Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
281/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun on kuukausia elänyt jossain kuplassa, jonka on luullut olevan edes jotenkin yhteydessä todellisuuteen. Poks. Niin rähmällään. Eikä toista voi edes vihata, eihän tunteisiin voi pakottaa.

Vierailija
282/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on edes hivellyt sielua. Tuntuu kuin olisi ollut vain pelinappulana jossain lasten leikissä. Nyt lopetan tämän aiheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on edes hivellyt sielua. Tuntuu kuin olisi ollut vain pelinappulana jossain lasten leikissä. Nyt lopetan tämän aiheen.

Samoja fiiliksiä. Vähän niinkuin jossain vitun kissa-hiiri -leikissä hiirenä.

Vierailija
284/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekisi vuoristoilma hyvää! Tai sitten vaikka ihan tavallinen pertsahiihto jäällä kuuma mustikkasoppa termarissa ja vanhan ajan nauhamonot jalassa. Meow! :)

Vierailija
285/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miten lähestyisin sua, ei haittaa vaikka olisit mulle vihainen, minäki olen ajoittain sinulle,  rakastan sua ja haluisin sut nii paljo. Haluisin jotenki ratkasta tämän.

Lähesty mut älä mee kokoajan pois. Jos saan sut ni oon nii onnellinen et

Vierailija
286/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja fiiliksiä. Vähän niinkuin jossain vitun kissa-hiiri -leikissä hiirenä.

En oo toi pelinappula. Vierestä vaan kommentoin, että yhdessä leikissä joskus tais olla yks reviiristään tarkka ilveskin... 😬😉

Vierailija
287/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

me valitaan määränpää siten kuinka vastataan elämän kysymyksiin. ongelma on että, joskus meidän sanat vie väärään suuntaan,  ja välillä ei saada niitä suusta ulos ollenkaan. 

nyt niitä on vaikea löytää, kun näin susta uuden kuvan. olet kauneinta ja sominta mitä oon ikinä nähnyt. kun katsoin sun silmiä, heräsin viimein tähän todellisuuteen. sinä olet oikeasti olemassa ja tunnen yhä selvemmin, kuinka en ole kohdellut sua oikein ja hellästi. ajatuksissa jotka ovat menneet jo kauan todellisuuden ohitse olen tehnyt toisin, mutta niitä ei lasketa tässä maailmassa. 

muistelen hetkiä kun olisit tarvinnut jonkun, mutta en ollut siinä sua varten. olin täysidiootti, ajattelin vain, että ei tämä ole todellista tai ehdin korjata asiat myöhemmin. olin vielä syypää siihen kaikkeen! sain sulle pahan mielen. :(

joskus ihmisille on vaikeeta olla tunteellisesti läsnäolevana, vaikka rakkaimmat tarvitsee niiden apua. on stressiä, kiirettä, uupumusta ja vaikka mitä asioita, jotka aiheuttavat sen. välillä voi olla niin loppu, että ajattelee miksen enään välitä mistään? mitä mulle on tapahtunut? miksen halua auttaa? mut tuossa mielentilassa ei kannata hätääntyä. 

voi ajatella, että jos toinen ihminen meinaa liukastua - otat häntä hihasta kiinni vaistonomaisesti. samalla tavalla jos lähimmäinen ei pysty enään pitämään pahaa oloa sisällään, meidän välittämisen tunne palaa takaisin silmän räpäyksessä, kaiken se läpi mikä oli estänyt sen välittymisen. me halutaan auttaa sen jälkeen ja olla toisen lähellä. 

eniten mua surettaa, että en ole pystynyt tuohon, kun olisit tarvinnut mua. olin niin syvässä horroksessa, että siinä kesti näin kauan. kun viimein näin sun silmät, sain purra tosissani hammasta bussin penkillä.  siinä sinä olit, aina yhtä ihastuttava tyttönen, oikea satumetsän enkeli. pelkään niin paljon, että oon menettänyt sut. haluaisin vaan halata sua tiukasti. pitäisin teitä molempia kuin ruusunkukkia kämmenellä. oot ihana ja mulle oikeasti tärkeä. voitko antaa koskaan anteeksi? voidaanko me rakentaa enään uutta alkua? onko liian myöhäistä edes tutustua...?

Vierailija
288/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaatko ihmistä ilvekseen?

Vierailija
289/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähetä ystävänpäiväkortteja, mutta toivotan terveiset tätä kautta teille kaikille jotka kuulutte ystäväpiiriini.

Vierailija
290/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tänään, että jos ystävyyssuhteen täytyy olla salainen, en halua enää olla osallisena siinä.

Vierailija
291/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salaystäväksi kannata alkaa, kyllä oikeita näkyviä ystäviä pitää olla jokaisen elämässä. Kavereita vähintään.

Vierailija
292/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaatko ihmistä ilvekseen?

No joku jaguaari sitten?

Vierailija
293/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilves peto Suomen luonnossa, jaguaareja näkyy harvoin edes parkkipaikalla.

Vierailija
294/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites menee?

Vierailija
295/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todellakin mokasin mahdollisuuteni pitää turpani kiinni. Ja tein sen vielä liian monta kertaa. Sori siitä. Onneksi käytit mahdollisuutesi paremmin, niin kuin kyllä pyydettiinkin.  Kaipa tästä taas jotain oppi. Olen tottunut selvittämään asiani reaalimaailman puolella ja sinne taidan nytkin palata. Kaikkea hyvää silti, olipahan... no jotain.

Vierailija
296/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mokasit?

Vierailija
297/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mites menee?

Ihan hyvin. Nukuin äsken pari tuntia ja nyt pitäisi suunnitella huomisen päivän ohjelma. Olen palstalla taas viikonloppuna, koska olen silloin paremmalla ja rennommalla mielellä. Mukavaa viikon jatkoa. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. :)

Vierailija
298/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mites menee?

Ihan hyvin taas, mites siellä?

Vierailija
299/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin tänään, että jos ystävyyssuhteen täytyy olla salainen, en halua enää olla osallisena siinä.

Kuka ja kenelle?

Vierailija
300/2047 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hassu hetki kun törmättiin tossa yks aamupäivä. Meinasit sotkeentua lenkkareihis, kun et tienny mihin puskaan hyppäisit karkuun... Näytti oikeestaan aika koomiselta. Mäkään en tiennyt pitäskö moikata edes vai ei.

Koska tää meni näin vaikeeks? Ennen oli helpompaa, kun sai vain salaa kaukaa haaveilla. Tää on nyt ihan syvältä. Tuu takas.

Ketju on lukittu.