Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
961/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vain sano suoraan, että vaikutan tyhmältä, koska olen ottanut monet viestit tosissaan? Lapsellista tuommoinen vihjailu. Varmaan oikein hykertelet siellä kun mietit, että tajusikohan ääliö vieläkään. :)

Sä keskustelet täällä tuntemattomien ihmisten kanssa. Mulle on IHAN turha kiukutella :/

Vierailija
962/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelethan huomenna kanssani? :) Olisi kiva kuulla miten sinulla menee. Miten jakselet. Minullakin olisi paljon kerrottavaa. 

Vierailija
964/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka et tätä palstaa luekaan, niin kirjoitan silti.

Olisin halunnut kuulla tai lukea mitä todella ajattelet minusta. Minä avasin sydäntäni sinulle, sinä olit hiljaa. En tiedä keksinkö kaiken omasta päästäni, leikitkö vain vai oliko jotain tottakin. En tiedä voiko yksipuolisesti tuntea jotain niin vahvaa..

Tänne en kaipaa yhtään vastausta koska ne voivat olla kenen tahansa kirjoittamia.

Minne sitten haluat vastauksen?

Ei ollut tintille. Ymmärrän kyllä jos en koskaan vastausta saa.

Vierailija
965/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut kuulla tai lukea mitä todella ajattelet minusta. Minä avasin sydäntäni sinulle, sinä olit hiljaa. En tiedä keksinkö kaiken omasta päästäni, leikitkö vain vai oliko jotain tottakin. En tiedä voiko yksipuolisesti tuntea jotain niin vahvaa..

Tänne en kaipaa yhtään vastausta koska ne voivat olla kenen tahansa kirjoittamia.

Oliko n->m?

Vierailija
966/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko n->m?

No ei!

Vierailija
967/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko n->m?

No ei!

Minne päin?

Vierailija
968/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ollaan ihan erilaisia?

Mitä samaa meissä sinusta muka on? Nimeä jotain.

Et pystynyt. 

Ai, löysitkin yhden yhtäläisyyden.

Löytäisin enemmänkin, mutta tähän en niitä listaa ja tuskin oot hän. Kiinnostais vaan tietää, että miks hän sitten ihastui muhun ellei mitään yhteistä ole. :/

Vierailija
969/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelethan huomenna kanssani? :) Olisi kiva kuulla miten sinulla menee. Miten jakselet. Minullakin olisi paljon kerrottavaa. 

Pitää miettiä.

Vierailija
970/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää miettiä.

Menen kohta nukkumaan, kun väsyttää. Hyvää yötä. :)

Vierailija
971/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.

Vierailija
972/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko n->m?

No ei!

Minne päin?

Tämän saa omia kaikki ketkä tuntevat että tämä olisi voinut olla itselle. Jos ei pysty, niin ei pysty.

Vierailija
973/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää miettiä.

Mitä pitää miettiä? Miksi et juttelisi?

(Ja tuo toinen vastaus ei ollut multa tuo jossa sanottiin että väsyttää. Mua ei väsytä vielä.)

Vierailija
974/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua Timo ❤️

Vierailija
975/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. kirjoitti:

A.

Hyvää yötä ja anteeksi viime päivistä.

Vierailija
976/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko n->m?

No ei!

Minne päin?

Tämän saa omia kaikki ketkä tuntevat että tämä olisi voinut olla itselle. Jos ei pysty, niin ei pysty.

No sitten omin tämän.

En uskalla kertoa. :/

Vierailija
977/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset ihanalle miehelle, joka veti minut takaisin elämään vaikean eron jälkeen. Juttuhetket kanssasi ja sadat viestit ovat avanneet kokonaan uuden sivun elämässäni. Toivottavasti näin on jatkossakin.

Ihanasti tehty ja ihanasti kirjoitettu! Ihanaa, että on ihania ihmisiä ja ihania tekoja :)

Vierailija
978/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää keksi mitään sanottavaa. Paitsi että ikävöin. En edes tiedä miks. Tai oikeestaan edes ketä, kun olen keksinyt päässäni jonkun ihme kuvitelman, että olisit ollut jollain tasolla kiinnostunut. Ja uneksinut sit siitä haavekuvasta puol vuotta. Nyt en pääse itse enää tästä yli.

Kauhean raskasta olla koko ajan varuillani, jos vaikka nähdään. Näytänkö hyvältä kun roskat vien suunnilleen. Lähikaupassa käyntikin saa sykkeet nousemaan taivaisiin. Eikä niiden hintojen takia, vaan jos satut hiutalehyllyllä vastaan.

Pahinta etten voi edes puhua sulle. Tai kenellekään.

Mutta lupaan hymyillä sulle sillä seuraavallakin kerralla kun nähdään. Vien sut taas mukanani uniin.

Jos sä olet A, niin todellakin olen kiinnostunut!

Vierailija
979/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset ihanalle miehelle, joka veti minut takaisin elämään vaikean eron jälkeen. Juttuhetket kanssasi ja sadat viestit ovat avanneet kokonaan uuden sivun elämässäni. Toivottavasti näin on jatkossakin.

Ihanasti tehty ja ihanasti kirjoitettu! Ihanaa, että on ihania ihmisiä ja ihania tekoja :)

Siis niin ihkuuu ;)

Vierailija
980/2047 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä kavereita :)

Ketju on lukittu.