Ida, Astrid ja nyt tulossa poika!
Nimiehdotuksia kehiin :)
Olen ajatellut:
Aatos
Topias
Akseli
...? :)
Kommentit (30)
Edvin ja Daniel tuli mulle mieleen ekana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivoja nimiehdotuksia tullut suurimmaksi osaksi :) Alfred ei sovi koska tuo mieleeni sen piirrettyankan!
Logiikkaa minulla ei ole mutta Ida ja Astrid sopivat mielestäni hyvin yhteen. Jos nimi olisi Daniel tai muu D:llä alkava niin etunimet alkaisivat aina edellisen nimen viimeisimmällä kirjaimella hahah
ap
No aika monelle, minä mukaanlukien, tuli ekana mieleen Astrid Lindgrenin kirja Vaahteramäen Eemeli, kun Eemelin pikkusiskon nimi on Ida. Ruotsalaisittain kirjoitettuna poika olisi siis Eemil tai Emil. Ihan selkeä teema.
Ohho enpä ollut itse tajunnutkaan! Kiitos kun valaisit :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivoja nimiehdotuksia tullut suurimmaksi osaksi :) Alfred ei sovi koska tuo mieleeni sen piirrettyankan!
Logiikkaa minulla ei ole mutta Ida ja Astrid sopivat mielestäni hyvin yhteen. Jos nimi olisi Daniel tai muu D:llä alkava niin etunimet alkaisivat aina edellisen nimen viimeisimmällä kirjaimella hahah
ap
No aika monelle, minä mukaanlukien, tuli ekana mieleen Astrid Lindgrenin kirja Vaahteramäen Eemeli, kun Eemelin pikkusiskon nimi on Ida. Ruotsalaisittain kirjoitettuna poika olisi siis Eemil tai Emil. Ihan selkeä teema.
Ohho enpä ollut itse tajunnutkaan! Kiitos kun valaisit :D ap
No johan oletkin syvällisesti lastesi nimiä mietiskellyt (ellet sitten ole umpityhmä). Ai niin, ei provon tartte.
Amos
Leon
Joel
Isak
Kaius
Benjamin
Adam
Dennis
Dani
Dante
Damien
D:llä jatkaminen on loistava ajatus.