Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Kaikki vaan vituttaa ilman sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen kyllästynyt ja pöivittäin mietin sinua. Mietin, voinko oikeasti tehdä näin suuren elämänmuutoksen. En ole susta varma, mutten ole varma mistään muustakaan. Olen ahdistunut kaikesta ympärillä tapahtuvasta sekä hänmentynyt. Milloin nään sut taas
Tervetuloa tunteisiini. Helposta ulospääsystä ei ole takuita ja tila voi kestää... kauan.
Ei kestäisi niin kauan, jos päättäisit ja haluaisit muuttaa ajattelutapojasi. Jättäisit av-palstan ja hankkisit sen tilalle sosiaalisia suhteita. Voisit tavata vaikka elämäsi naisen, mietipä sitä. :)
Vierailija kirjoitti:
sulla on joku toinen..
Ei oo kyllä <3
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan sun kans vain ustävoä. Ymmärrän toki sun varastetun suudelman, me ollaan oikeasti ystäviä-> vain ystäviä.
Me ollaan av-tuttavia.
Hyvää yötä söpö Husky, oot ihq <3
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo enää ihastunut :(
Kiitos. Jollain tavalla tiesin tämän jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen kyllästynyt ja pöivittäin mietin sinua. Mietin, voinko oikeasti tehdä näin suuren elämänmuutoksen. En ole susta varma, mutten ole varma mistään muustakaan. Olen ahdistunut kaikesta ympärillä tapahtuvasta sekä hänmentynyt. Milloin nään sut taas
Tervetuloa tunteisiini. Helposta ulospääsystä ei ole takuita ja tila voi kestää... kauan.
Ei kestäisi niin kauan, jos päättäisit ja haluaisit muuttaa ajattelutapojasi. Jättäisit av-palstan ja hankkisit sen tilalle sosiaalisia suhteita. Voisit tavata vaikka elämäsi naisen, mietipä sitä. :)
Lähde vaikka lomalle jonnekin etelään. Saisit vähän vaihtelua ja uutta ajateltavaa. :)
Äh, sait mut tuntemaan puheillasi ym että olen sulle jotenkin erityinen.. Mutta se taisikin olla vaan jotain näyttelyä mitä osoitat kaikille. Tunnenpa itseni tyhmäksi kun menin retkahtamaan sinuun :(
Hyvää yötä. Pitää nyt lopettaa tältä illalta.
Joskus pelottaa että kun sä oot tommonen nörtti, niin jos sä oot keksinyt jonkun tavan nähdä mun ip-osoitteen täällä, ja tunnistaa sen perusteella mikä viesti on aina multa. Sitten meinaa vähän kaduttaa mitä on tullut kirjoitettua...
Odotan ylihuomista ja sitä että nähdään, ja että saan nukkua painautuneena kiinni sinuun :)
Vierailija kirjoitti:
Äh, sait mut tuntemaan puheillasi ym että olen sulle jotenkin erityinen.. Mutta se taisikin olla vaan jotain näyttelyä mitä osoitat kaikille. Tunnenpa itseni tyhmäksi kun menin retkahtamaan sinuun :(
Niin sitä on moni muukin joutunut pettymään rakkaudessa. Aika mennä elämässä eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Odotan ylihuomista ja sitä että nähdään, ja että saan nukkua painautuneena kiinni sinuun :)
Minäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Taas joku mielikuvitusihastukselle kirjoittava? :)
En oo ihan varma tuosta mitä kirjoitin edellisellä sivulla
Me ollaan sun kans vain ustävoä. Ymmärrän toki sun varastetun suudelman, me ollaan oikeasti ystäviä-> vain ystäviä.