Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Irtisanotun vapaa elämä

Juhuu
04.02.2016 |

Eroon hömpästä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut.

Vierailija
2/11 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitäkään lystiä kauan kestä kun ansiosidonnainen on loppunut. Mitäs sitten ajattelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tarvitse seurata Salattuja elämiä eikä Uutta päivää eikä mitään muutakaan suomalaista "laatusarjaa" pärjätäkseen kahvikeskusteluissa tai palavereissa pysyäkseen mukana illan riennoissa! Ja ennen kaikkea elämänlaatu parantunut, kun ei tarvitse stressata hirveistä työpaineessa. T. Ap

Vierailija
4/11 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙂No kun ansiosidonnainen loppuu, pääsen eläkkeelle😒

Vierailija
5/11 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sitäkään lystiä kauan kestä kun ansiosidonnainen on loppunut. Mitäs sitten ajattelit?

Kun minulla ansiosidonnainen loppuu, eläke alkaa. Vapaus on mahtava asia. :)

Ei ap.

Vierailija
6/11 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Mulla kun ei oo työsuhdetta, niin ei tartte tota irtisanomisasiaakaan pelätä/ toivoa. Positiivisen kautta! ;)

Vierailija
7/11 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei sekään nyt kauhean hyvältä tuntunut kun yli 30-v. työuran jälkeen irtisanottiin, yt kautta, mutta tää on niin tätä..... T. Ap

Vierailija
8/11 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Minut irtisanottiin syksyllä täysin yllättäen pitkästä vakityösuhteesta. Olen nauttinut elämästä nyt ihan täysillä :) Uutta työtä ei oo näköpiirissä enkä kyllä haluaisikaan. En tiedä mitä tulevaisuudessa, kai sitä elämä jotenkin järjestyy. Onhan tässä vielä yli vuosi ansiosidonnaista tulossa.

Vierailija
9/11 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska juttu, kun olen nähnyt ent. työkavereita väittävät että olen nuortunut silminnähden, mistähän tää kertoo..... T. Ap

Vierailija
10/11 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuu kirjoitti:

Eli ei tarvitse seurata Salattuja elämiä eikä Uutta päivää eikä mitään muutakaan suomalaista "laatusarjaa" pärjätäkseen kahvikeskusteluissa tai palavereissa pysyäkseen mukana illan riennoissa! Ja ennen kaikkea elämänlaatu parantunut, kun ei tarvitse stressata hirveistä työpaineessa. T. Ap

Unohdit Tartu Mikkiin..

Itselläni mietinnän paikka, kun oon Postilla ja firma tarjoaisi usean (3-6kk) kuukauden palkan kertakorvauksena, jos lähtee vapaaehtoisesti sellasen Uusi Polku-systeemin kautta.

Jos jää odottamaan mahdollisia yt-potkuja, ei saa korvausta.

Vierailija
11/11 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä paketti vastaan, kokemuksesta tiedän ne pyytää aina ammattilaiset takaisin! T. Ap