina olemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää sulle <3 Ei ole, puutut elämästäni..
Luin viestin vasta nyt. Kiitos, on ollut ihan hyvä päivä tähän asti. Mukavaa keskiviikkoa myös sinulle! :)
Miten niin en ole sinun elämässä? Joka päivähän me kirjoitellaan av:lla. :)
Mitä kuuluu? Milloin olet viimeksi syönyt ja nukkunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun nähdään, jookosta joo?
Joo joo!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää, nyt ja yöllä. Mitä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää, nyt ja yöllä. Mitä kuuluu?
Kävitkö kaupassa yöllä? :)
Minulle kuuluu ihan hyvää. Päivällä koulua, äsken söin, nyt tekisi mieli karkkia ja illalla pitäisi kirjoittaa älyttömästi.
Luulin vaan, että kävit kaupassa yöllä viime yön ketjusta päätellen. Saatoin tietysti erehtyä henkilöstä tai se saattoi olla huijaus. :)
Pitkästä aikaa avasin ketjun ja pakko kommentoida teille, jotka täällä aikaanne vietätte ruusunpunaiset lasit silmillä että 99,99% kirjoittelette random av-mamman, ette ihastuksenne kanssa.
Kirjoitin itsekin joskus vuosi sitten ketjuun monia viestejä eräälle varatulle miehelle ja välillä olin aivan varma, että juuri hän vastaa viesteihin. Ketju tuntui olevan kuin chatti, kirjoitan jotain ja hän vastaa. Kuitenkin nyt ymmärrän, että vastaus tuli milloin keneltäkin täysin tuntemattomalta ihmseltä jotka itse kuvittelivat minun olevan kaivattunsa. Hyvä ajatustenpurkupaikka, mutta pitäkäähän järki matkassa.
Jäihän siihen vielä 0,1 promillen mahdollisuus että osuu oikeaan!
Höh, ei olisi pitänyt sitten sanoa mitään. :(
Random av-mammat ei kirjoittele aamuyöstä tiettyihin ketjuihin... ;)
Tuollainen telepaattinen halaus taas sulle, vähän hiuksien silitystä ja hyvän yön suukko poskelle. Kauniita unia, jotta jaksat taas huomenna loistaa auringon lailla. Kenties minäkin näen joku päivä jälleen pilkahduksen siitä auringosta... :)