Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Olen suunnitellut ens viikon koulujuttuja koko päivän, enkä siksi päässyt palstalle. Olet näköjään kirjoitellut sillä välin aika paljon. :)
Tai olin kyllä aamupäivällä jonkin aikaa palstalla.
Etusivulla vilahti äsken yksi tuttu, vanha ketju... Ei huvita lukea.
Asiat on joko todella huonosti tai todella hyvin. En enää tiedä mihin uskoa ja kärsivällisyys ei ole vahvin piirteeni. Kohta joudun ottamaan asioista selvää ja oletettavasti tämän jälkeen taas kierin häpeässä. Kynin tuon linnun, jos olen langennut sen juttuihin. Ja minä sentään pidän eläimistä.
Vierailija kirjoitti:
Etusivulla vilahti äsken yksi tuttu, vanha ketju... Ei huvita lukea.
Tarkoitin siis, että taisin tehdä aloituksen suuttuneena, enkä välitä yhtään mitä koko ketju pitää sisällään. :)
Vierailija kirjoitti:
Asiat on joko todella huonosti tai todella hyvin. En enää tiedä mihin uskoa ja kärsivällisyys ei ole vahvin piirteeni. Kohta joudun ottamaan asioista selvää ja oletettavasti tämän jälkeen taas kierin häpeässä. Kynin tuon linnun, jos olen langennut sen juttuihin. Ja minä sentään pidän eläimistä.
En ole ikinä tarkoittanut tälläistä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ystävänpäivää hani!
Kenelle?
Missä oot? Mikset oo vieläkään tullu vastaan? Sua ootan, sielunkumppani, rakas. Kaipaan sua niin.
Nähdään joskus. Minullakin on ikävä sinua.
Mä kaipaan sun huomiota. Haluaisin, että sä tulisit ja halaisit.
Ja mä niin kadun, että mä ostin tän talon sun kanssa.
Ota yhteyttä. Mä voin tavata sut millon vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ystävänpäivää hani!
Kenelle?
Samille ❤️
Vierailija kirjoitti:
Ei kun sinun pitää ottaa yhteyttä minuun. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla yksinäistä?
On. En mä tätä halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun sinun pitää ottaa yhteyttä minuun. :)
Laita viesti joskus. :)
Missä tapahtui?