Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
1121/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia 😘

Vierailija
1122/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin toivoisin muutosta... mutta ei sellaista heti-mulle-kaikki-nyt -tyylistä. :) 

Miten haluaisit sen tapahtuvan?

Rauhallisemmin vain, se riittää. Ei minulla mitään sääntöjä tai käsikirjoitusta ole. :)

Entä miten sinä?

Silleen että aloite tulisi sinulta oikeassa elämässä. Koska mä en siihen selkeesti pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia samoin!

Vierailija
1124/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin toivoisin muutosta... mutta ei sellaista heti-mulle-kaikki-nyt -tyylistä. :) 

Miten haluaisit sen tapahtuvan?

Rauhallisemmin vain, se riittää. Ei minulla mitään sääntöjä tai käsikirjoitusta ole. :)

Entä miten sinä?

Silleen että aloite tulisi sinulta oikeassa elämässä. Koska mä en siihen selkeesti pysty.

Ok. 

Vierailija
1125/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joudun taistelemaan itseni kanssa etten kirjoita viestiä, jossa kerron kuinka paljon susta tykkään. Leikittelen kyllä ajatuksella että niin tekisin, ja mietin mitä vastaisit. Luulen, että osaisin arvata, mutta mitä hyötyä siitä olisi. On aina helpompaa kun ei nähdä hetkeen, mutta silti sun kanssa on niin ihana olla etten osaa olla järkevä.

En tiedä miksi vuodatan tämän tänne. Joku kuitenkin vastaa ja leikkii, että tämä on tarkoitettu hänelle. Eikä se kai mitään haittaa. Sinä et varmaan kuitenkaan osaisi edes ajatella tämän olevan sinulle. Vai kuinka läpinäkyvä olen?

Mikset kuitenkin kirjoittaisi? Joskus elämässä kannattaa ottaa riskejä. Aina toisinaan elämä yllättää.

Siksi kun tilanteeseen liittyy muitakin kuin me kaksi, joten se olisi minulta sekä itsekästä että väärin.

Vierailija
1126/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh.. Mä aina lähetän vaimolles terveisiä ja muutenkin kyselen kohteliaasti teidän kuulumisia. Oikeesti ei mua kiinnosta. Oikeesti mä haluaisin vaan hyppää sun kaulaan ja ajaa syrjäiselle metsätielle. Ja unohtaa kaikki muut ihmiset meidän elämässä.

Oii. Jotenkin liikuttavaa, kun alapeukku-Annelit luulee, että kyse on just niiden juhapekasta😚

Vierailija
1127/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

J***lle kirjoitti:

Salaa toivon, että jollain tapaa saisit tietää mitä sua kohtaan tunnen. Luoja ties miksi.

Omakin oloni tuntuu typerältä, en tiedä mihin suuntaan menisin. Kuten en vuosiin kohta...

Vierailija
1128/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko jo. Ehkä pian nähdään :)

Vierailija
1129/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiainen. kirjoitti:

Sori, edellinen viesti jäi lyhyeksi kun aika loppui... Millainen aloite olisi hyvä? Voisitko laittaa mulle viestin? Soittaisin sitten sulle. :) Tekisi mieli soittaa. :) Vai sovitaanko, että nähdään jossain? Kerro mistä tykkäät ja mikä olisi sinulle helpointa. Hyvän yön halaus... :) Muuta miinus plussaksi! Nyt saat ehdottaa mitä vaan. :)) Missä kaupassa käyt ja monelta? :D

Äläpäs omi viestejä taas hullu tipu. Mä en ikinä kirjoita tänne nimmarilla ja jos kirjoittaisin olis aika paljon kivempi nicki kun joku tintti.

Vierailija
1130/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä kaipaan sua!

Vierailija
1131/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiainen. kirjoitti:

Sori, edellinen viesti jäi lyhyeksi kun aika loppui... Millainen aloite olisi hyvä? Voisitko laittaa mulle viestin? Soittaisin sitten sulle. :) Tekisi mieli soittaa. :) Vai sovitaanko, että nähdään jossain? Kerro mistä tykkäät ja mikä olisi sinulle helpointa. Hyvän yön halaus... :) Muuta miinus plussaksi! Nyt saat ehdottaa mitä vaan. :)) Missä kaupassa käyt ja monelta? :D

Äläpäs omi viestejä taas hullu tipu. Mä en ikinä kirjoita tänne nimmarilla ja jos kirjoittaisin olis aika paljon kivempi nicki kun joku tintti.

Huh, olipa älyvapaa kommentti... 

En ominut viestiä. Tajuan, että se saattoi olla minulle tai sitten ei... Halusin vain vastata siihen. Saa siihen muutkin halukkaat vastata. 

Mikä sinä olet toisten nikkejä arvostelemaan? Eipä sinulla näytä kovin kummoinen mielikuvitus olevan, kun et saa keksittyä nikkiä edes itsellesi.

Vierailija
1132/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä kaipaan sua!

Kuka ja ketä? 

Vierailija
1133/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
1134/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele tiasen kanssa -ketju.

Vierailija
1135/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustele tiasen kanssa -ketju.

Hei älkää nyt viitsikö. Mikään pakko ei ole täällä kenenkään roikkua. Antakaa toisen jo olla.

Vierailija
1136/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa? 

Vierailija
1137/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:)

":)" :|