Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys hammasimplantista!

Vierailija
04.02.2016 |

Eli, minulla murtui huonokuntoinen hammas ylhäältä sivusta, ainoastaan pala jäi roikkumaan. Todennäköisesti siis pitää laittaa uusi hammas tilalle. Onko muilla kokemuksia? Paljonko maksaa ja tehdäänkö terveyskeskuksen hammaslääkärissä vai? Ja millainen operaatio on? Olisin todella kiitollinen vastauksista.

Tällä hetkellä olen työttömänä, joten tuo kustannuspuoli huolestuttaa paljon. En kehtaa paljon ulkona liikkua saatikka nauraa, kun hävettää niin paljon.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hammassilta varmaan kannattaa tuossa tapauksessa. Eli yksittäinen tekohammas joka kiinnitetään metallilangalla viereisiin hampaisiin.

Itselläni on lähes kaikki hampaat korvattu implanteilla. Nuoruuden törttöilyjen takia menetin omat hampaani. Koska olen ulosotossa, eikä minulla ole tuloja, sain maksusitoumuksen kunnalta. Nyt on hampaat kuin filmitähdellä. 

No jotain hyvää ulosotostakin :D

Vierailija
22/24 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kela Gold ja saan implantinkin suuhun milloin vain haluan ihan ilmaiseksi, tai vaikka kaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda implantti, jos et harjaa hampaitasi 2x päivässä ja puhdista hammasvälejä päivittäin. Jos tupakoit, älä edes haaveile implantista. Hammas on helppo poistaa leukaluusta, mutta jos titaaniruuvin ympärillä oleva luu tulehtuu niin se ei ole pikkujuttu.

Liioittelet. Varmaan normaali hammashygienia riittää...

Vierailija
24/24 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kruunu?

Osa Ruotsin kuninkaan kruunua. Siksi maksaa niin paljon.

Varo ettet muutu ruunaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi