Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
301/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas hassu hetki kun törmättiin tossa yks aamupäivä. Meinasit sotkeentua lenkkareihis, kun et tienny mihin puskaan hyppäisit karkuun... Näytti oikeestaan aika koomiselta. Mäkään en tiennyt pitäskö moikata edes vai ei.

Koska tää meni näin vaikeeks? Ennen oli helpompaa, kun sai vain salaa kaukaa haaveilla. Tää on nyt ihan syvältä. Tuu takas.

Ihan sama. Mistäköhän tuollainen käytös johtuu? Voisiko olla, että toinen on vielä ihastunut, vai pelkästään vaivaantunut?

Vierailija
302/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas hassu hetki kun törmättiin tossa yks aamupäivä. Meinasit sotkeentua lenkkareihis, kun et tienny mihin puskaan hyppäisit karkuun... Näytti oikeestaan aika koomiselta. Mäkään en tiennyt pitäskö moikata edes vai ei.

Koska tää meni näin vaikeeks? Ennen oli helpompaa, kun sai vain salaa kaukaa haaveilla. Tää on nyt ihan syvältä. Tuu takas.

Ihan sama. Mistäköhän tuollainen käytös johtuu? Voisiko olla, että toinen on vielä ihastunut, vai pelkästään vaivaantunut?

Niin, pakeneva ja välttelevä exä :D. Sellainenhan ei ole päässyt yli kaunoistaan tai muista tunteistaan, minkä merkkisiä sitten ovatkin. Sellainen exä ei myöskään vaadi itseltään aikuisen ihmisen käytöstä (millä on paljonkin implikaatioita muuhun elämään ja esim. vanhemmuuteen). Ja voihan tuolla tavalla käyttäytyvä exä myös olla menettänyt kasvonsa niin monta kertaa, että ihan silkasta häpeästä kaartaa sinua pakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän meillä nyt näin ole... En ole moikannut sen takia, että en halua häiritä sinua.  

Vierailija
304/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin tänään, että jos ystävyyssuhteen täytyy olla salainen, en halua enää olla osallisena siinä.

Kuka ja kenelle?

Naiselta miehelle.

Vierailija
305/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on edes hivellyt sielua. Tuntuu kuin olisi ollut vain pelinappulana jossain lasten leikissä. Nyt lopetan tämän aiheen.

Samoja fiiliksiä. Vähän niinkuin jossain vitun kissa-hiiri -leikissä hiirenä.

Kuinkas raadeltu olo on? Itsellä vähän sellainen venytetty ja vanutettu, kuralätäkköön paiskattu ja ravistelemalla kuivattu. Olotila ja ulkonäkö alkaa muistuttaa toisiaan. Hyvä balanssi siis.

Vierailija
306/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olevasi mulle rakas ?

Vierailija
307/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko siitä tulla mitään? Mitä muut sanoisivat vai pidettäiskö matalaa profiilia?

Vierailija
308/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistiko minut aikaisemmin jostain kirjoittamastani asiasta?

Vierailija
309/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko siitä tulla mitään? Mitä muut sanoisivat vai pidettäiskö matalaa profiilia?

Tiedät vastauksen kysymättäkin.

Vierailija
310/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan järjetön Ikävä sua jo nyt...

Vierailija
311/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, meidän tapauksessa sillä ei olisi mitään väliä mitä muut sanoisivat. Emmehän me kuitenkaan ketään satuttaisi. Pääasia että uskallettaisi hypätä ja rakastua. Muut sopeutuisivat kyllä ajan mittaan ja asiat järjestyisi.

Vierailija
312/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

Vierailija
313/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollenkaan parisuhdekeskeinen ihminen. Minulle riittää oikein hyvin tuttavuus-, kaveri- ja ystävyyssuhteet. Sinä taas ole ihan erilainen... 

Vierailija
314/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää koko loppu elämän kanssasi. Olet niin viisas ja kaunis on vielä.

J.S

Vierailija
315/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuttui. Eikä siihen mennyt, kuin muutama päivä. Sinä hajotit minut niin palasiksi, etten voinut käydä edes koulussa. Se sai minut tajuamaan, että minun täytyy laittaa oma mielenterveyteni sinun edelle. Tällä hetkellä tuntuu, että vihaan sinua. En tietenkään halunnut, että tässä käy näin.. Mutta olen jo kaukana sinusta vaikka en sitä näytä sinulle.

Vierailija
316/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa torstaita kaikille! :)

Vierailija
317/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin monestakin. Mutta sehän oli kai tarkoituskin?

Vierailija
318/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailjia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin monestakin. Mutta sehän oli kai tarkoituskin?

Mistä tunnistit?

Vierailija
319/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ihan varma vastasitko mulle. joka tapauksessa olen niin pahoillani kaikesta. varsinkin jos olen sotkenut sun elämää noin paljon. en ole koskaan halunnut satuttaa sun tunteita, sitä ensimmäistä riitaa lukuunottamatta. vihasin siitä itseäni niin kauan. jos voisin vaan mennä ajassa taaksepäin ja lohduttaa sua. tiedän ettei tämä auta enään mitään, mutta anteeksi joka kerrasta kun olen tehnyt sulle pahan mielen ja anteeksi, että edes olen sun elämässä vieläkin. vaikkakin vain vihan muodossa...

kaipauksella odottelen vaikket koskaan tulisi takaisin,

m

Vierailija
320/2047 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

night owl kirjoitti:

en ole ihan varma vastasitko mulle. joka tapauksessa olen niin pahoillani kaikesta. varsinkin jos olen sotkenut sun elämää noin paljon. en ole koskaan halunnut satuttaa sun tunteita, sitä ensimmäistä riitaa lukuunottamatta. vihasin siitä itseäni niin kauan. jos voisin vaan mennä ajassa taaksepäin ja lohduttaa sua. tiedän ettei tämä auta enään mitään, mutta anteeksi joka kerrasta kun olen tehnyt sulle pahan mielen ja anteeksi, että edes olen sun elämässä vieläkin. vaikkakin vain vihan muodossa...

kaipauksella odottelen vaikket koskaan tulisi takaisin,

m

Kenelle sinä vastasit?

Ystävänpäivä on tulossa, entä jos laittaisit hänelle kortin ja pyytäisit anteeksi? Asia selvästi vaivaa sinua.

Ketju on lukittu.