Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Aino. Rakastan sinua, älyäsi ja... niin, en tiedä onko se ystävyyttä. Sitä en haluaisi rikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että sä olisit mulle se oikea. Muistatko ne hyvät, älyttömät keskustelut, sen naurun ja tuttuuden tunteen?
Sä hajotit mut. Nyt tekisi mieli huutaa sulle vihasta, mutta en niin tee, sillä toivon, että ehkä sä vielä muutut.
Mä rakastan sua.
muistan joka hetken, mutta en tiedä onko meillä yhteiset muistot. tuolta kylmästä loskatuiverruksesta kun kävelee kotiin, tuntuu ettei unelmista voi tulla koskaan totta. jos se olisitkin sinä, niin haluasin, että huutaisit mulle kaiken mikä sai sinut särkymään. en halua, että kantaisit niitä yksin sun sydämessä. voisitko auttaa mua ymmärtämään paremmin, koska en halua satuttaa sua? mäkin rakastan sua, mutta oikeasti luulen ettei tämä edes ollut mulle.
.
Minulla on jo ikävä nauruasi, hörökorviasi ja filosofisia keskustelujamme. Rakastan sinua. Parane pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku provoaa.
Eikä! :)
Täällä???!!!! NEVÖ
Vierailija kirjoitti:
Joku provoaa.
Oma veikkaus on, että 10% näistä viesteistä on vilpittömiä, kuten muutenkin AV:llä. Loput trolleja, provoja, kiusantekoa jne. Niistähän Vauva on kuuluisa. Miksi tämä ketju olis yhtään erilainen? Päinvastoin, tämähän on hunajaa trollipörriäisille.
Vierailija kirjoitti:
It's building up, inside of Me, a place so dark, so cold...
I have to set Me free..So far away, I'm gone..
Please, don't follow Me tonight...
And while I'm gone, everything will be alright..
Miksi "minua/minut" isolla? Oletko jumalolento? "I"on isolla, "me" ei.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siellä edessäpäin odottaa jotain jännää. Jännämies?
Päivän horoskooppi lupaa:
Tapaat pitkän, tumman jännämiehen. Välttele häntä.
Menee kaikille naisille ja herkille homomiehille. Ne vähemmän herkät voivat panna jännämiestä perseeseen.
Hyvästi. Päästän irti. Sinusta ja ajatuksista, että ottaisin vielä joskus yhteyttä. Toivottavasti saadaan molemmat elää hyvä elämä. Toivottavasti emme enää koskaan törmää.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti. :)
'Varmasti' tarkoittaa kreikaksi jotain ihan muuta. Arvaatko mitä?
Tekisi mieli kommentoida( kirota muutama valittu sana), mutta olkoot. Ei kannata. Olkoot.
Voit olla varma että muistelen pahalla.