Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
321/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailjia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistiko minut aikaisemmin jostain kirjoittamastani asiasta?

Tunnistin monestakin. Mutta sehän oli kai tarkoituskin?

Mistä tunnistit?

Kirjoitustyyli, sanavalinnat, tietyt yksityiskohdat ja yhtäläisyydet reaalimaailman tapahtumiin... nää nyt ainakin.

Vierailija
322/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailjia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailjia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistit?

Kirjoitustyyli, sanavalinnat, tietyt yksityiskohdat ja yhtäläisyydet reaalimaailman tapahtumiin... nää nyt ainakin.

Kenet uskot tunnistaneesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailjia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailjia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistit?

Eli tunnistit tiaisen?

Vierailija
324/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset näytä mulle, kuinka olet jo kaukana? oon puristanut sydämestäni kaiken sulle. voin pahoin ja suren, kadun ja yritän päästää irti jos oikeasti haluat. en jaksa edes itkeä enään. mikset voi sanoa asioita loppuun asti? tiedän kyllä, että olet saattanut tavata toisen, mutta epätietoisuudessa ihminen haluaa uskoa toisin. senkin jälkeen jätän sulle sydämessä aina oven auki jos siitä ikinä haluat kulkea.

Vierailija
325/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän jännää? Onko Tiainen lopulta nainen vai mies? Sitä tässä joskus miettinyt! Popparit haettuna!

Vierailija
326/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän jännää? Onko Tiainen lopulta nainen vai mies? Sitä tässä joskus miettinyt! Popparit haettuna!

Sukupuolineutraali tipu, mitä vaan tarvittaessa? Eikä taida olla ainoa.

Vierailija
327/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

night owl kirjoitti:

mikset näytä mulle, kuinka olet jo kaukana? oon puristanut sydämestäni kaiken sulle. voin pahoin ja suren, kadun ja yritän päästää irti jos oikeasti haluat. en jaksa edes itkeä enään. mikset voi sanoa asioita loppuun asti? tiedän kyllä, että olet saattanut tavata toisen, mutta epätietoisuudessa ihminen haluaa uskoa toisin. senkin jälkeen jätän sulle sydämessä aina oven auki jos siitä ikinä haluat kulkea.

Ihan lämmöllä sanon tämän: käy huhuilemassa myös tämän palstan ulkopuolella, josko tuottaisi paremmin tulosta.

Vierailija
328/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

night owl kirjoitti:

en ole ihan varma vastasitko mulle. joka tapauksessa olen niin pahoillani kaikesta. varsinkin jos olen sotkenut sun elämää noin paljon. en ole koskaan halunnut satuttaa sun tunteita, sitä ensimmäistä riitaa lukuunottamatta. vihasin siitä itseäni niin kauan. jos voisin vaan mennä ajassa taaksepäin ja lohduttaa sua. tiedän ettei tämä auta enään mitään, mutta anteeksi joka kerrasta kun olen tehnyt sulle pahan mielen ja anteeksi, että edes olen sun elämässä vieläkin. vaikkakin vain vihan muodossa...

kaipauksella odottelen vaikket koskaan tulisi takaisin,

m

Ei sinun tarvitse olla pahoillaan mistään. Olen ollut vähän stressaantunut ja nukkunut huonosti viime aikoina ja sen vuoksi ollut inhottava. Anteeksi! 

En muista rehellisesti sanottuna mikä tuo ensimmäinen riita oli. Ilmeisesti joku vanha juttu? 

Vierailija
329/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hyvästä alanuoli? :)

Vierailija
330/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on pesti hulluuteen.

Vierailija
331/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät olevasi mulle rakas ?

Ehkä en oo.

Vierailija
332/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun on kuukausia elänyt jossain kuplassa, jonka on luullut olevan edes jotenkin yhteydessä todellisuuteen. Poks. Niin rähmällään. Eikä toista voi edes vihata, eihän tunteisiin voi pakottaa.

Kenelle menee?

Epäilen, että eräs mies saattaisi nyt ajatella noin, koska en oo ollut avoin. :/

Vierailija
333/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko <3

Vierailija
334/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tänään taas hurmaava :)

Vierailija
335/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait myös ajatukseni sekoamaan...

Vierailija
336/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisit joskus jotain muutakin kuin työjuttuja. Sotket mun pään olemalla olemassa, ei oo reilua! Haluisin asioita, jotka ei missään nimessä oo sopivia. n=>M

Vierailija
337/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mies, tule mua vastaan huomenna, lähden töistä puoli neljältä. Saisit pitää mua kädestä.

Vierailija
338/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't you worry bout a thing.

Vierailija
339/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu piristää mua please!

Vierailija
340/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä meidän viestittely niin kuin sota-ajan kirjeenvaihto? 😊 Viestin perillemeno ainakin on yhtä taattu.

Ketju on lukittu.