Uusi työkaveri on tosi outo
Se ei huomioi mua yhtään. Tervehtii jos sattuu tulemaan vastaan, muuten se ei ikinä juttele mulle mitään vaan tekee vaan hiljaa hommiaan. Hymyilee ja vastailee lyhyesti jos sille jostain koittaa jotain puhella mutta muuten ei yleensä mitään. Ei sitä näytä yhtään kiinnostavan tutustua? Jotenkin tosi outo ihminen.
Kommentit (60)
Ei töihin tulla ystävystymään vaan tekemään duunia, kaverit sitten erikseen.
Saatta olla kannabisnarkomaani kuvaamiesi oireitten perusteella.
Miksi pitäisi?
Perkeleen stubbilandia. Jos hommansa hoitaa, niin mitä se sun persettä kaivaa?!
Johdattele tai houkuttele se sanomaan jostain toisesta työkaverista jotain minkä voi tulkita väärin, ja sitten menet kertomaan tälle toiselle. Kunnon riita ja konflikti puhdistaa ilmaa ja kaataa kulissit.
Kumpi teistä mahtaa olla outo... Mones aloitus tämä jo on?
Mä olen huomannut elämäni aikana, että usein ne joista on saanut ensin negatiivisen alkuvaikutelman ovatkin loppupeleissä niitä kaikkein parhaimpia. Joten elähän hättäile ap.
Kait jokainen saa olla niinkuin hyvältä tuntuu. Itse oon samanlainen; tykkään tehä duunin duunina. Ei töissä oo pakko olla päiväkoti meininkiä. Ihan normaali se sun työkaverisi on. Mun mielestä on jotenkin outoa pitää ks. asiaa outona. No nyt sä voit avartaa sun kasvamistasi:)
Toiset vaan on hitaasti lämpeäviä. En minäkään osaa olla uudessa seurassa heti niin kuin oltaisi pitkäänkin tunnettu.
Mä en ymmärrä tuota jankkaamista sosiaalisuudesta. Minusta on hyvä, että työyhteisössä on erilaisia ihmisiä. Mitä siitä tulisi, jos kaikki olisi tehty samasta muotista, robotteja?
Vierailija kirjoitti:
Johdattele tai houkuttele se sanomaan jostain toisesta työkaverista jotain minkä voi tulkita väärin, ja sitten menet kertomaan tälle toiselle. Kunnon riita ja konflikti puhdistaa ilmaa ja kaataa kulissit.
Näin just
Vierailija kirjoitti:
Se ei huomioi mua yhtään. Tervehtii jos sattuu tulemaan vastaan, muuten se ei ikinä juttele mulle mitään vaan tekee vaan hiljaa hommiaan. Hymyilee ja vastailee lyhyesti jos sille jostain koittaa jotain puhella mutta muuten ei yleensä mitään. Ei sitä näytä yhtään kiinnostavan tutustua? Jotenkin tosi outo ihminen.
Aivan normaalia käytöstä. Työkaveriasi ei kiinnosta tutustua sinuun henkilökohtaisella tasolla, mutta hän noudattaa peruskäytöstapoja tehvehtimällä sinua kohteliaasti. That's it. Get over it!
Vierailija kirjoitti:
Kumpi teistä mahtaa olla outo... Mones aloitus tämä jo on?
En mä oo ennen kirjoittanut tästä. Voihan tietysti olla että muillakin on samantyyppisiä outoja tyyppejä työpaikoillaan.
Omituista minusta odottaa työkaverilta muuta kuin peruskohteliaisuudesta ja töistä huolehtimista. Miksi sen pitäisi huomioida sinua sen enempää? Töissä tehdään töitä, vapaa-ajalla kavereiden kanssa seurustellaan ja pidetään kivaa.
Onhan se ahdistavaa, kun ei tiedä mihin kuppikuntaan sitä ollaan sijoittumassa.
Mä olen tuollainen ja arvaa mistä se ainakin mulla johtuu? No, mä haluan keskittyä töissä työntekoon enkä muutenkaan ole koskaan ollut mikään tyhjän lätisijä. En vaan jaksa jauhaa mitään tyhjää diipadaapaa. Haluan kuitenkin ilmaista sovinnollisuuteni ja ystävällisyyteni myös hymyilemällä ja tervehtimällä. Olen luullut, että se kertoo positiivisesta suhtautumisestani muihin, myös sinuun. En ole osannut kuvitella, että se tulkittaisiin päinvastoin tai jopa outona. Niin ja mitään peiteltävää minulla ei ole eli kysy vaan multa jos mikä kiinnostaa ja mä vastaan kyllä.
Mä olen hitaasti lämpenevää sorttia, melko huono small talkissa ja lisäksi introvertti. Mulla kestää kauan rentoutua uuden ihmisen seurassa. Vasta eilen työkaverini sanoi, että sä olet oikeastaan tosi kiinnostava tyyppi. Ollaan oltu työkavereita jo yli kaksi kuukautta, mutta mä tutustun niin hitaasti ihmisiin. Älä siis suotta leimaa sitä ylimieliseksi erakoksi :)
Ehkä sitä ei kiinnosta tutustua suhun? Ei kaikki haluu.
Jospa se vain ei oo niin kiinnostunut ihmisistä. Kaikesta sitä pitääkin kehittää ongelmia.
Kuten kirjoitit otsikkoon, hän on uusi työkaveri eli vastaa tutustuu ja tutkailee tilannetta. :)