Naisen on toteltava ja alistuttava miehelle.
Näin luonto ja Jumala sen on tarkoittanut. Asiallista keskustelua aiheesta pyydän.
Kommentit (8)
Luonnossa naaras on yleensä se aggressiivisempi ja isokokoisempi, joka antaa urokselle ympäri korvien uroksen toimiessa lähinnä siittäjänä ja mahdollisesti pariutumisen jälkeisenä ateriana, niin en kauheasti tuota luonto-korttia tässä nyt esille vetäisi.
Jaa mulla on nykyajan maailmassa ihan kaikki oikeudet olla rehellisesti ja avoimesti lesbo, ei siihen paljoa jumalat vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mulla on nykyajan maailmassa ihan kaikki oikeudet olla rehellisesti ja avoimesti lesbo, ei siihen paljoa jumalat vaikuta.
No muista et miehillä on oikeus kiihottua lesboilusta ja tulla katselemaan lesboaktia muna kourassa. Miehillä on myös oikeus lesboihin, jos himottaa. Kahdenmiehen välinen homostelu sen sijaan olisi uskomattoman väärin ja Jumalakin moista kauhistelisi.
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa naaras on yleensä se aggressiivisempi ja isokokoisempi, joka antaa urokselle ympäri korvien uroksen toimiessa lähinnä siittäjänä ja mahdollisesti pariutumisen jälkeisenä ateriana, niin en kauheasti tuota luonto-korttia tässä nyt esille vetäisi.
No ei muuten pidä paikkaansa ainakaan nisäkkäiden kohdalla
Vierailija kirjoitti:
Näin luonto ja Jumala sen on tarkoittanut. Asiallista keskustelua aiheesta pyydän.
Onhan se nastaa, mutta oikeastaan tykkään enemmän kun nainen ottaa ohjaimet. Parhaassa mahdollisessa suhteessa vaihdetaan rooleja tilanteen ja tarpeen mukaan.
Imho.
Joo mikä ettei jos näin pariskunta keskenään sopii. Itse tykkään tuosta asetelmasta, mutta joskus on piristävää tehdä kaikki toisinpäin. Jumalan kanssa sillä ei ole kyllä mitään tekemistä, varsinkaan kun mitään jumalaa ei ole olemassakaan, ainakaan sellaista joksi ihmiset jumalan yleensä kuvittelevat...ehkä se on jokin universaali voima, energia tms. kuka tietää ja mitähän tekemistä tälläkin pohdinnalla on seksin kanssa...hmmm ehkä seksi on jumala?!
Kuule, kun tyhmästi kysyy, tyhmästi vastataan. Deal with it.