Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäri ilmoitti että tarttee mennä johonkin ryhmäinfoon, mistä on kyse?

Vierailija
04.02.2016 |

Kutsussa (siis määräyksessä) mainittiin vaan joku sali ja ajankohta. Aikooko ryhmä työttömyyshenkilökuntaa lynkata mut vai ehkä ihan vaan sättiä porukalla kun työtä ei ole vielä löytynyt. Kertokaas ny joku!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille tarkoitettu info ainakin sisälsi pitkäpiimäisen selvityksen siitä, miten työkkärin nettisivuja käytetään, että pitää hakea töitä, että pitää ilmoittaa jos ei pääse sovittuun tapaamiseen ym. itsestäänselvyyksiä. Ei mitään julkista ruoskintaa.

Vierailija
2/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siellä on ryhmä työssäkävijöitä ja niille kaikille kerrotaan että olet työtön ja elät heidän verorahoillaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ryhmäinfo kuten kutsussa sanottiin. Todennäköisesti osallistuminen on pakollinen (muuten tulee karenssia). Et varmaan itsekään usko että siellä haukutaan tai lynkataan ketään, kerrotaan palveluista/mahdollisuuksista/tms, sittenhän se selviää kun sinne menet.

Vierailija
4/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään erikoista ollut, mulla oli napit korvissa ja kuuntelin musaa.

Vierailija
5/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa! Lapussa luki, että siellä kerrotaan työkkärin palveluista ja kai sit jotain yleisinfoa jostain. Ilmoittauduin joulun tienoilla työttömäksi ja toi on ainoa, mitä mulle sieltä on tullut (on näköjään pakollinen täällä päin). Ei oo soitettu, ei pyydetty muuten käymään tai mitään muutakaan. Mulla ingo on maaliskuun puolivälissä, melkein kolme kuukautta työttömäksi ilmoittautumisen jälkeen eli ei niillä ainakaan kiire ole saada mua mihinkään.

Vierailija
6/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa mitä 1930-luvun Saksassa tapahtui tietylle porukalle... Mmmh, juna kutsuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi