Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Kiitos lounasseurasta! Nähtävästi on niin, että mitä enemmän opin sinua tuntemaan, sitä syvemmin ihastun. Mitä sinä tästä ajattelet? Olenko vain yksi työkaveri muiden joukossa? Sopii sekin kyllä ja voisi olla viisainta antaa ollakin niin. Antoisaa on kanssasi työasioistakin keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun on kuukausia elänyt jossain kuplassa, jonka on luullut olevan edes jotenkin yhteydessä todellisuuteen. Poks. Niin rähmällään. Eikä toista voi edes vihata, eihän tunteisiin voi pakottaa.
Kenelle menee?
Epäilen, että eräs mies saattaisi nyt ajatella noin, koska en oo ollut avoin. :/
Aikamoinen epeli, etten sanoisi. Jatka samalla linjalla, ties mitä siitä seuraa. Tai voihan täällä aina avautua, menee viesti ainakin jollekin kaipaavalle :)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä meidän viestittely niin kuin sota-ajan kirjeenvaihto? 😊 Viestin perillemeno ainakin on yhtä taattu.
Toisaalta aika romanttista, eikö? Sitten voisi kokeilla myös kauppojen ilmoitustauluja ja lyhtypylväitä, kohdekaupungilla ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailjia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailjia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistiko minut aikaisemmin jostain kirjoittamastani asiasta?
Tunnistin monestakin. Mutta sehän oli kai tarkoituskin?
Mistä tunnistit?
Kirjoitustyyli, sanavalinnat, tietyt yksityiskohdat ja yhtäläisyydet reaalimaailman tapahtumiin... nää nyt ainakin.
Kenet uskot tunnistaneesi?
En usko vaan tiedän. Miksi sua kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä meidän viestittely niin kuin sota-ajan kirjeenvaihto? 😊 Viestin perillemeno ainakin on yhtä taattu.
Toisaalta aika romanttista, eikö? Sitten voisi kokeilla myös kauppojen ilmoitustauluja ja lyhtypylväitä, kohdekaupungilla ei niin väliä.
Voisi käydä kusaisemassa toisen pihaan, vähän niinku kiimaset kollit. Pullopsti on edelleen kokeilemisen arvoinen viestintäväline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi käydä kusaisemassa toisen pihaan, vähän niinku kiimaset kollit. Pullopsti on edelleen kokeilemisen arvoinen viestintäväline.
Voi kuule, et arvaakaan kuinka monta pulloa olen tuonne jokeen viskannut! Eikö niitä ole vielä näkynyt siellä alajuoksulla?
Vierailija kirjoitti:
Tuu piristää mua please!
Kirjoitellaan viikonloppuna. Olen nyt vähän hermostunut ja huomenna on paljon tekemistä heti aamusta.
Luulin, että sä olisit mulle se oikea. Muistatko ne hyvät, älyttömät keskustelut, sen naurun ja tuttuuden tunteen?
Sä hajotit mut. Nyt tekisi mieli huutaa sulle vihasta, mutta en niin tee, sillä toivon, että ehkä sä vielä muutut.
Mä rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, et arvaakaan kuinka monta pulloa olen tuonne jokeen viskannut! Eikö niitä ole vielä näkynyt siellä alajuoksulla?
Pullot menneet ohi. Mutta lopeta se kuseskeleminen. Valvontakemerat on asennettu jo.
Moni mies luulee löytäneensä sen oikean, kun nainen on nuori, ulkonäöltään vähintään kohtalainen ja antaa miellyttävän ensivaikutelman. Ei siihen muuta tarvita.
Sori, että jouduit pettymään.
SItä paitsi me ollaan hyvin erilaisia, eikä varmaan edes tultaisi toimeen toistemme kanssa jos jouduttaisiin olemaan yhdessä.
Jos sanoisit, että oot hottis niin tunnistaisitko siitä minut?
Ja jos tunnistit niin tunnustan sanoneeni niin kaikille
Teidäthän etten suunnitellut että asiat meni niin kuin meni? Ei mun enää tässä vaiheessa elämää pitänyt mennä näin sekaisin kenestäkään. Toivottavasti etmuistele pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullot menneet ohi. Mutta lopeta se kuseskeleminen. Valvontakemerat on asennettu jo.
Anteeksi, mulla on tää inkontinenssi...
Ihmettelen vaan miten jaksat kirjoitella minulle vielä, kun eihän meillä ole samoja kiinnostuksen kohteita ja tulevaisuuden haaveita. Minua ei esim. yhtään huvita mikään intiimi kanssakäyminen tai perheen perustaminen.
Älä unoha mua, en mäkään oo unohtanu sua.Nähäänkö weekendinä?