Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Oulun mies kirjoitti:
Oulun miehelle kirjoitti:
Haluaisin kainaloosi, pysyvästi. ♡
Kuka haluaa? Nimi esiin tai ainakin nimen eka kirjain.
Eräs tipu varmaan.
En halua enää. Minun osalta tämä on ohi.
Terkut Gigille ja Hansulle! ---> http://katsotut.com/media/pienten-karaoke
Huomenna KARAOKEE KOKO PORUKALLA! OUJEES!
Vierailija kirjoitti:
Yritän nyt päästä yli susta. En katso, en ota mitään kontaktia, jos ei ole pakko.
Olet ihana, mutta aika ei ole nyt meille sopiva.
Älä. Mä en voi elää aatellen että sä et ota MITÄÄN kontaktia muhun. Ymmärrän että romanttisuus on off the table, mutta en mä kestä sitä että kun nähdään taas, et sanois mulle mitään. Ja voi olla että sä "rankaiset" ihan viatonta ihmistä vaan tällaisten nettikeskustelujen takia, ei se jota oot aatellut oo ehkä ollenkaan täällä jutellut sulle. Mieti sitä ihmistä, kuinka pahalta siitä tuntuis että ennen mukava tyyppi alkais kokonaan yhtäkkiä ignooraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hiihditkö tänään?
En, kävelin kyllä hiihtoladun ohi, kuten joka päivä.
Ei johdu yksistään exästä ja lapsista ja järkisyistä, vaan siitä että tunteet ovat pikku hiljaa laimenneet ja kuolleet pois. Olemme myös ajatustavoiltamme liian erilaisia ja kuten olet täälläkin huomannut, riitelemme jatkuvasti.
Tämä hyvänyön suukko on vain ja ainoastaan Huskylle, sitä ei saa kukaan muu omia :*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän nyt päästä yli susta. En katso, en ota mitään kontaktia, jos ei ole pakko.
Älä. Mä en voi elää aatellen että sä et ota MITÄÄN kontaktia muhun. Ymmärrän että romanttisuus on off the table, mutta en mä kestä sitä että kun nähdään taas, et sanois mulle mitään. Ja voi olla että sä "rankaiset" ihan viatonta ihmistä vaan tällaisten nettikeskustelujen takia, ei se jota oot aatellut oo ehkä ollenkaan täällä jutellut sulle. Mieti sitä ihmistä, kuinka pahalta siitä tuntuis että ennen mukava tyyppi alkais kokonaan yhtäkkiä ignooraamaan.
Miksi haluat pitää yhteyttä henkilön kanssa, josta olet romanttisessa mielessä kiinnostunut, mutta hän ei enää sinusta? Eikö tuo ole vaan riippuvuutta ja itsensä kiduttamista, jos tarkemmin mietit?
Vierailija kirjoitti:
Tämä hyvänyön suukko on vain ja ainoastaan Huskylle, sitä ei saa kukaan muu omia :*
Hei kysyin aiemmin tuosta Huskystä, et vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Hiihditkö tänään?
Ainakin mielikuvien tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Säästä jollekin toiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat pitää yhteyttä henkilön kanssa, josta olet romanttisessa mielessä kiinnostunut, mutta hän ei enää sinusta? Eikö tuo ole vaan riippuvuutta ja itsensä kiduttamista, jos tarkemmin mietit?
Siis joudun pitämään yhteyttä henkilöön halusin tai en, pyörimme samoissa piireissä. Ja se olisi kiduttamista että hän yhtäkkiä muuttaisi käytöstään mua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Oulun mies kirjoitti:
Oulun miehelle kirjoitti:
Haluaisin kainaloosi, pysyvästi. ♡
Kuka haluaa? Nimi esiin tai ainakin nimen eka kirjain.
A
Menee vaikeaksi. Sukunimi vai etunimi ei on A?
Ei aukea tällä hetkellä. .
Oo jare, unessa olit niin kuuma. Ja niin kiinnostunut tällaisesta täti-ihmisestä. Tollaset unet on kyllä parhaita. Vaikken sussa valveilla mitään näekään.
Ei tainnut tipun nimikirjainarvonta mennä ihan putkeen tälläkään kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea A!
Mistä hyvästä?
En nuku hyvin, en syö hyvin, olen masentunut. Kaipaan sinua.
Juha mul on niin ikävä jo, että hyppään kaulaan kun tulet vastaan. ei pysty enää pidätteleen.
Ei