Saako miehet istua jalaristissä?
Kommentit (19)
Siemenneste ei tykkää kun pallit hautuu, mutta luonto on hoitanut niin että kylmällä pallit vetäytyy kehon suojiin ja lämpimällä roikkuvat alhaalla. Eli jos istuu jalat ristissä niin pallit mieluiten roikkuen.
Mun mies jopa makaa parhaillaan jalat ristissä. Mitähän sekin pihtaa?
Tottakai saa! Eikös kaikki homolta näyttävä ole muodikasta tänä päivänä.
Homopiireissä on erittäin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Siemenneste ei tykkää kun pallit hautuu, mutta luonto on hoitanut niin että kylmällä pallit vetäytyy kehon suojiin ja lämpimällä roikkuvat alhaalla. Eli jos istuu jalat ristissä niin pallit mieluiten roikkuen.
'
hyi en olis halunnu tietää...
Nykyään pitäisi istua jalat puolikuussa.
Miten kaikki muut miehet tuntuvat pystyvän tähän, mutta minä en? Eikä minulla todellakaan ole mitenkään normaalia isommat tai polvissa roikkuvat kivekset. En vaan taivu mitenkään.
Minä en edes voi istua jalat ristissä, se aiheuttaa hyvin epämiellyttävää kipua sukuelimiin, erityisesti palleihin. Nyt kun tämä tuli "puheeksi", niin en mielelläni istu edes jalat vierekkäin, koska sekin tuntuu palleissa epämiellyttävältä. Istun yleensä jalat aika levällään, että ei tunnu tympeältä. Ihmettelen aina jos näen jonkun miehen istuvan jalat ristissä.
Istun parhaillaan, kuin istuva härkä konsanaan.
Millainen istuin on jalaristi? Lienee joku täysin uusi malli, joka ei vielä ole levinnyt tänne takametsiin. Myykö sitä Ikea vai Jysk?
Ihan vapaasti. Joskus olisi jopa suotavaa, että veisivät vähemmän tilaa ja muutkin mahtuisivat.
Välillä meinaa lipsahtaa kyseiseen homoasentoon, mutta korjaan nopeasti jalan asentoa laittamalla sen niin että nilkka on polven päällä
Varmaanki pienimunaset voi istua.
Kyllä<3