Miksi naiset annatte seksiä ilmaiseksi
ilman sitoumuksia ja sitten itkette kun mies ei halua suhdetta.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei ole kauppatavaraa. Oliko ylläri?
Voisitko nyt vaan vastata asialliseen kysymykseen etkä kierrellä?
Minusta seksi on jotain, mitä aktin molemmat osapuolet saavat ja antavat yhtä paljon.
Haluan itsekkin seksiä mutten suhdetta, winwin.
No, en annakaan. Mutta jos luulee miehen olevan ihastunut ei voi tulla mieleen, että mies käyttäisi minun ihastumistani hyväkseen ja ottaisi pelkän seksin. (Tai antaisi, whatever). Haluan mä silti suhteen, sain tai otin. Jos siis haluan.
Miesten kohdalla sitä ei niin helposti ajattele, (jos itse haluaa vain seksiä), että se, ettei halua suhdetta miestä niin haittaisi. Mutta naista kyllä haittaa!
Jaa. En tunne ainuttakaan naista joka olis jäänyt itkemään jonkun hoitonsa perään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta seksi on jotain, mitä aktin molemmat osapuolet saavat ja antavat yhtä paljon.
Ei ole kyse siitä, vaan siitä tarkoittaako seksin oleminen kahden ihmisen välillä suhdetta. Minusta se tarkoittaa, jos ilmassa on selkeästi muutakin kun heippa, nähdään taas (ja pannaan silloin).
Ei se kuule ole lainkaan ilmaista, sinä et vaan ole tajunnut sitä....
Kuules poitsu, jos mun viereen joku pääsee yöksi, niin sehän ei siitä halua lähteä enää minnekään!
kyllähän naisen seksi on 80% miehen seksistä joten jäähän nainen kumminkin 20% voitolle.
Eikä miestä suhteeseen pakottamalla nainen voita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko nyt vaan vastata asialliseen kysymykseen etkä kierrellä?
Ihan käypä vastaus. Ei voi mitään jos et pidä siitä.
Vanha totuus on, että mies maksaa seksistä aina. Kalleinta seksi on avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vanha totuus on, että mies maksaa seksistä aina. Kalleinta seksi on avioliitossa.
Tsemppaa vähän, teet itsestäsi naurunalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin mies maksaa? Entä jos vaimo on se joka vonkailee?
Ei me anneta vaan otetaan, ja ilmaseks vielä.
Vierailija kirjoitti:
kyllähän naisen seksi on 80% miehen seksistä joten jäähän nainen kumminkin 20% voitolle.
Eikä miestä suhteeseen pakottamalla nainen voita mitään.
Kuka nyt on puhunut mistään pakottamisesta, älä huijaa olevasi kiinnostuneempi kuin oletkaan, niin kukaan ei koitakaan saada sulta muuta kuin seksiä. Mutta piti taas vähän antaa ymmärtää, jotta helpommin saat. Oma vikasi puhua sellaista, joku vielä olettaa sen mitä annat ymmärtää olevan tottakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuules poitsu, jos mun viereen joku pääsee yöksi, niin sehän ei siitä halua lähteä enää minnekään!
Hyi helvetti, meinasin paeta kun luin