Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Oon taas ihastunut suhun. En jaksais näitä tunteita.
Taas?
sul on nii ihana hymy. Lovee sulle!
Jukka, minusta olisi kiva mennä treffeille kanssasi :) Tietysti sillä ehdolla, että olet sinkku. Olet kyllä niin mukavan oloinen, että tuskin tuollaiset tapaukset yksin iltojaan viettävät..
Mies, olen tykännyt sinusta jo yli neljä vuotta. Anna minulle edes vähän sinua.
Yritätkö nyt oikeasti kaikkesi?
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö nyt oikeasti kaikkesi?
?
Sä oot ihana, tosi ihana. Miksi nään sut aina niin myöhään, olisi mukava nähdä aiemmin. Olen ajatellut sinua paljon ja haluaisin ehkä jotain. Miksi kaikki ei osu kohdalleen ja kun voisi niin siinä jokin on esteenä pitäisi sinun se jo ymmärtää, että minun on hankalaa hillitä itseni. Kiroan.
Vierailija kirjoitti:
olisit kertonu edes
Mistä?
Hipaise ees ku seuraavan kerran meet ohi.
Peli on menetetty. En voi enää tehdä asialle mitään vaikka haluaisin, luulen että sinäkin haluaisit muuttaa tämän hetken kuvioita. T Mies
Vierailija kirjoitti:
Hipaise ees ku seuraavan kerran meet ohi.
Joo, saatan hipaista. Näin sut muuten kauan sitten myös Cittarissa. :)
Olisin niin halunnut kertoa syyn kaikelle tälle omituisuudelle ja kuulla kaiken sinusta. Nyt jäi vain kysymyksiä. Mitä ihmettä tapahtui? Miksi mitään ei tapahtunut?
Olen lopen kyllästynyt ja pöivittäin mietin sinua. Mietin, voinko oikeasti tehdä näin suuren elämänmuutoksen. En ole susta varma, mutten ole varma mistään muustakaan. Olen ahdistunut kaikesta ympärillä tapahtuvasta sekä hänmentynyt. Milloin nään sut taas
Vierailija kirjoitti:
Peli on menetetty. En voi enää tehdä asialle mitään vaikka haluaisin, luulen että sinäkin haluaisit muuttaa tämän hetken kuvioita. T Mies
Mutta miksi?
Vierailija kirjoitti:
sulla on joku toinen..
Ei ole. Se toinen joka yrittää pyöriä kuvioissa lapsenkin takia ei ole se jonka kanssa haluan elää.
Hyvää yötä! Nyt pitää lopettaa palstailu tältä illalta ja alkaa valmistella huomista päivää. :)
Oletko sä rakastunut tyttöystävääsi? Muuta en halua tietää. Mitä mä voin tehdä menettämättä kasvoja?
Olet niin ihana. ❤
Ja riisut mua katseellasi koko ajan. Milloinhan tekisit sen käsilläsi? Et usko kuinka paljon kaipaan kosketustasi ja oikein pitkää, leikittelevää suudelmaa.