Temptation island 2 -kilpailijat
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Insta roosaeveliinaa löytyy mielenkiintoinen video Goomilta
Ei 90-luvulla Goomilla ollu tollasta meininkiä.. =(
Kuvat naisista ainakin aivan jäätävän hirveitä! Näyttävät melkein kaikki naamasta kummallisilta vahanukeilta joilla tynkä jalat, on leveetä reittä ja pyllyä. Miksihän ei taaskaan saa ees rahalla tuonne ole saanut viettelijöitä, jotka olis edes pikkasen tasokkaamman näköisiä? Toivottavasti ovat videoituna parempaa tasoa.
Siellä on meidän naapurin likka. Eipä yllätä.
Mimmi FB makeili, ettei muista suurinosaa reissusta, paitsi sen, että tapahtumia on. Eli samaa pissistelyä mitä on pari vuotta nähty.
En ymmärrä mitä sille kivalle ja fiksulle naapurin tytölle tapahtu, kun täytti 18 vuotta.
Todella noloa touhua täälläpäin, niin mitäs se sitten on kun pääsee esiintymään?
Mä olen muutaman kerran hänestä kirjottanutkin palstalla. Vain yksi vastaus.. no, sittenhän näätte tuon "porvoolaisen" touhut.
Ihmisraunio, nuori nätti likka.
Kova kiire näyttää monella olevan saada koko yläkroppa tatuoiduksi. Noistakin monella ikää vasta nippanappa kaksikymmentä ja jo alkaa olla koko rintakehä ja kädet täynnä kaikenlaisia wt-tuherruksia. Tribaaleja, hämähäkinseittejä ja Tuksulta tai muilta vastaavilta ajattelijoilta opittuja englanninkielisiä elämänviisauksia.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on meidän naapurin likka. Eipä yllätä.
Mimmi FB makeili, ettei muista suurinosaa reissusta, paitsi sen, että tapahtumia on. Eli samaa pissistelyä mitä on pari vuotta nähty.
En ymmärrä mitä sille kivalle ja fiksulle naapurin tytölle tapahtu, kun täytti 18 vuotta.
Todella noloa touhua täälläpäin, niin mitäs se sitten on kun pääsee esiintymään?
Mä olen muutaman kerran hänestä kirjottanutkin palstalla. Vain yksi vastaus.. no, sittenhän näätte tuon "porvoolaisen" touhut.
Ihmisraunio, nuori nätti likka.
L taitaa olla ehkä vaan vähän hukassa tällä hetkellä.
Anteeksi jos sanon mutta toi Iiro on ruma.
Miehistä Aleksi ja Karri mun makuun. Naiset kaikki kauniita.
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/channel/UC5SRfEhyMdg2S2LoZOTHNHw/videos Jaakon blogi :D
Hyvännäköiset:
Aaro - Ihanat silmät, ehkä vähän liian gay
Aleksi - Ihana! Miehekäs ja vaikuttaa "maanläheiseltä"
Eetu - Söpö/Komea
Joel H - Haluaisin nähdä vielä ilman laseja
Karri - Kaikista pantavin
Ja Iiro on kyllä erittäin tyrkky tapaus :D
Eetulla on kyllä seksikkäät tissit/nännit, ei mitkään paidannapit, harmi, ettei kaikilta näy.
Vierailija kirjoitti:
Kova kiire näyttää monella olevan saada koko yläkroppa tatuoiduksi. Noistakin monella ikää vasta nippanappa kaksikymmentä ja jo alkaa olla koko rintakehä ja kädet täynnä kaikenlaisia wt-tuherruksia. Tribaaleja, hämähäkinseittejä ja Tuksulta tai muilta vastaavilta ajattelijoilta opittuja englanninkielisiä elämänviisauksia.
Tucksu Cohelo
Löytyyköhän tällä kertaa johtaja Aki Mannisen kaltaista urosta? Suuret on saappaat.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkutytöistä ainakin Eve, Henna, Jasmina, Tiina ja Tinja ovat läskejä. Varsinkin vika yrittää oikein repiä tuota kangasta vatsansa peitoksi :D Hannallakin on oikein emännän tankkivartalo. Aino on parhaimman näköinen.
Miehet... Iirolla on niin leveä naama, että naurattaa. Jaakko kunnon babyface, Jeri ällöttävän lipevä, Tontsa tommonen punttijäbä, jota ei varmaan ole liialla järjellä siunattu... Miksi melkein kaikilla on tommonen ällöttävä parta?
En tajua miten saat noista LÄSKEJÄ, ihan normaali vartaloisia naisia minun mielestä kaikki.
amty kirjoitti:
Löytyyköhän tällä kertaa "johtaja" Aki Mannisen kaltaista möykkääjää? Suuret oli puheet.
Akin pennin aforismit oli hirveetä paskaa
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän kettu taas koloon.
Niin, kaikki uudet mukahauskat amishokemat menee nyt uusiksi.
Minäkin tiedän Jasmiinan. Oli myös Hottiksissa, juhlavaatteissa mökkitreffeillä Tommin vai mikä lie kanssa :D Ja kyllä, lihonut on!
Sinne on taas valittu kunnon pissaliisat ja baarien tyrkyt baaritiskien molemmilta puolin. Tyhjäpäitten kokoontumisajot.
Saas nähdä minkälaisia pareja on tänävuonna.
Viime vuonna ainoat näyttävät oli Aki ja Rita, joista noh... Rita oli ehkä auttamattomasti liian vanha nuorille sinkkumiehille. Akin joku tytöistä olis vielä ehkä voinutkin vietellä.
Muuta pariskunnat puolestan oli vähän "suomi juntteja" eikä nyt erityisen komeita/kauniita. Enkä siis tarkoita että olisivat olleet rumia tms, mutta eivät vaan sellaisia että olisivat jääneet edes millään tasolla mieleen.
Tiedän tuon Jasmiinan.
Suu loksahti auki, kun näin kuvan: onpa hän lihonut paljon sitten viime näkemän! Ei toki lihava nytkään, mutta aivan kuin eri ihminen.