Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammikuun sähkölaskunne?

Vierailija
04.02.2016 |

Jos siis lämmitätte sähköllä. Meillä aika tarkalleen 300 euroa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voisi tietty laittaa vertailun vuoksi neliöt sekä onko muita lämmitystapoja kuin suora sähkölämmitys :)

Vierailija
2/10 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siis lämmitätte sähköllä. Meillä aika tarkalleen 300 euroa.

ei ole tullut vielä tammikuunlaskua, tulee suunnilleen viikon päästä. Mutta joulukuun lasku oli 220e. Noh, tammikuussa oli noi kovat pakkaset ja meillä huusi ton lämpöpumpun lisäksi patterit kuumina, joten.. varmasti on yli 300e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap asuu kaksikerroksisessa vanhassa puutalossa, neliöitä vähän yli 100. Ilmalämpöpumppu löytyy ja sähköpattetit.

Vierailija
4/10 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

290 euroa, josta varsinaisen sähkön osuus 110. Loput siirtomaksua ja veroja. Omakotitalo, noin 100 neliötä, sähkölämmitys.

Vierailija
5/10 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös himpun vajaa 300€. Sähkölämmitys, ilmalämpöpumppu, varaava takka (jota käytetään päivittäin nyt talvella), omakotitalo 120 neliöö.

Vierailija
6/10 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä 200e pääasiallinen lämmitysmuoto öljy/sähkö oli öljyt ostettu kun oli hinta 0,90 snt/l. Mutta tuli ostettua fortum fiksu lämmityksenohjausjärjestelmä joka lämmittäää edullisemmalla vaihtoehdolla eli yötoli tammikuus sähköö päivät öljyä. Eli melkein suora sähkö nykyään, paitti että kun sai öljyä niin halvalla niin menee ny ehk enemmän öljyy.

Vierailija
7/10 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun lasku tulee vasta maaliskuussa mutta joulukuun oli 220€. Maalämpö, lämmitettävää 235m2 + autotalli

Vierailija
8/10 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

483€. Ilmalämpöpumppu, varaava takka, vesikiertoinen lattialämmitys 150 m2. Peruslämpöistä varasto-/autotallitilaa 80m2 pattereilla.

Vierailija
9/10 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on noin iso sähkölasku? Kai on ees tuntikohtanen pörssisähkö jos varaavavesikiertoinen

Vierailija
10/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fortum Fiksu on ollut alhaalla ainakin sunnuntaista lähtien. Tänä aikana en ole voinut säätää taloni lämpöä itse. Mitään ilmoitusta Forttumilta en ole saanut, eivätkä hekään itse tienneet vielä maanantaina sen olevan alhaalla. Näin syksyllä vielä pärjätään vilttien avulla, mutta entä jos olisikin kunnon pakkeset. Fortum ei tiedä milloin palvelu saadaan pystyyn, eikä anna siitä arviota. En suosittele palvelua kenellekkään, Purkaisin itse sopimukseni, mutta koska olen jo investoinut siihen rahani menisivät hukkaan. Tämän investointi pitää minua koukussa Forttumiin, mikä juuri onkin heidän tarkoituksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan