Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
61/2047 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et enää seuraa mua facebookissa...

Vierailija
62/2047 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa imasta mun kyrpä niin syvälle kurkkutorveesi kuin pystyt kakomatta kertaakaan imaisun aikana samalla kun stimuloit sormellasi minun peräsuolenreikää eli rektumia.

Hyvä vinkki. Ehdotan eräälle aamulla tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2047 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa imasta mun kyrpä niin syvälle kurkkutorveesi kuin pystyt kakomatta kertaakaan imaisun aikana samalla kun stimuloit sormellasi minun peräsuolenreikää eli rektumia.

Niin vanha juttu. Eikö sulle muka kukaan ole tuota tehnyt? Mitä sä sitten tekisit mulle?

Vierailija
64/2047 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa.

Vierailija
65/2047 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ettei nähdä enää, mutta jollain tasolla mä en kykene sisäistämään sitä. Mä voin olla ajattelematta sua, mutta kun en ole varuillani, niin ikävä voi vyöryä yli. Musta on tullut jotenkin arka ja vaisu, tavallaan mä tunnen syyllisyyttä tästä tunteesta ja siitä että koet mun tunteen ahdistavana.Nyt olen alkanut pelkäämään, että törmäisin jossain suhun, mikä on aika epätodennäköistä.Pelkäämään siksi, että se vaivoin ylläpidetty tasapainon hauras pinta hajoaa ja sitten mä katoan. Mitään keskusteluyteyttä mä en edes halua, koska se pieni rationaalinen osa musta tietää, ettei ole mitään keskusteltavaa, koko tilanne on ihan mahdoton. 57 km.

Vierailija
66/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän ettei nähdä enää, mutta jollain tasolla mä en kykene sisäistämään sitä. Mä voin olla ajattelematta sua, mutta kun en ole varuillani, niin ikävä voi vyöryä yli. Musta on tullut jotenkin arka ja vaisu, tavallaan mä tunnen syyllisyyttä tästä tunteesta ja siitä että koet mun tunteen ahdistavana.Nyt olen alkanut pelkäämään, että törmäisin jossain suhun, mikä on aika epätodennäköistä.Pelkäämään siksi, että se vaivoin ylläpidetty tasapainon hauras pinta hajoaa ja sitten mä katoan. Mitään keskusteluyteyttä mä en edes halua, koska se pieni rationaalinen osa musta tietää, ettei ole mitään keskusteltavaa, koko tilanne on ihan mahdoton. 57 km.

Näinkö on?

Vierailija
67/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi todella paljon kaikesta. Harmi, että tämä meni näin. 

Vierailija
68/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vaikka maailman järkyttävimmät kalsarikännit ja anna tulla viesteinä tai puheluina kaikki se miltä nyt tuntuu. Tekisi mieli huutaa kun susta ei vaan irtoa mitään, mutta tyydyn hakkaamaan päätä keittiön pöytään ettei naapurit häiriinny liikaa.

Vierailija
69/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö on?

Jos joskus vahingossa törmätään, niin en tule juttelemaan tai muutenkaan tee mitään. Voit olla ihan rauhassa.

Vierailija
70/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vinkki. Ehdotan eräälle aamulla tuota.

Vaimo minulle tätä illalla. Kiitos!

Vierailija
71/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näin sut työpaikan ruokalassa viikolla. Piristää kummasti päivää kun näen edes vilaukselta sut. Moikat jäi sanomatta tällä kertaa :)

Vierailija
72/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kaikesta. En osaa nyt sanoa muuta.

Vierailija
73/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiainen. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiainen missä oleeeet? <3

Täällä! Anteeksi, en käynyt palstalla eilen. Hyvää viikonloppua ja toivottavasti sinulle kuuluu hyvää. <3

Hiano kuva tiainen!

Vierailija
74/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiainen. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä! Anteeksi, en käynyt palstalla eilen. Hyvää viikonloppua ja toivottavasti sinulle kuuluu hyvää. <3

Hiano kuva tiainen!

Kiitos kuvan piirtäjälle. Näit paljon vaivaa vieraan ihmisen vuoksi. Kiitos myös sille, joka auttoi minua saamaan kuvan profiiliin. En olisi itse osannut tuotakaan.

Vierailija
75/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiainen. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiano kuva tiainen!

Kiitos kommentista ja siitä, että jaksat edelleen kirjoittaa minulle.

Vierailija
76/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiainen. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiainen. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiano kuva tiainen!

Se oli n->n.

Vierailija
77/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiainen. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiainen. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiano kuva tiainen!

Se oli n->n.

Niin? 

Vierailija
78/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle kirjoitti:

Sä oot alusta asti tuntunut tutulta. Mitä enemmän olen tutustunut suhun, sitä enemmän yhteistä meillä tuntuu olevan. Se on outoa. En ole ikinä tuntenut ketään kohtaan näin, välittämistä, rakkautta, intohimoa...

... jotain kohtaloa tässä meidän jutussa on. Tunnethan sä samoin? 

Samanlainen tilanne... Milloin näit viimeksi henkilön jolle kirjoitit tämän?

Vierailija
79/2047 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa.

Mitä siitä pitäis päätellä?

Vierailija
80/2047 |
06.02.2016 |